Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092292/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Strzelce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabowiecka 20A
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 568 32 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71b95a2-a8ec-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092292/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 173414 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140987 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest dostawa:sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w:
a) Zarządzenie nr 7 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 stycznia 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.EZ.241.1.2022),
b) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów
mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. poz. 2466 z
późn. zm.),
c) Zarządzeniu nr 50 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z
dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika
przez pracowników Lasów Państwowych,
d) Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005
r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych
przedmiotów mundurów leśnika,
e) Zarządzeniu nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012
r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla niektórych
przedmiotów mundurów leśnika,
f) Zarządzeniu nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012
r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z
dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno – technologicznej dla
niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika
oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka
Rozwojowo- Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
wykaz oraz teksty aktów prawnych dotyczących sortów mundurowych jest dostępny
pod linkiem: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.VPAXNeH1qes
szczegółowy opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera
dokumentacja techniczno – technologiczną oraz dokumentację fotograficzną
zamieszczono na stronie internetowej
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna
http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18300000-2 - Części garderoby
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 78511 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.Przedmiotem drugiej części zamówienia jest dostawa:odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej wykonanych
zgodnie z:
a) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r.
w sprawie środków ochrony indywidualnej;
b) Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155);
c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych
wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Nr 259, poz. 2173 z późn. zm.);
d) Protokołem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla
Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 25
stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy
pod numerem U - XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku.
e) wzorami określonymi w Polskich Normach tj. m. in. odzież ochronna i robocza dostarczona
dla Pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty odpowiednie parametry
techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i
musi być oznaczone symbolem (CE) zgodnie z przepisami.
Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają normy:
odzież ochronna - wymagania ogólne PN - EN 13688:2013-12,
środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne EN ISO 20345:2012,
obuwie ochronne EN ISO 20346:2007/A1:2008,
środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe EZ ISO 20347:2012,
odzież ochronna- ochrona przed deszczem EN 343:2003+A1:2007/ AC:2009 (PN – EN
343+A1:2008/AC:2010),
odzież ochronna- ochrona przed zimnem EN 342:2017 (PN-EN 342:2018-01),
odzież ochronna wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem – PN-EN 14058:2018-02
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18200000-1 - Odzież wierzchnia
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 62476 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U IRMAK Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430669575
7.3.3) Ulica: Roztocze 5c/4a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U IRMAK Ireneusz Kapłan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430669575
7.3.3) Ulica: Roztocze 5c/4a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
jakie przetargi wygrała firma
IRMAK P.P.H.U. IRENEUSZ KAPŁAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa od km 35+625 do km 36+715 w miejscowości Oszczów i Uśmierz"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2025
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Gościeradów.
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.