eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutBudowa hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łańcucie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 3
w Łańcucie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łańcut

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Sobieskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://lancut.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 3
w Łańcucie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f13bc27-7453-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016247/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa hali sportowej sportowej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej nr 3 w Łańcucie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018189/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFZ.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: budowa hali sportowej wraz z zapleczem przy SP nr 3 w Łańcucie. Zakres zamówienia – budowa hali sportowej wraz
z zapleczem przy SP nr 3 w Łańcucie”, które obejmuje:
1) budowę sali gimnastycznej z zapleczem wraz z instalacjami wod. – kan., co, wentylacji mechanicznej, elektrycznej i niskoprądowej;
2) wyposażenie;
3) budowę wodociągu, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej (uwaga: odcinki zaznaczone kolorem różowym zostały wykonane i nie są objęte przedmiotem zamówienia);
4) budowę zewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia terenu;
5) przebudowę odcinka gazociągu, budowę przyłącza gazu i zewnętrznej instalacji gazowej;
6) utwardzenie powierzchni gruntu;
7) dostawę i montaż trybuny stałej z siedziskami typu ławka;
8) dostawa i montaż stojaka na 5 rowerów
9) minimalne parametry dla centrali wentylacyjnych:
a) centrala N2;
b) Centrala N1W1.
Całość oświetlenia należy wykonać w technologii led, Dodatkowo należy wycenić wykonanie instalacji do nagłośnienia wewnątrz hali
(6 głośników) oraz instalacji zasilania tablicy wyników. W ramach podłogi sportowej należy zastosować deski klejone warstwowo. Uwaga:
Z zamówienia wyłączono budowę boiska sportowego oraz bieżni wraz
z odwodnieniem.
Zadanie będzie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - edycja 2021” oraz z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9244235,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11603438,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9244235,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJ Profibud Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133643267

7.3.3) Ulica: Chmielnik

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 36-016

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje sanitarne zewnętrzne i wewnętrzne; dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie tynków i wylewek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9244235,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.