Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00107976/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PAWONKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150020288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zawadzkiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Pawonków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-772
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawonkow@biblioteka-pawonkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-pawonkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/38261/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia, sprzętu z aplikacjami multimedialnymi oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn. "Muzeum Paleontologiczne w Lisowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9cb0c65-b1cc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia, sprzętu i aplikacji multimedialnych oraz realizacja stałej wystawy paleontologicznej pn.” Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach” .
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Przebudowa budynku Filii w Lisowicach wraz z montażem windy " w ramach Kierunek Interwencji 2.1. „Infrastruktura Bibliotek 2021-2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
Miejsce realizacji zamówienia: pomieszczenia zajmowane przez stałą wystawę paleontologiczną pn.”Muzeum Paleontologicznym w Lisowicach”, mieszczące się w budynku położonym w Lisowicach przy ulicy Mickiewicza 20.
Zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia stałej wystawy wraz z montażem w lokalizacji przewidzianej w dokumentacji projektowej i podłączenie wszystkich elementów zamówienia, w taki sposób, aby zapewnić spójną i sprawnie działającą ekspozycję.
Zakres obejmuje m.in.:
wyposażenie stałej wystawy – zabudowy meblowej z gablotą, gablot ekspozycyjnych, ścianek, postumentu, pulpitu, tunelu, wyposażenia dodatkowego
wyposażenie w sprzęt multimedialny
wykonanie aplikacji multimedialnych wraz z instalacją na dostarczonym sprzęcie
projekty graficzne i wydruki pojawiające się na wystawie (fototapety, wydruki na tabliczkach, piankach pcv, innych nośnikach)
oświetlenie LED
przeprowadzenie niezbędnych prac przyłączeniowych do istniejącej sieci elektrycznej pod kątem instalacji urządzeń multimedialnych i oświetlenia oraz dokonanie ewentualnych korekt projektowych dostarczonych elementów wystawy, koniecznych do prawidłowego działania instalacji
tłumaczenie tekstów które pojawią się w wydrukach, prezentacji multimedialnych na język angielski
usunięcie i utylizacja opakowań i materiałów niepotrzebnych oraz odpadów wytworzonych w trakcie realizacji zamówienia
przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania, a także konserwacji i działań związanych z codzienną eksploatacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
32321300-2 - Materiały audiowizualne
32417000-9 - Sieci multimedialne
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
72212500-4 - Usługi opracowywania oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert do dnia 09.03.2023 r. do godz. 10:00,00. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający stwierdził istotne wady w dokumentacji, stanowiącej integralną część SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Dokumentacja, o której mowa powyżej odgrywa istotną rolę przy ustalaniu, przez Wykonawców ceny oferty. Przy błędnie skonstruowanych zapisach Opisu Przedmiotu Zamówienia Wykonawca nie ma możliwości złożenia poprawnej oferty oraz wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i należytego wykonania przedmiotowego zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji i wdrożenie systemu klasy ITSM wraz z usługą wsparcia technicznego na rzecz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Zapewnienie subskrypcji oprogramowania Symantec wraz ze wsparciem producenta
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Grajewo
- Dostawa subskrypcji i wsparcia oprogramowania biurowego Microsoft 365 na okres 12 miesięcy dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa licencji Microsoft na potrzeby Centrum Nauki Kopernik.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.