Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00111727/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00120764/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
- 2025/BZP 00183078/01 - Wynik z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 92 16
1.4.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119991
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00111727
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dzierżawa trzech myjni endoskopowych: dwie dwustanowiskowe i jedna jednostanowiskowa (zwane dalej: sprzętem lub sprzętem medycznym) wraz z dostawą środków chemicznych (dalej: środki chemiczne lub zestawy), na okres 36 miesięcy.
2. Środki chemiczne: Okres ważności dostarczanych środków chemicznych nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
3. Wymagania dotyczące sprzętu medycznego: Sprzęt medyczny nie może być starszy niż wyprodukowany w 2022, być kompletny, gotowy do uruchomienia bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów lub inwestycji, oraz gwarantować bezpieczeństwo personelu medycznego. Sprzęt powinien zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych.
4. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu:
- Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pracownia Endoskopii - na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu medycznego, jego instalacji oraz uruchomienia w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych (vide kryteria oceny ofert) od daty podpisania umowy. Uruchomienie musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez Zamawiającego i Użytkownika.
5. Czynsz dzierżawy obejmuje:
- Dostawę sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego.
- Uruchomienie sprzętu.
- Szkolenie personelu Zamawiającego (ok. 5 osób) w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu medycznego, przeprowadzone w dniu uruchomienia urządzenia.
- Serwis sprzętu medycznego przez czas trwania umowy, obejmujący:
" naprawy awarii, w tym wymianę zużytych lub uszkodzonych podzespołów.
" koszty robocizny oraz dojazdu do siedziby Zamawiającego.
" zapewnienie sprzętu zastępczego, na każde żądanie Zamawiającego
" minimum jeden przegląd sprzętu medycznego na rok, chyba że producent zaleca inaczej. Przegląd będzie obejmował wymianę części i materiałów zalecanych przez producenta.
" Koszty wszelkich części, elementów i materiałów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji sprzętu.
- Koszty dzierżawy będą rozliczane w okresach miesięcznych.
6. Wymagania dotyczące dokumentacji i przepisów prawnych:
- Zaoferowany sprzęt medyczny oraz środki chemiczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR) lub dyrektywy Rady 93/42/EWG z wykorzystaniem okresu przejściowego, ustanowionego na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dnia 15 marca 2023 r. w sprawie zmiany rozporządzeń (UE) 2017/745 i (UE) 2017/746 w odniesieniu do przepisów przejściowych dotyczących niektórych wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro; jak również posiadać wymagane dokumenty.
- W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom aktów prawnych wymienionych powyżej, produkty te winny posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
7. Wymagania serwisowe:
- Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia.
- W przypadku konieczności dłuższej naprawy, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż oferowany.
- Wykonawca zapewnia możliwość zgłoszeń serwisowych przez całą dobę, 365 dni w roku.
- Czas reakcji serwisu (od momentu zgłoszenia do podjęcia naprawy) nie może przekroczyć 24 godzin.
8. Dostawa zestawów do uruchomienia sprzętu:
- Wraz z pierwszą dostawą sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy komplet zestawów niezbędnych do uruchomienia urządzenia, które muszą być w pełni kompatybilne z oferowanym sprzętem.
- Termin dostaw zestawów nie może wynosić więcej niż 5 dni roboczych (vide kryteria oceny ofert) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości zamawianych zestawów w przypadku zmniejszenia ilości badań.
Po zmianie:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Dzierżawa trzech myjni endoskopowych: dwie dwustanowiskowe i jedna jednostanowiskowa (zwane dalej: sprzętem lub sprzętem medycznym) wraz z dostawą środków chemicznych (dalej: środki chemiczne lub zestawy), na okres 36 miesięcy.
2. Środki chemiczne: Okres ważności dostarczanych środków chemicznych nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy.
3. Wymagania dotyczące sprzętu medycznego: Sprzęt medyczny, musi być kompletny, gotowy do uruchomienia bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów lub inwestycji, oraz gwarantować bezpieczeństwo personelu medycznego. Sprzęt powinien zapewniać wymagany poziom świadczonych usług medycznych.
4. Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu:
Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu medycznego odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pracownia Endoskopii - na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu medycznego, jego instalacji oraz uruchomienia w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych (vide kryteria oceny ofert) od daty podpisania umowy. Uruchomienie musi być potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, podpisanym przez Zamawiającego i Użytkownika.
5. Czynsz dzierżawy obejmuje:
Dostawę sprzętu medycznego do siedziby Zamawiającego.
Uruchomienie sprzętu.
Szkolenie personelu Zamawiającego (ok. 5 osób) w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu medycznego, przeprowadzone w dniu uruchomienia urządzenia.
Serwis sprzętu medycznego przez czas trwania umowy, obejmujący:
naprawy awarii, w tym wymianę zużytych lub uszkodzonych podzespołów.
koszty robocizny oraz dojazdu do siedziby Zamawiającego.
zapewnienie sprzętu zastępczego, na każde żądanie Zamawiającego
minimum jeden przegląd sprzętu medycznego na rok, chyba że producent zaleca inaczej. Przegląd będzie obejmował wymianę części i materiałów zalecanych przez producenta.
Koszty wszelkich części, elementów i materiałów niezbędnych do prawidłowej eksploatacji sprzętu z wyłączeniem środków chemicznych oraz soli tabletkowej.
Koszty dzierżawy będą rozliczane w okresach miesięcznych.
6. Wymagania dotyczące dokumentacji i przepisów prawnych:
Zaoferowany sprzęt medyczny oraz środki chemiczne muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (MDR) lub dyrektywy Rady 93/42/EWG z wykorzystaniem okresu przejściowego, ustanowionego na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2023/607 z dnia 15 marca 2023 r. w sprawie zmiany rozporządzeń (UE) 2017/745 i (UE) 2017/746 w odniesieniu do przepisów przejściowych dotyczących niektórych wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro; jak również posiadać wymagane dokumenty.
W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom aktów prawnych wymienionych powyżej, produkty te winny posiadać odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania.
7. Wymagania serwisowe:
Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia.
W przypadku konieczności dłuższej naprawy, Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż oferowany.
Wykonawca zapewnia możliwość zgłoszeń serwisowych przez całą dobę, 365 dni w roku.
Czas reakcji serwisu (od momentu zgłoszenia do podjęcia naprawy) nie może przekroczyć 72 godzin w dni robocze.
8. Dostawa zestawów do uruchomienia sprzętu:
Wraz z pierwszą dostawą sprzętu medycznego Wykonawca dostarczy komplet zestawów niezbędnych do uruchomienia urządzenia, które muszą być w pełni kompatybilne z oferowanym sprzętem.
Termin dostaw zestawów nie może wynosić więcej niż 5 dni roboczych (vide kryteria oceny ofert) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości zamawianych zestawów w przypadku zmniejszenia ilości badań.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-02-27 09:00
Po zmianie:
2025-03-04 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-02-27 09:30
Po zmianie:
2025-03-04 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-03-28
Po zmianie:
2025-04-02
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa wyrobów sterylizacyjnych, plomb zabezpieczających, kontenerów bezobsługowych
- Dostawa myjni dezynfektora do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizacji SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku wraz z wymianą obejmującą demontaż starego urządzenia
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.