eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin



Og³oszenie z dnia 2022-04-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE ¦WIDWIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330316549

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 365 20 58

1.5.8.) Numer faksu: 94 365 20 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cusswidwin@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gops.swidwin.gmina.pl/index.php?id=2&no_cache=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-728b5c4a-8290-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00120003

2.6.) Wersja og³oszenia: 02

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039584/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w ramach projektu pn.: Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin" finansowanego z EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Numer i nazwa Osi Priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Numer i nazwa Dzia³ania: 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00041870/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.271.1.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE (TERAPEUTA) W RAMACH FUNKCJONOWANIA KLUBU RODZINY, W TYM PE£NIENIE FUNKCJI OSOBY PROWADZ¡CEJ W/W GRUPÊ ORAZ KOSZTY PROWADZENIA W/W GRUPY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ci prowadzenie Klubu Rodziny, miejsc spotkañ i integracji rodziców z dzieæmi w tym z dzieæmi z niepe³nosprawno¶ci± poni¿ej 18 roku ¿ycia, zamieszkuj±cych teren Gminy ¦widwin.
W ramach dzia³alno¶ci Klubu powinny byæ stworzone przyjazne warunki do dzielenia siê do¶wiadczeniami, problemami i dobrymi praktykami zwi±zanymi przede wszystkim
z wychowywaniem dzieci. Klub ma prowadziæ tak¿e dzia³ania maj±ce na celu podnoszenie kompetencji rodzicielskich, w tym opiekuñczo-wychowawczych, a tak¿e prowadziæ zajêcia rozwijaj±ce szeroko rozumiane umiejêtno¶ci i zainteresowania dzieci i rodziców.
Program zajêæ Klubu winien byæ odpowiedzi± na zapotrzebowanie rodziców oraz dzieci,
w tym dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi oraz osób oczekuj±cych na potomstwo.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
Klub realizuje swoje zadania w szczególno¶ci poprzez:
- pe³nienie funkcji przyjaznego miejsca spotkañ, integracji oraz wymiany do¶wiadczeñ;
- organizacjê zajêæ 2 razy w miesi±cu po 2,5 godz., ³±cznie 5 godz. w miesi±cu przez okres 20 miesiêcy przez terapeutê. Rekomenduje siê prowadzenie Klubu tak¿e w wybrane soboty oraz organizacjê zajêæ w tygodniu w godzinach popo³udniowych./ ³±cznie 100 godzin
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie terapeuty oraz koszty prowadzenia spotkania: serwis kawowy: kawa, herbata, ¶mietanka do kawy, cukier, ciastka, ewentualne materia³y pomocnicze niezbêdne do realizacji spotkañ.
W Klubie dzieci mog± przebywaæ wy³±cznie z rodzicem, który zapewnia dziecku/dzieciom opiekê. Podmiot prowadz±cy Klub bêdzie zobowi±zany do przekazywania do CUS
w ¦widwinie co najmniej miesiêcznego harmonogramu spotkañ oraz zajêæ/warsztatów,
w terminie do 25 dnia miesi±ca poprzedzaj±cego okres objêty harmonogramem.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach z-wi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania szczególnych zasad ostro¿no¶ci wynikaj±cych z zagro¿enia COVID-19. Po stronie Wykonawcy jest koszt zakupu ¶rodków ochrony osobistej dla osób wykonuj±cych zamówienie i ich stosowanie, tj.: p³ynów dezynfekuj±cych, jednorazowych rêkawiczek, maseczek oraz innych ¶rodków ochrony osobistej je¿eli bêdzie wystêpowa³a konieczno¶æ w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. O zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11726,67 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II:PROWADZENIE ZAJÊÆ POZALEKCYJNYCH (PEDAGOG)
W RAMACH FUNKCJONUJ¡CEGO KLUBU RODZINY

Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ciorganizacjê zajêæ z pedagogiem dla dzieci i rodziców, w tym prowadzenie zajêæ pozalekcyjnych:
a) ogólnorozwojowych dla dzieci – np. zajêcia umuzykalniaj±ce, plastyczne, sensoryczne w wymiarze ³±cznym 117 godzin prowadzone dla trzech grup po minimum 10 osób na bazie ¶wietlic wiejskich.
Zajêcia maj± byæ prowadzone w oparciu o opracowany przez wykonawcê program. Prowadz±cy zajêcia bêdzie odpowiada³ za przygotowanie, realizacjê i dokumentacjê zajêæ dla dzieci, a dzia³ania dostosowywane bêd± do potrzeb odbiorców us³ug edukacyjnych. Minimalny zakres zajêæ:
- prowadzenie prac plastycznych z dzieæmi, nauka malowania farbami, uczenie kreatywno¶ci, pomoc w usprawnianiu prac manualnych, itp.
- przygotowanie z dzieæmi teatrzyków, opracowanie programów wystêpów okoliczno¶ciowych (np. Dzieñ Babci i Dziadka).
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
b) z jêzyka obcego przez zabawê (jêzyk angielski lub niemiecki) w wymiarze ³±cznym 117 godzinprowadzone dla trzech grup po minimum 10 osób na bazie ¶wietlic wiejskich.
Zajêcia maj± byæ prowadzone w oparciu o opracowany przez wykonawcê program. Prowadz±cy zajêcia bêdzie odpowiada³ za przygotowanie, realizacjê i dokumentacjê zajêæ dla dzieci, a dzia³ania dostosowywane bêd± do potrzeb odbiorców us³ug edukacyjnych.
Minimalny zakres zajêæ z jêzyka angielskiego / niemieckiego:
- poznanie przez dziecko prostych s³ów i zwrotów za pomoc± rymowanek i piosenek;
- os³uchanie siê z jêzykiem co pomo¿e w pó¼niejszej nauce jêzyka;
- ukszta³towanie poczucia rytmu za pomoc± prostych instrumentów muzycznych, tañca, ruchu oraz poprzez zabawy muzyczne z u¿yciem piosenek, zabaw w danym jêzyku;
- nabycie umiejêtno¶ci s³uchania.
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
Planuje siê realizacje dzia³ania w nastêpuj±cym wymiarze:
• w roku 2022 - od sierpnia do listopada w wymiarze 26 godzin miesiêcznie, tj. 13 spotkañ po 2 godziny,
• w roku 2023 - od stycznia do marca w wymiarze 26 godzin miesiêcznie, tj. 13 spotkañ po 2 godziny, w miesi±cu kwietniu 43 godziny, 13 spotkañ po 3 godziny oraz 1 spotkanie po 4 godziny, w miesi±cu czerwcu w ilo¶ci 9 godzin, tj. 3 spotkania po 3 godziny.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ wynagrodzenie specjalisty, koszt dojazdu do miejsca prowadzenia zajêæ oraz koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, upominki dla dzieci, itp.)/ ³±cznie 234 godz.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednego pedagoga.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach z-wi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania szczególnych zasad ostro¿no¶ci wynikaj±cych z zagro¿enia COVID-19. Po stronie Wykonawcy jest koszt zakupu ¶rodków ochrony osobistej dla osób wykonuj±cych zamówienie i ich stosowanie, tj.: p³ynów dezynfekuj±cych, jednorazowych rêkawiczek, maseczek oraz innych ¶rodków ochrony osobistej je¿eli bêdzie wystêpowa³a konieczno¶æ w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. O zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 91630 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ III: KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE DLA RODZICÓW ZMAGAJ¡CYCH SIÊ Z TRUDNO¦CIAMI/OBAWAMI PO URODZENIU DZIECKA:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja spotkañ w ró¿norodnej formie ze specjalistami (co najmniej 5 spotkañ w miesi±cu
w wymiarze minimum 2,5 godz. / spotkanie przez okres 20 miesiêcy) tj.: z psychologiem, psychiatr±, terapeut±, pielêgniark±, logoped± i innymi specjalistami w zale¿no¶ci od potrzeb osób korzystaj±cych z oferty. Spotkania odbywaæ siê bêd± na terenie Gminy ¦widwin, w tym w gospodarstwach domowych uczestników projektu lub na bazie ¶wietlic wiejskich, istnieje mo¿liwo¶æ organizacji spotkañ na terenie miasta ¦widwin w wyznaczonym miejscu.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt dojazdów do punktów spotkañ./ £±cznie 250 godz.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach z-wi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania szczególnych zasad ostro¿no¶ci wynikaj±cych z zagro¿enia COVID-19. Po stronie Wykonawcy jest koszt zakupu ¶rodków ochrony osobistej dla osób wykonuj±cych zamówienie i ich stosowanie, tj.: p³ynów dezynfekuj±cych, jednorazowych rêkawiczek, maseczek oraz innych ¶rodków ochrony osobistej je¿eli bêdzie wystêpowa³a konieczno¶æ w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. O zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31510 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IV: WARSZTATY DLA DZIECI I RODZICÓW
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
1. Rzodkiewki w morzu – czyli ortografia na weso³o;
2. Magia pamiêci – jak byæ czarodziejem pamiêci i dobrze bawiæ siê sztuczkami ze swoim dzieckiem;
3. Fotografia na weso³o – warsztat fotografii dla rodziców i dzieci;
4. Eksperymentowo – warsztaty z eksperymentami i zabawy w do¶wiadczanie;
5. “Oczko, oczko, buzia, nosek, czyli poznajemy nasze cia³o” - zajêcia skoncentrowane na rozpoznawaniu, nazywaniu i wskazywaniu poszczególnych czê¶ci cia³a. Zabawy wspieraj±ce ¶wiadomo¶æ w³asnego cia³a, czucie g³êbokie. Bêd± nastawione na bliski kontakt z rodzicami (g³askanie, ³askotanie, masa¿yki, przytulanie, itp). Elementem spotkania bêdzie równie¿ praca plastyczna (odrysowywanie cia³a lub poszczególnych jego czê¶ci i ozdabianie ich);
6. “Wyspa Skarbów” - podczas zajêæ, dzieci i ich rodzice, przenios± siê w ¶wiat poszukiwaczy skarbów. Najm³odsi bêd± mieli okazjê odkryæ jak zdobyæ skarb, dziêki pracy zespo³owej i dobrej zabawie, symboliczna Wyspa Skarbów stanie siê miejscem dla rodzinnego wypoczynku. Zajêcia bêd± obfitowa³y w opowie¶ci ruchowe, taniec swobodny, a tak¿e proste æwiczenia manualne.
Powinno odbyæ siê 17 warsztatów(jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):
- w roku 2022 – 12 warsztatów,
- w roku 2023 – 5 warsztatów.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ wynagrodzenie trenera/specjalisty, koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.
Grupa wiekowa odbiorców zostanie podana po wy³onieniu Wykonawcy.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.
Miejsce realizacji zadania: na bazie ¶wietlic wiejskich funkcjonuj±cych na terenie Gminy ¦widwin.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach z-wi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania szczególnych zasad ostro¿no¶ci wynikaj±cych z zagro¿enia COVID-19. Po stronie Wykonawcy jest koszt zakupu ¶rodków ochrony osobistej dla osób wykonuj±cych zamówienie i ich stosowanie, tj.: p³ynów dezynfekuj±cych, jednorazowych rêkawiczek, maseczek oraz innych ¶rodków ochrony osobistej je¿eli bêdzie wystêpowa³a konieczno¶æ w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. O zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13650 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ V:WARSZTATY Z ZAKRESU WYCHOWANIA I EDUKACJI:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
• £atwiej s³uchaæ ni¿ rozkazywaæ - praktyczny trening umiejêtno¶ci s³uchania czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• Gdzie du¿a g³owa rz±dzi tam ma³y cz³owiek nie b³±dzi - wspólne poszukiwanie regu³ i zasad czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• I na równej drodze mo¿na siê potkn±æ - gry i zabawy ucz±ce bezpiecznego wyra¿ania emocji
• Z rodzin± dobrze nie tylko na zdjêciu - gry i zabawy spajaj±ce rodzinê
• szkolenia dotycz±ce opieki nad ma³ym dzieckiem z niepe³nosprawno¶ci±
• realizacjê innych dzia³añ wed³ug pomys³u oferenta.
Powinno odbyæ siê 12 warsztatów (jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):
- w roku 2022 – 8 warsztatów,
- w roku 2023 – 4 warsztaty.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ wynagrodzenie specjalisty, koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.
Miejsce realizacji zadania: na bazie ¶wietlic wiejskich funkcjonuj±cych na terenie Gminy ¦widwin.
Zleceniobiorca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia statystyk, w tym w zakresie liczby rodzin i osób korzystaj±cych z poszczególnych dzia³añ.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA CZʦCI
ZAMÓWIENIA I - V
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów/ oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach z-wi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.
19. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania szczególnych zasad ostro¿no¶ci wynikaj±cych z zagro¿enia COVID-19. Po stronie Wykonawcy jest koszt zakupu ¶rodków ochrony osobistej dla osób wykonuj±cych zamówienie i ich stosowanie, tj.: p³ynów dezynfekuj±cych, jednorazowych rêkawiczek, maseczek oraz innych ¶rodków ochrony osobistej je¿eli bêdzie wystêpowa³a konieczno¶æ w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. O zapobieganiu oraz zwalczaniu zaka¿eñ i chorób zaka¼nych u ludzi (Dz. U. z 2020 r. poz. 1845 ze zm.).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13490 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ VI:ZAJÊCIA Z ZAKRESU PIERWSZEJ POMOCY DLA UCZNIÓW
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie us³ugi szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej dla minimum 80 uczestników projektu dzieci i m³odzie¿ (dzieci powy¿ej 5 roku ¿ycia i osoby m³ode miêdzy 11, a 18 rokiem ¿ycia).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) nabycie umiejêtno¶ci rozpoznawania i interpretowania pierwszych objawów zagro¿enia zdrowia i ¿ycia,
b) naukê prawid³owej reakcji w przypadku:
- ataku padaczki,
- krwotoku,
- oparzenia,
- zach³y¶niêcia,
- powa¿nego skaleczenia/zranienia/z³amania,
- utraty przytomno¶ci,
- zaburzeñ oddychania (akcja reanimacyjna – zajêcia na fantomie).
Wielko¶æ zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: 19 warsztatów po 3 godziny/warsztat, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 57 godzin:
- w roku 2022 – 12 warsztatów,
- w roku 2023 – 7 warsztatów.
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania oraz koszty prowadzenia spotkania: materia³y pomocnicze niezbêdne do realizacji spotkañ

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y

85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 23102,98 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ VII:ZAJÊCIA FIZYCZNE DLA 3 GRUP WIEKOWYCH – DZIECI, DORO¦LI, SENIORZY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajêæ ruchowych dla dzieci i m³odzie¿y, doros³ych i seniorów z Gminy ¦widwin. Zajêcia maj± wzmacniaæ zdrowie, ruchliwo¶æ i kondycjê, uczyæ jak dbaæ o sprawno¶æ i lepsze ¿ycie. Æwiczenia ogólnorozwojowe maj± poprawiaæ ruchliwo¶æ stawów, si³ê miê¶ni i zapewniæ lepsze funkcjonowanie uk³adu oddechowego, nerwowego i kr±¿enia. Zajêcia musz± byæ dostosowane do mo¿liwo¶ci uczestników maj±c na uwadze ich schorzenia i poziom aktywno¶ci. Winny byæ podzielone na trzy fazy: rozgrzewkê, czê¶æ g³ówn± i rozci±gnie.
Wielko¶æ zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: 3 grupy, spotkanie 4 razy w miesi±cu po 1 godzinie, ³±cznie 12 godzin w miesi±cu, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 240 godzin:
- w roku 2022 – 144 godziny,
- w roku 2023 – 96 godzin.
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania, zapewnienie mat do æwiczeñ (zakup lub u¿yczenie), zapewnienie napojów (wody niegazowanej) podczas zajêæ,
Istotne warunki zamówienia:
• odpowiednie kwalifikacje (instruktor fitness, trener personalny),
• do¶wiadczenie w pracy jako instruktor,
• dobra organizacja pracy, punktualno¶æ, rzetelno¶æ w wykonywaniu powierzonych obowi±zków,
• dbanie o bezpieczeñstwo, przestrzeganie regulaminów oraz kulturalne zachowanie przez æwicz±cych,
• prowadzenie zajêæ, instruowanie æwicz±cych w zakresie wykonywanych æwiczeñ z fitness,
Instruktor fitness:
Praca w miesi±cach I 2022 – VIII 2023 (³±cznie 240 godz.) w tym:
• Gimnastyka dla Seniora 60+ – 80 godz.
• Zajêcia gimnastyczno-taneczne dla dzieci – 80 godz.
• Zajêcia fitness dla doros³ych – 80 godz.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y

85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21924,12 PLN

Czê¶æ 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ VIII:ZAJÊCIA Z DIETETYKIEM
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia jest udzielanie porad/konsultacji dietetycznych, ustalanie diety dla mieszkañców z Gminy ¦widwin.
Wymiar zamówienia oraz ³±czna liczba godzin: spotkanie 3 razy w miesi±cu po 1 godzinie, ³±cznie 3 godzin w miesi±cu, wg ustalonego harmonogramu, gdzie 1 godzina zegarowa to 60 minut, ³±cznie 60 godzin:
- w roku 2022 – 36 godzin,
- w roku 2023 – 24 godzin.

Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie specjalisty, dojazd do miejsca spotkania.
Istotne warunki zamówienia:
• wykonawca posiada wykszta³cenie umo¿liwiaj±ce wykonywanie zadañ na wymienionym stanowisku tj. dietetyk/czka;
• posiada co najmniej 12 - miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe jako dietetyk.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y

85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7346,89 PLN

Czê¶æ 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ IX:US£UGI FIZJOTERAPEUTYCZNE
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Przedmiotem zamówienia s± us³ugi fizjoterapeutyczne w tym masa¿e usprawniaj±ce dla 80 osób z Gminy ¦widwin.
Zajêcia bêd± siê odbywaæ na terenie Gminy ¦widwin na bazie ¶wietlic wiejskich, w gospodarstwach domowych uczestników projektu (istnieje mo¿liwo¶æ organizacji spotkañ na terenie miasta ¦widwin
w wyznaczonym miejscu), w ³±cznym wymiarze 1920 godzin.
Harmonogram szczegó³owych zajêæ fizjoterapeutycznych w tym masa¿y usprawniaj±cych
w ilo¶ci 1920 godzin w latach 2022-2023 zostanie ustalony przez strony po wy³onieniu Wykonawcy. Zajêcia bêd± odbywaæ siê w dni robocze. Zakres zajêæ obejmuje przeprowadzenie wstêpnej diagnozy
z ka¿dym uczestnikiem na podstawie za¶wiadczenia lekarskiego lub wywiadu z fizjoterapeut±, a nastêpnie ustalenie zabiegów fizjoterapeutycznych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania. Zajêcia z fizjoterapeut± maj± na celu ogóln± poprawê kondycji ruchowej, zmniejszenie b±d¼ likwidacjê dolegliwo¶ci bólowych, poprawê wydolno¶ci uk³adu oddechowego, uk³adu kr±¿enia, uk³adu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielno¶ci, dzia³aæ rozlu¼niaj±co na struktury miê¶niowo-wiêzad³owe. Bêd± to dzia³ania usprawniaj±co– ruchowe, masa¿e usprawniaj±ce indywidualne.
Istotne warunki zamówienia:
a) wykszta³cenie wy¿sze kierunkowe z zakresu fizjoterapii , umo¿liwiaj±ce prowadzenie zajêæ jako fizjoterapeuta, potwierdzone kopiami dyplomów, za¶wiadczeñ o ukoñczonych studiach podyplomowych, kursów, szkoleñ itp.,
b) co najmniej 12 - miesiêczne do¶wiadczenie w pracy na stanowisku fizjoterapeuty
w wymiarze miesiêcznym odpowiadaj±cym co najmniej 1 etatowi za ka¿dy miesi±c w przedmiotowym okresie, potwierdzone stosownymi dokumentami m.in. kopiami umów o pracê, zakresu obowi±zków, umów cywilnoprawnych, referencji, listów polecaj±cych, itp.
c) do¶wiadczenie w pracy z osobami w szczególnej sytuacji ¿yciowej, m.in.
z osobami starszymi, niepe³nosprawnymi, wykluczonymi lub zagro¿onymi wykluczeniem spo³ecznym i/lub ubóstwem, potwierdzone stosownymi dokumentami,
d) do¶wiadczenie kliniczne w pracy z osobami starszymi oraz osobami do¶wiadczaj±cymi trudno¶ci charakterystycznych dla podesz³ego wieku (np. urazy mózgu, choroby otêpienne, wylewy, udary, choroby przewlek³e uk³adu kr±¿enia oraz uk³adu ruchowego),
e) zatrudniony fizjoterapeuta bêdzie zobowi±zany prowadziæ dokumentacjê diagnostyczn± i konsultacyjn± dla osoby wspieranej na podstawie której Zamawiaj±cy dokona rozliczeñ finansowych za przepracowane godziny.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Us³ugi ochrony zdrowia

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych

85311300-5 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla dzieci i m³odzie¿y

85312500-4 - Us³ugi rehabilitacyjne

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 196203,25 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W przedmiotowym postêpowaniu nie wp³ynê³y oferty dla czê¶ci nr I. W zwi±zku z tym postêpowanie zosta³o uniewa¿nione w czê¶ci, o której mowa wy¿ej.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 0,0

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W przedmiotowym postêpowaniu nie wp³ynê³y oferty dla czê¶ci nr II. W zwi±zku z tym postêpowanie zosta³o uniewa¿nione w czê¶ci, o której mowa wy¿ej.

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 37000,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

artREH Rehabilitacja i Odnowa Biologiczna Artur Szyjka

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 37000,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 17000,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 17000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Centrum Terapii i Rozwoju Synapsa ul Ks. Jerzego, Popie³uszki 37, 78-300
¦widwin

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 17000,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16500,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16500,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Centrum Terapii i Rozwoju Synapsa ul Ks. Jerzego Popie³uszki 37, 78-300
¦widwin


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16500,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28500,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28500,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28500,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

artREH Rehabilitacja i Odnowa Biologiczna Artur Szyjka


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28500,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Cena najkorzystniejszej oferty z³o¿onej w przedmiotowym postêpowaniu przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 36000,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 36000,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 8

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 9000,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 9000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

artREH Rehabilitacja i Odnowa Biologiczna Artur Szyjka


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 9000,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Czê¶æ 9

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 240000,0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 240000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Stonoga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722100441

7.3.3) Ulica: Brze¿no 49 lok. 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Brze¿no

7.3.5) Kod pocztowy: 78-316

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

artREH Rehabilitacja i Odnowa Biologiczna Artur Szyjka


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 240000,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.