eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranówBudowa placu zabaw w miejscowości Huta



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw w miejscowości Huta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 14

1.5.2.) Miejscowość: Baranów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-105

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 883 40 27

1.5.8.) Numer faksu: 81 883 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabaranow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminabaranow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.gminabaranow.pl/ogloszenia-i-przetargi/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw w miejscowości Huta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-940a75ad-940a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009394/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa placu zabaw w miejscowości Huta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej na w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 55695,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa placu zabaw w miejscowości Huta”.
Zakres prac obejmuje:
1) Wykonanie prac budowlanych w zakresie:
a) uporządkowanie, plantowanie i profilowanie terenu - 245 m2,
b) wykonanie koryta oraz warstwy odsączającej z piasku - 245,784 m2;
c) Wykonanie nawierzchni z piasku (powierzchnia 245 m2; grubość warstwy - 30 cm);
d) Wykonanie i montaż ogrodzenia panelowego z furtką z samozamykaczem (45 m).
2) Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz elementów małej architektury:
a) zestaw zabawowy (wieża czterokątna bez dachu, pomost wiszący drewniany, drabinka pionowa, zjeżdżalnia prosta; konstrukcja drewno bezrdzeniowe) – 1 szt.;
b) czworokąt wielofunkcyjny (drabinki, drążek, ścianka wspinaczkowa, rączki gimnastyczne, przeplotnia łańcuchowa; konstrukcja drewno bezrdzeniowe) – 1 szt.;
c) huśtawka podwójna metalowa (siedzenie proste, siedzisko bezpieczne dla młodszych) – 1 szt.;
d) huśtawka wagowa (konstrukcja drewno bezrdzeniowe na wsporniku metalowym) – 1 szt.;
e) karuzela tarczowa (z siedzeniami, z blachą ryflowaną) – 1 szt.;
f) bujak lew - 1 szt.;
g) urządzenie fitness – orbitrek wolnostojący – 1 szt.;
h) ławka żeliwna z oparciem – 2 szt.;
i) tablica informacyjna z daszkiem (drewniana) – 1 szt.;
j) kosz na śmieci metalowy z daszkiem – 2 szt.
W przypadku urządzeń zabawowych drewnianych wymagany jest montaż za pomocą kotew stalowych. Określony standard drewno bezrdzeniowe jest minimalny. Zamawiający dopuszcza konstrukcje z drewna klejonego lub z metalu.
Konstrukcje metalowe muszą być zabezpieczone antykorozyjnie i malowane proszkowo.
3) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób i badań,
4) zagospodarowanie i zasilenie terenu budowy,
obsługę geodezyjną zadania, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Wilczyńska ANBET Usługi Budowlano-Sprzątające

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141688479

7.3.4) Miejscowość: Łucka 72A

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.