Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080554/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120034 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY MIEJSKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 37
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spmzoz-slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spmzoz-slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spmzoz-slupsk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0cc1456-caa0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033919/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080554/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-M-261-27/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199694,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) oraz dostawa materiałów promocyjnych do przeprowadzenie kampanii promocyjnej na program profilaktyczny w zakresie przeprowadzenia szczepień przeciwko rakowi szyjki macicy wśród dziewczynek urodzonych w 2008 roku i zameldowanych na terenie Miasta Słupska.
2. Szczepionka przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV, szczepionka 9-walentna, szczepionki przeznaczone dla 319 dziewczynek (rocznik 2008) podawana w 2 dawkach, co daje łącznie 638 dawek.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania ilości szczepionek określonej powyżej bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji finansowych. Zamawiający zobowiązuje się jednakże zamówić co najmniej 50% szacowanej ilości szczepionek.
4. Zamawiający wymaga, aby każda z dawek zawiesiny do wstrzykiwań zaopatrzona była w ampułko-strzykawkę (ze szkła) z tłokiem i nasadką oraz 2 igłami, w opakowaniach po 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651600-4 - Szczepionki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215699,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215699,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215699,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i wdrożenie systemu do zarządzania dostępami uprzywilejowanymi PAM wraz z dostawą licencji oprogramowania i wsparciem technicznym na okres 12 miesięcy - 106/TP/2024
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Usługa serwisowania i konserwacji punktów kamerowych, wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego miasta Słupska".
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2025
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.