Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069341/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00070705/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8a3d309c-65fd-4cd5-96c3-6719792ed3431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a3d309c-65fd-4cd5-96c3-6719792ed343
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa książek w formie drukowanej na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie.
Przedmiot zamówienia, realizowany będzie sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w zakresie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dokonywał będzie zamówień częściowych na dostawy określonych książek. Faktycznie zamówione tytuły książek, a także ich wolumen podyktowany będzie bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Zamawiane będą książki o tematyce związanej w szczególności ze sztuką i kulturą, zarówno krajowe jak i zagraniczne.
Dostawy będą realizowane do Muzeum Narodowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa.
W opisie przedmiotu zamówienia wskazana jest przewidywana ilość książek, jaką Zamawiający planuje zlecić do dostawy w okresie obowiązywania umowy. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak będzie nie mniejsza niż 50 % przewidywanej ilości.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ.
2. Maksymalny termin realizacji danego zlecenia (zamówienia cząstkowego) wynosi 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia zlecenia. (zaoferowany termin realizacji zamówienia cząstkowego stanowi kryterium oceny ofert)
3. Kody CPV:
22000000-0 – druki i produkty podobne;
22100000-1 – drukowane książki, broszury i ulotki;
22110000-4 – drukowane książki;
22120000-7 – wydawnictwa.
4. Okres gwarancji na książki wynosi 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. Szczegółowe warunki gwarancji określone są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku bezpośredniego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy podwykonawców wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, które powierzy im do wykonania oraz podania ich firm jeżeli są znane na dzień złożenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22110000-4 - Drukowane książki
22120000-7 - Wydawnictwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19687,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19687,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19687,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Osiewicz-Lorenzutti strona 895 | page 895 Roztoka 53, 34-606 Łukowica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471897179
7.3.3) Ulica: Roztoka 53,
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Joanna Osiewicz-Lorenzutti strona 895 | page 895
jakie przetargi wygrała firma
Joanna Osiewicz-Lorenzutti strona 895 | page 895
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19687,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych, książek do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Dębicy
- Druk i dostawa publikacji promujących atrakcje turystyczne Dolnego Śląska
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
- Druk materiałów wraz z dostawą dla Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.