Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071179/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120102 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/BZ/4620-10/2021: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/BZ/4620-10/2021: Dostawa sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa2fe3a-c2c0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071179/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/BZ/4620-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 310000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ, wykaz przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga!
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w przypadku nie podania w formularzu cenowym w kolumnie j lub k odpowiednio: nazwy producenta, typu* lub modelu* lub nr katalogowego*.
* należy wpisać o ile zaoferowany przedmiot zamówienia je posiada.
2. W każdym przypadku, gdzie w SWZ przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zawarte zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza rodzaju środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 i 105 ustawy, o ile będą właściwe do udowodnienia rozwiązań równoważnych, z zastrzeżeniem, że te środki dowodowe nie służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia w okolicznościach, gdy Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Oddziale 5 od art. 104 do 107 ustawy, bez względu na to czy zostały zastosowane rozwiązania równoważne.
Zamawiający zaleca, aby w celu udowodnienia równoważności zastosowanych rozwiązań załączyć do oferty w szczególności dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie dotyczące:
- zastosowania materiałów lub urządzeń zgodnych ze wskazanymi w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, bez materiałów lub urządzeń równoważnych;
lub
- zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych do wskazanych w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, (oferta równoważna) – wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
W przypadku jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty ww. oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje oferty równoważnej.
W przypadku zaoferowania oferty równoważnej i nie przedłożenia, przedłożenia niekompletnych, zawierających błędy dokumentów, o których mowa powyżej oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
48823000-3 - Serwery plików
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379405,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379405,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379405,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015210384
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-904
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379405,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Dla zamówienia podstawowego – do 30 dni od daty podpisania umowy.
b) Dla zamówienia objętego opcją – do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Zapewnienie dodatkowych licencji Microsoft Windows Server lub równoważnego (CUI-ZZ.3200.39.2024)
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.