Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085476/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00090830/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120119 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717222066
1.5.8.) Numer faksu: 71722 1706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a579fc26-cea6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sprzedaż energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085476/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.24.2021.II.ORP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 192000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dostawa energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716), zwany dalej sprzedażą energii elektrycznej do budynku biurowego przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu , będącego siedzibą Starostwa Powiatowego.
2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1) grupa taryfowa B21,
2) grupa przyłączeniowa III-V.
3. Charakterystyka energetyczna przedmiotu zamówienia:
1) współczynnik rozliczeniowy mocy biernej tgø został określony na poziomie 0,4,
2) moc czynna pobierana jest przez urządzenia zasilane z transformatora T-1/630 KVA,
3) budynek zasilany jest z dwóch linii kablowych,
4) biura zasilane są z jednego punktu poboru energii elektrycznej po stronie średniego napięcia poprzez własny transformator z układem pomiarowo-rozliczeniowym znajdującym się po stronie niskiego napięcia, a rozliczenie z ZE odbywa się w taryfie B21,
5) wartość średnia poboru kształtuje się na poziomie ok. 40 MWh/m-c.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.) i Polskimi Normami.
Aktualnie obowiązuje umowa sprzedaży energii elektrycznej z zawarta z Firmą ELEKTRA S.A. z siedzibą w Warszawie.
Uwaga: Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy wynosi 480 MWh, przy czym wartość poboru kształtuje się na poziomie ok. 40 MWh/m-c. Podana ilość zamawianej energii ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
4. . Zamawiający gwarantuje zakup energii na poziomie co najmniej 75% ilości określonej ppkt. 3.
5.Zakres i wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu energię elektryczną spełniającą parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623 ze zm.) i Polskimi Normami.
2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia.
4) Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228661,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255052,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228661,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enrex Energy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7792409782
7.3.3) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-082
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228661,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-01 do 2022-07-312021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby siedziby Radia Kraków S.A. w likwidacji
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- Dostawa energii elektronicznej
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- "ZAOPATRZENIE GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.