eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MakówPrzebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468312009

1.5.8.) Numer faksu: 468312017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-039c2e1b-9a2f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025446/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2838561,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2 Celem przedsięwzięcia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury” w formule
„zaprojektuj i wybuduj” wraz z dostawą pierwszego wyposażenia.

Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę oraz remont pomieszczeń czterech kondygnacji budynku, w tym instalację windy osobowej ze szczególnym przeznaczeniem dla osób starszych i niepełnosprawnych, wymianę poszycia dachu nad częścią czterokondygnacyjną budynku oraz rozbiórkę komina stalowego, spalinowego.

Zadanie polega na zaprojektowaniu, a następnie wykonaniu przedsięwzięcia według opracowanego projektu przebudowy istniejącego budynku użyteczności publicznej na potrzeby Makowskiego Centrum Kultury. W zakresie robót projektowych dot. planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej projekty architektoniczno-budowlane z projektami branżowymi, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysów, informację BiOZ; wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją. Wykonawca dokumentacji powinien uzyskać własnym staraniem i na własny koszt wszystkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody oraz wykonać wymagane badania i pomiary.
Przed rozpoczęciem prac projektowych należy bezwzględnie przedstawić Inwestorowi wizualizacje rozwiązań technicznych i wyposażenia, projekty koncepcyjne poszczególnych robót zawierające część rysunkową określającą cechy obiektów dotyczące rozwiązań projektowych. Po ich akceptacji przez Inwestora można przystąpić do dalszych prac.

Zakres zadań przewidzianych do realizacji w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego:

Roboty na obiektach kubaturowych:
- przebudowa i remont pomieszczeń, likwidacja istniejącej oraz budowa nowej klatki schodowej spełniającej wymagania ppoż, instalacja windy osobowej przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, przeniesienie kotłowni z wymianą kotła, wymiana poszycia dachu nad częścią czterokondygnacyjną budynku, ocieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją.

Roboty związane z zagospodarowaniem terenu:
- montaż zbiornika na gaz
- rozbiórka komina spalinowego ( stalowego, zewnętrznego).

Ponadto przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia do przebudowanego obiektu. Szczegółowy opis wyposażenia w załącznikach do SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz w Specyfikacji dostaw wyposażenia.

Jako efekt w/w inwestycji powstanie nowoczesna biblioteka cyfrowa z czytelnią cichą i głośną, pracowni robotyki, klocków i artroteka, zostanie wydzielone pomieszczenie na miejsce spotkać dla społeczeństwa, w szczególności młodzieży i seniorów, powstanie sala wystawowo-konferencyjna.

Wykonawca na obowiązek udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przynajmniej na okres 36 miesięcy (3 lat) od dnia bezusterkowego odbioru końcowego (dodatkowa gwarancja stanowi kryterium oceny ofert).

Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 7 oraz „Specyfikacja dostaw wyposażenia” – załącznik nr 8.

Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.

W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'

3.3. Zamawiający nie przewiduje odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u zamawiającego.

3.4. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na postawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę: roboty instalacyjne gazowe, roboty w zakresie zbiorników gazu, roboty budowlane związane z montażem windy, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych.

3.5. Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań:
Zamawiający nie określa takiego wymogu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31523000-8 - Podświetlane znaki i szyldy

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

39112000-0 - Krzesła

39134000-0 - Meble komputerowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39154100-7 - Szafki wystawowe

39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

42416100-6 - Windy

42416130-5 - Windy mechaniczne

42515000-9 - Kotły lokalnych układów ogrzewania

44615100-5 - Stalowe zbiorniki ciśnieniowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231222-7 - Roboty w zakresie zbiorników gazu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45313100-5 - Instalowanie wind

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2885020,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2885020,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2885020,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „REM-DOM” Leszek Głuszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361427971

7.3.4) Miejscowość: Byczki 97

7.3.5) Kod pocztowy: 96-126

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2885020,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.