eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun)



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323350410

1.5.8.) Numer faksu: 322310032

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a45c165-8e37-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu po basenie ul. Dzionkarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057155/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun).
Zakres prac budowlanych:
Usunięcie istniejącego żywopłotu od strony ul. Dzionkarzy.
Usunięcie wierzchniej warstwy ziemi nieurodzajnej, korytowanie, nawiezienie humusu.
Montaż obiektów małej architektury, tj. panel muzyczny, panel manipulacyjny, rury deszczowe, ławka z oparciem x 15 szt., kosz na śmieci x 7 szt., tablica przyrodnicza - owady x 2 szt., karmnik dla ptaków x 2 szt., drewniany trejaż x 6 szt.UWAGA: Elementy małej architektury: ławki z oparciem (15 szt.) i kosze na śmieci (7 szt.) Zamawiający przekaże Wykonawcy - zostaną wydane Wykonawcy z magazynu własnego Zamawiającego.
Montaż 2 szt. stolików do gry w szachy, w tym jeden dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz 3 szt. leżaków parkowych.
Wykonanie utwardzenia terenu - wykonane z nawierzchni z bez fazowej kostki betonowej w kolorze piaskowym, szarym, grafitowym o wym. 10 x 6 x 20 cm otoczonej obrzeżem betonowym o wym. 6 x 20 x 100 cm.
Wykonanie nawierzchni ze zrębek drewnianych.
Wykonanie nasadzenia 38 drzew, 3328 krzewów oraz wykonanie trawnika i łąk kwietnych.
Montaż agrowłókniny ściółkującej pomiędzy projektowanymi roślinami.
Wyściółkowanie terenu pomiędzy projektowanymi roślinami.
Instalacja oświetlenia parku pomiędzy ulicami Przedwiośnie i Dzionkarzy w Gliwicach.
Integralną częścią niniejszej specyfikacją są:
Przedmiar robót.
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumentacja techniczna.
UWAGA: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Rozwiązania równoważne:
Jeżeli Zamawiający w niniejszym SWZ wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym. Zastosowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki;
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej;
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości;
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.).
Zamawiający zaznacza, że ewentualne wskazania na urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego, stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Musi wykazać, że zastosowane rozwiązania równoważne zapewniają osiągnięcie oczekiwanej funkcjonalności technicznej całego układu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem systemu, zestawieniem ilościowym urządzeń oraz schematem ideowym działania. Ponadto Wykonawca składając ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej, a zaoferowanie materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu.
W przypadku, gdy w SWZ znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Pozostałe warunki wykonania robót:
Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba.
Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia m.in.:
Certyfikatów i deklaracji zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót;
Oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym;
Dokumentacji powykonawczej;
Wypełnionego dziennika budowy.
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną.
Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności elektrycznej.
Stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy.
Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek.
Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
Uzyskania na własny koszt wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.
Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie do PWiK Sp. z o.o. o sprawowanie nadzoru nad robotami i pokrycia kosztów nadzoru.
Należy umieścić w ofercie wycenę wykonania pod stolikami do gry w szachy utwardzenia z brukowej kostki betonowej o gr. 6 cm na podbudowie z tłucznia gr. 25 cm i obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej. Powierzchnia utwardzenia 3x3m. W ofercie należy umieścić demontaż i utylizację znajdujących się na terenie inwestycji latarni i słupów po latarniach.
UWAGA:
Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji w zakresie zieleni. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji wykonanych nasadzeń. Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym obejmuje podlewanie według potrzeb i utrzymanie należytego stanu uwilgotnienia gleby, dosiewanie trawy, uzupełnienie materiału roślinnego obumarłego wskutek zaniedbań pielęgnacyjnych, uzupełnienie sciółki, koszenia, zabezpieczenie na okres zimowy roślin o niewystarczającej mrozoodporności.
Do zabiegów pielęgnacyjnych należy:
podlewanie roślin: bezpośrednio po posadzeniu, następnie regularnie 1 raz w tygodniu, a w okresie suszy co 2 dni;
nawożenie w okresie wiosennym, przed rozpoczęciem wegetacji;
cięcia, które należy wykonywać z uwzględnieniem właściwości i cech krzewów, w celu zachowania indywidualnego charakteru i uniknięcia zniekształceń;
odchwaszczanie gleby pod koroną zasadzonych drzew;
jednorazowe koszenie łąki kwietnej (po przekwitnięciu kwiatów);
koszenie trawników co 6 tygodni w okresie od kwietnia do września.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi oraz 12 miesięczna gwarancja w zakresie zieleni zgodnie z warunkami powyżej. , Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy maks. 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane - licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 2 073 330,49 zł i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponuje kwotą w wysokości 1 041 645,36 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2073330,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2671704,61 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.