Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075358/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120216 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenu
w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
– Projekt Osiedle Wapienica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338221875
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenuw ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
– Projekt Osiedle Wapienica
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3ece64-c832-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000664/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 340-3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej w oparciu
o niniejszy program funkcjonalno-użytkowy oraz realizacja robót budowlanych na podstawie
tego projektu dla zadania pn. Budowa toru rowerowego PUMPTRACK wraz z
zagospodarowaniem terenu
w ramach projekty Budżetu Obywatelskiego na rok 2021 dla Miasta Bielska-Białej – Projekt
Osiedle Wapienica – budowa pumptracku i rewitalizacja Manhattanu, w systemie zaprojektuj i
wybuduj, obejmującego budowę toru rowerowego PUMTRACK wraz z utwardzeniem terenu
(ścieżka dojazdowa typu flow sinigletrack), oraz oświetleniem terenu Manhattanu i elementami
małej architektury (na podstawie istniejącej dokumentacji projektowej).
Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje, wykonanie dokumentacji technicznej wraz z SST,
kosztorysem inwestorskim, uzyskanie stosownych pozwoleń na realizacje inwestycji oraz
wykonanie robót zgodnie
z opracowaną dokumentacją.
Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ stanowi
wytyczne do projektowania i realizacji robót budowlanych oraz służy do ustalenia planowanych
kosztów prac projektowych
i robót budowlanych. Program funkcjonalno – użytkowy określa zakres, wymagania oraz warunki
realizacji poszczególnych robót przedmiotowego zadania tj.
• prac projektowych obejmujących budowę toru rowerowego typu pumptrack wraz z
infrastrukturą zewnętrzną;
• robót budowlanych przygotowawczych,
• robót budowlanych związanych z posadowieniem i montażem obiektów budowlanych,
• opracowania regulaminu sposobu korzystania z trasy rowerowej pumptrack,
• zagospodarowania terenu (stworzenia miejsca wypoczynku tj. montaż tablicy z regulaminem,
stojaka
na rowery, ławek oraz koszy na śmieci), utwardzenia terenu – wykonania ścieżki dojazdowej
singletrack flow), wykonanie oświetlenia.
Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
1. Uzyskanie zatwierdzenia koncepcji zagospodarowania terenu od Zamawiającego. W tym:
a. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu obejmującego budowę toru ziemnego
pumptracku (dostępne działki 221/4 i 221/10). Projekt zagospodarowania terenu musi
uwzględniać położenie toru, trasy dojazdu/dojścia do toru, podanie cech technicznych budowli
odpowiadających za bezpieczeństwo użytkowników, uporządkowanie i dostosowanie
przyległego terenu do praktycznego użytku (wycięcie samosiejek, zasypanie niebezpiecznie
wystających korzeni, wycięcie krzewów, itp.).
b. Opracowanie szczegółowej inwentaryzacji dendrologicznej istniejącej zieleni oraz waloryzacji
przyrodniczej drzew – wskazanie dokładnej lokalizacji drzew i krzewów, dwuczłonowej nazwy
gatunku, obwód pni drzew lub powierzchni porastania przez krzewy wraz z uwagami
dotyczącymi ich stanu fitosanitarnego – zgodnie z wytycznymi zarządzenia nr
ON.0050.728.2019.OS Prezydenta Miasta Bielska-Białej z dnia 21.10.2019r.(dla działek 221/4
oraz 221/10, a także dla działek 991/9 i 221/9 jeśli będzie tego wymagał projekt trasy ścieżek
dojazdowych łączących pumptrack z terenem Manhattanu) oraz obowiązującymi w tym zakresie
przepisami.
c. Sporządzenie planu ochrony drzew (POD) z wykorzystaniem między innymi mapy do celów
projektowych.
d. Przygotowanie podkładu mapowego obrazującego usytuowanie drzew lub krzewów względem
granic nieruchomości.
e. Sporządzenie dokumentacji fotograficznej do wniosków o wycięcie drzew.
f. Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji na ewentualną wycinkę drzew zlokalizowanych na
przedmiotowych działkach (do właściciela oraz do Urzędu Marszałkowskiego) wraz ze
stosownymi załącznikami zgodnie z Ustawą o Ochronie przyrody.
g. Udział w wizji w terenie oraz wprowadzenie stosownych korekt lub poprawek na wezwanie
Zamawiającego oraz urzędów prowadzących postępowanie o wydanie stosownych decyzji
administracyjnych.
h. Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
i. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji
projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i
Specyfikacją Warunków Zamówienia.
j. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa
ewentualnych uszkodzeń.
k. Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robot.
l. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
m. Prowadzenie dokumentacji budowy i prowadzenie dziennika budowy (wewnętrznego).
n. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
o. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej
geodezyjnych pomiarów powykonawczych, Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
p. Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu oraz regulaminu obiektu Pumptrack.
2. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
a. Projekt inżynieryjno-drogowy toru rowerowego uwzględniający rozwiązania konstrukcyjne,
materiałowe, posadowienie obiektu itp.
b. Adaptacja projektu budowlano-wykonawczego zagospodarowania terenu w zakresie montażu
ławek i stojaków rowerowych oraz projektu branży elektrycznej budowy oświetlenia – montażu latarni
parkowych (projekty udostępni BBOSiR) na działkach 991/9 i 221/9 w zakresie koniecznym do
dokonania zgłoszenia robót w organie administracji architektoniczno-budowlanej.
c. Złożenie wniosku do organu celem wydania stosownych decyzji.
d. Uzyskanie mapy do celów projektowych.
e. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót dla całości inwestycji tj.:
budowy pumptracku i rewitalizacji Manhattanu z uwzględnieniem wszystkich kosztów min.:
przygotowanie terenu, montaż latarni parkowych, wymiana starych ławek na nowe oraz montaż
dodatkowych ławek, budowa toru wraz z ścieżkami dojazdowymi singletrack typu flow,
rekultywacja i uporządkowanie terenu wokół pumptracku, wycięcie drzew i koszt nowych
nasadzeń, przycięcie posuszu, zabezpieczenie pni (wg potrzeb dla zachowania bezpieczeństwa
użytkowników), inne koszty.
f. Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
g. przygotowanie wniosku oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie
wymagających pozwolenia na budowę.
h. Informację BIOZ.
i. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań
technicznych (w tym badań geotechnicznych jeżeli jest taka potrzeba) oraz pokrycie ich
kosztów.
j. Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia
ostatecznej wersji dokumentacji projektowej.
3. Wybudowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym,
a. Zapewnienie kierownika budowy
b. Zapewnienie obsługi geodezyjnej
c. Zgłoszenie zakończenia robót do właściwego miejscowego organu nadzoru budowlanego
Dokumentację projektową wykonać zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla
przedmiotowego zamówienia zawartymi w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym,
pozostałymi dokumentami Zamawiającego, umową
i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r.
poz. 1333) a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia,
z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi
oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez
uprawnionych inżynierów i projektantów. Winna spełniać wymagania niniejszego Programu
funkcjonalno-użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie
z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i
najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną
eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach
eksploatacji.
Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. W
wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach. W wersji elektronicznej
dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie
PDF oraz w formacie dwg na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich
edycję.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BikeUniverse Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812078975
7.3.3) Ulica: ul. Zdrojowa 160A
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ułożenie betonu asfaltowego na torze Pumptrack BikeUniverse FilipJaniszewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- 19/25 - Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Usługa pośrednictwa w rezerwacji i sprzedaży usług restauracyjnych dla gości Miasta Bielska-Białej
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Wykonanie usług projektowych dla opracowania dokumentacji dot. docieplenia stropów oraz ścian fundamentowych w budynkach Nowej i Starej Dziekanki w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu Białych Mórz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.