eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LeżajskRemonty nawierzchni drogowych



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29116335-987a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remonty nawierzchni drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070038/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 591176,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część nr 1 – „Wykonanie rowów przydrożnych wraz z przepustami i ścinaniem poboczy”
A. Zakres podstawowy:
Roboty ziemne mechaniczne
- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład, grunt kategorii III-IV – 2 100 m3
- Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1 m3 ziemi leżącej wzdłuż krawędzi na długości 1 m wykopu, kategoria gruntu I-IV - 500 m3
- Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 2 km, grunt kategorii III-IV – 1 300 m3
- Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0,5 km odległości transportu, ponad 2 km samochodami samowyładowczymi, po terenie lub drogach gruntowych, grunt kategorii III-IV – 140 m3
- Inne prace koparką 0,15-0,25m3 nie ujęte w poz. 1.1 do 1,4 – 340 godzin
- Roboty wykonywane równiarkami samojezdnymi – 135 godzin

Przepusty drogowe
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 50 cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem, przy średniej głębokości rowu do 1,00 m – 12 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50 cm – 4 szt.
- Darniowanie, na mur (na rąb) przy wymiarach płatów 30x30 cm/przyczółki darniowe/ - 10 m2
- Przepusty rurowe pod zjazdami, rury HDPE karbowane Fi 40 cm, łącznie z wykopem pod budowlę i zasypaniem z zagęszczeniem , przy średniej głębokości rowu do 1,00 m – 42 m
- Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40 cm – 4 szt.
- Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,50 m, zamulenie do wysokości 2/3 średnicy – 200 m

Ścinanie poboczy
- Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, z transportem urobku na odległość do 2 km – 1 000 m2

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.

B. Zakres opcjonalny, zgodnie z art. 441 uPzp:
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dróg (m. in. nawierzchni, rowów, przepustów itp.), większych niż przewidziane na etapie przygotowania zamówienia, spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi lub niewłaściwym ich użytkowaniem, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji łącznie stanowiącego maksymalnie 30% ilości poszczególnych asortymentów robót.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 90303,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część nr 2 – „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem”
A. Zakres podstawowy:
Remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych
- Oskardowanie uszkodzonego miejsca, wywiezienie materiału, oczyszczenie wyboju, wypełnienie mieszanką kamienia łamanego 0-31,5 mm, zaklinowanie z polewaniem wodą, zagęszczenie wałem wibracyjnym, miałowanie lub żwirowanie miejsc remontowanych – 330 m3

Remont nawierzchni drogowych mieszanką kamienia łamanego 4 – 31,5 mm
- Dostawa kruszywa we wskazane miejsce – 45 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 565 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 510 m3

Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 20 – 40 mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 230 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 240 m3

Remont nawierzchni drogowych tłuczniem 31,5 – 63 mm
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi – 530 m3
- Dostawa i rozścielenie kruszywa na istniejącej nawierzchni drogi, zagęszczenie wałem wibracyjnym – 10 m3

Remont nawierzchni drogowych żużlem
- Transport i rozścielenie żużla na istniejącej nawierzchni drogi, materiał inwestora – 15 000 t*km

Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu koparki – 5 godzin
- Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi przy użyciu równiarki – 5 godzin

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.

B. Zakres opcjonalny, zgodnie z art. 441 uPzp:
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dróg(m. in. nawierzchni, rowów, przepustów itp.), większych niż przewidziane na etapie przygotowania zamówienia, spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi lub niewłaściwym ich użytkowaniem, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji łącznie stanowiącego maksymalnie 30% ilości poszczególnych asortymentów robót.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 378769,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Cześć nr 3 – „Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych”
A. Zakres podstawowy:
Remonty cząstkowe przy użyciu mas bitumicznych
- Wycięcie uszkodzonego miejsca piłą diamentową lub frezarką z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonego miejsca z wywiezieniem urobku na odległość do 2 km, skropienie uszkodzonego miejsca bitumem, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem, skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie drobnym kruszywem - 20 m3

Remonty cząstkowe przy użyciu grysów i emulsji zastosowaniem remontera
- Oczyszczenie uszkodzonego miejsca wraz z wywozem urobku na odległość do 2 km, rozścielenie mieszanki wraz z zagęszczeniem z zastosowaniem remontera – 80 m3

Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji w wysokości 70%.

B. Zakres opcjonalny, zgodnie z art. 441 uPzp:
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń dróg(m. in. nawierzchni, przepustów itp.), większych niż przewidziane na etapie przygotowania zamówienia, spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi lub niewłaściwym ich użytkowaniem, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększania zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji łącznie stanowiącego maksymalnie 30% ilości poszczególnych asortymentów robót.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 122102,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262248,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Koparko-Ładowarką Andrzej Palikij

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8161568750

7.3.3) Ulica: ul. A. Mickiewicza 2/14

7.3.4) Miejscowość: Nowa Sarzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 241 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert wpłynęło 3 oferty na realizację części nr 2 - „Remont nawierzchni drogowych tłuczniem i żużlem”, tj.:

1) Oferta Wykonawcy: FBT Maksymilian Martyszko, Buszkowiczki 140a, 37-710 Żurawica, na cenę – 451 348,50 zł brutto,
2) Oferta Wykonawcy: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, na cenę – 499 933,50 zł brutto,
3) Oferta Wykonawcy: Rutkowski & Trębacz S.C., Ul. Paderewskiego 1, 37-300 Leżajsk, na cenę – 531 852,00 zł brutto.

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na część nr 2 tj. FBT Maksymilian Martyszko, z siedzibą: Buszkowiczki 140a, 37-710 Żurawica uchylił się od zawarcia umowy na część nr 2 w sprawie w/w zamówienia publicznego (pismo Wykonawcy przesłane dnia 04-04-2022 r.)
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w zakresie części nr 2 zamierzał przeznaczyć kwotę – 358 374,58 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najtańszej oferty spośród ofert pozostałych w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451348,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531852,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140712,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163737,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140712,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg i Transportu Sebastian Babiś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP - 8161534337

7.3.3) Ulica: Wierzawice 850

7.3.4) Miejscowość: Wierzawice

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140712,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 241 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.