Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00096000/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120254 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Tęczowy Dom" Dom Pomocy Społecznej dla dzieci prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Benedyktynek Misjonarek w Ełku
1.3.) Oddział zamawiającego: "Tęczowy Dom"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00622745000031
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 610-20-39
1.5.8.) Numer faksu: 87 621-34-74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tdomelk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teczowydom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/teczowydom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3a9590b-d5c0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096000/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków szczegółowy opisanych w załączniku nr 2a do SWZ.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych - leków, w tym leków z listy leków refundowanych, w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zmawiającego.
2) Prognozowana ilości zużycia przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową, służącą do określenia wielkości przedmiotu zamówienia i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia zużycia przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu zamówienia.
3) Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w okresie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia transportem własnym lub na własny koszt, a miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego – 19-300 Ełk, ul. Kilińskiego 2.
5) Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 974), ustawą z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 24), ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 186) zobowiązany jest posiadać charakterystyki produktu leczniczego/karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP na oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do ich okazania (po zawarciu umowy) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania.
6) Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7) Okres ważności dostarczanych preparatów nie krótszy niż 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 164153 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów medycznych (balsamy, opatrunki, emulsje, strzykawki) szczegółowo opisanych w załączniku nr 2b do SWZ.2) Prognozowana ilości zużycia przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową, służącą do określenia wielkości przedmiotu zamówienia i nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania przedmiotu zamówienia w czasie trwania umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu ograniczenia zużycia przez Zamawiającego przewidywanej ilości przedmiotu zamówienia.
3) Realizacja dostaw przedmiotu zamówienia będzie odbywała się sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego od poniedziałku do niedzieli. W zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w okresie trwania umowy będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia transportem własnym lub na własny koszt, a miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego – 19-300 Ełk, ul. Kilińskiego 2.
5) Wykonawca, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 974), ustawą z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 24), ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 186) zobowiązany jest posiadać charakterystyki produktu leczniczego/karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP na oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do ich okazania (po zawarciu umowy) na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania.
6) Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
7) Okres ważności dostarczanych preparatów nie krótszy niż 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 21283 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185881,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185881,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185881,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEFARM Białystok S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202500
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 34
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-691
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185881,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37840,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37840,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37840,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEFARM Białystok S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202500
7.3.3) Ulica: ul. Kleeberga 34
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-691
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37840,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Zakup samochodu służbowego dla Starostwa Powiatowego w Ełku
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków sygnatura sprawy: 23-W-D-05-2025
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych bronchoskopów dla potrzeb oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych i staplerów
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.