Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00075139/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120265 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie, uporządkowanie terenu przy ul. Długiej przez rozbiórkę budynków mieszkalnych i gospodarczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarzadzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie, uporządkowanie terenu przy ul. Długiej przez rozbiórkę budynków mieszkalnych i gospodarczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8f52c3c-c82a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005910/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Długa-zagospodarowanie, uporządkowanie terenu przy ul Długiej w ramach rewitalizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075139/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/DTZ/P/RB/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1131023,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie, uporządkowanie terenu przez rozbiórkę budynków mieszkalnych i gospodarczych przy:
- ul. Długa 36 budynek mieszkalny o nr ewid. 40 zlokal. oraz budynek gospodarczy o nr ewid. 39 zlokal. na działce nr 111/2 i 111/4 obr. 13,
- ul. Długa 15 budynek mieszkalny o nr ewid. 1018 oraz budynek gospodarczy o nr ewid. 1019 zlokal. na działce nr 82 obr. 13,
- ul. Długa 14 budynek mieszkalny o nr ewid. 1011 oraz budynek gospodarczy o nr ewid. 1012 zlok. na działce nr 81/1 obr. 13,
- ul. Długa 13 budynek mieszkalny o nr ewid. 1304 oraz budynek gospodarczy o nr ewid. 1008, 1009 zlok. na działce nr 80 obr. 13,
- ul. Długa 11 budynek mieszkalny o nr ewid. 1297 oraz budynek gospodarczy o nr ewid. 991 zlok. na działce nr 76, 80 obr. 13,
- ul. Długa 10 budynek mieszkalny o nr ewid. 1298 oraz budynki gospodarcze o nr ewid. 992, 994, 1881 zlok. na działce nr 76 obr. 13,
- ul. Długa 9 budynek mieszkalny o nr ewid. 1296 oraz budynki gospodarcze o nr ewid. 1980, 1981, 1982 zlok. na działce nr 75 obr. 13,
- ul. Długa 8a budynek mieszkalny o nr ewid. 973 oraz budynki gospodarcze o nr ewid. 974, 975 zlok. na działce nr 74/1 i 74/2 obr. 13,
- ul. Długa 8 budynek mieszkalny o nr ewid. 1848 oraz budynki gospodarcze o nr ewid. 970 i 971 zlok. na działce nr 73 i 69/3 obr. 13.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ:
1. Projekty budowlane wraz z inwentaryzacją- Długa 36,15,14,13,11,10,9,8a,8 (załącznik nr 9),
2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Długa 36,15,14,13,11,10,9,8a,8 (załącznik nr 10),
3. przedmiary robót – Długa 36,15,14,13,11,10,9,8a,8 (załącznik nr 11),
Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją , obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Zakres prac obejmuje:
1. wywóz i utylizację odpadów pochodzących z rozbiórki, w tym wywóz we własnym zakresie, gruzu pochodzącego z rozbiórki oraz utylizację ewentualnych materiałów niebezpiecznych;
2. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( mapy geodezyjnej) i złożenie jej do Wydziału Geodezji i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Słupsku ;
3. uzyskanie pisemnej zgody Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych ,,Krężel” Sp. z o.o. ul. Kasztanowa 1, 76-251 Kobylnica na wjazd pojazdem ciężarowym przekraczającym określony w organizacji ruchu tonaż;
4. zgłoszenia po zakończonych pracach pasa drogowego ulicy Długiej do przeglądu technicznego w obecności przedstawiciela firmy ,,Krężel” oraz pracownika ZIM Słupsk;
5. dojazd do działek nr 1061, 84/3, 1073, 82, 81/2, 80, 76, 75, 74/2, 73, 69/3, 71 przez teren pieszo-jezdny wymaga ustaleń z administratorem tego terenu a po zakończeniu prac pisemnego odbioru nawierzchni,
6. zabezpieczenie dróg dojazdowych przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
7. uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego oraz ewentualne wykonanie projektu zmiany organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 762600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 762600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391125967
7.3.3) Ulica: Jarzębinowa 3
7.3.4) Miejscowość: Włynkówko
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPRZĘTOWO- TRANSPORTOWE HENRYK LIPIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPRZĘTOWO- TRANSPORTOWE HENRYK LIPIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 762600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Osiedlowej w Olszewie polegająca na budowie kanalizacji deszczowej
- "Zagospodarowanie terenu nieruchomości przy ul. Głuszyckiej 25,27,29 w Wałbrzychu z rozbiórką nieużytkowanego, parterowego budynku gospodarczego"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.