Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00051840/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00051840/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-09 (po zmianach)
- 2022/BZP 00053405/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy ul. Fabianowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw przy ul. Fabianowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60b62758-8997-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120266
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Fabianowo w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051840/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.7.2022.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243662,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Modernizację istniejącego placu zabaw na podstawie projektu zagospodarowania terenu (Etap I) stanowiącego załącznik nr 1 do umowy i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2 do umowy oraz przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 3 do umowy, obejmującą:
• przesadzenie 2 sztuk drzew na terenie placu (z wykorzystaniem przesadzarki do drzew),
• demontaż istniejących urządzeń na placu zabaw
• demontaż fundamentów istniejących urządzeń po rozpoznaniu takiej konieczności,
• demontaż ogrodzenia o wysokości 0,9m (ogrodzenie placu dla najmłodszych),
• demontaż fragmentu chodnika ok. 15m2,
• demontaż podbudowy pod nawierzchnią poliuretanową poza obszarem projektowanego placu,
• w obrębie placu na etapie prowadzenia prac rozbiórkowych należy zweryfikować stan istniejącej podbudowy i wraz z kierownikiem i inspektorem nadzoru podjąć decyzje o jej wymianie lub nie,
• demontaż krawężnika wraz z ewentualną podbudową w południowo-wschodniej części działki,
• demontaż tablic informacyjnych, ławek i koszy na śmieci w obrębie działek 12 i 13,
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej wraz z podbudową (o ile wcześniej istniejąca będzie do usunięcia) w obrębie placu dla najmłodszych,
• montaż nowych urządzeń zabawowych dla dzieci najmłodszych i innych na placu: Zestaw zabawowy, Huśtawka wahadłowa potrójna, Piaskownica 2,5x2,5m, Karuzela tarczowa, Bujak, Huśtawka wagowa, Panele edukacyjne, Kosze do segregacji odpadów, Ławki z oparciem, Ławki z oparciem i podłokietnikami, Kosze na odpady, Tablica informacyjna, Tablica z regulaminem,
• wykonanie ogrodzenia strefy dla najmłodszych o wysokości h=0,9m z dwoma
furtkami,
• montaż nowych ławek i koszy na śmieci w obrębie działek 12 i 13,
• przeniesienie istniejącej ławki z przewijakiem w obrębie placu,
• wykonanie nawierzchni betonowej z kostki w obrębie strefy dla segregacji
odpadów,
• wykonanie nawierzchni z mat przerostowych w rejonie piaskownicy,
• uzupełnienie nawierzchni trawiastej w rejonie rozebranej nawierzchni poliuretanowej i w rejonie prowadzenia prac
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji znajdują się w we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3) Projekt zagospodarowania placu przy ul. Fabianowo stanowiący załącznik do wzoru umowy uwzględnia rozwiązania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz uzyskał akceptację Pełnomocnika Prezydenta
ds. estetyki Miasta i Koordynatora ds. dostępności przestrzeni publicznej (który w ramach uzgodnień konsultuje kwestie dostępności dla osób niepełnosprawnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299404,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411025,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299404,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773240081
7.3.3) Ulica: Farbiarska 28
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299404,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa spektrometru emisyjnego ICP OES
- Wykonanie pól uwagi w terenowych jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu - 2 części.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Oddziału Terenowego TVP S. A. w Poznaniu w likwidacji.
- Dostawa przeciwciał monoklonalnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.