eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceOCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: KIELECKIE CENTRUM KULTURY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290021833

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: MONIUSZKI

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-334

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@kck.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120315

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00118644/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2014r., poz. Nr 1099 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony (dotyczy ośrodka telewizji publicznej), a także obsługę urządzeń ochrony technicznej budynku KCK, w tym:
- sygnalizacji włamania i napadu SWN wraz z monitorowaniem sygnału napadu SN,
- sygnalizacji alarmu pożaru SAP,
- systemu kontroli dostępu SKD,
- systemu monitoringu CCTV.
Do mienia Zamawiającego zalicza się:
- budynek główny KCK,
- stacja trafo przy ul. Winnickiej,
- teren wraz z parkingami i elementami małej architektury w obrębie ulic Winnickiej, Św. Leonarda, Kościuszki i Kopernika.
Całkowita powierzchnia użytkowa budynków wynosi 16.047m2, całkowita powierzchnia terenu wynosi ok. 20.000 m2.
Ochrona realizowana dwuosobowo, całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia w dowolnym czasie trwania umowy. Pracownicy ochrony wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego.
W sytuacjach alarmowych, natychmiast po wezwaniu, ochrona zostanie wzmocniona poprzez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. W razie zaistnienia okoliczności skutkujących uszczupleniem lub zniszczeniem mienia Zamawiającego, wykrytego przez pracowników Wykonawcy, mają obowiązek:
- zabezpieczyć miejsce zdarzenia do przyjazdu odpowiednich służb,
- niezwłocznie powiadomić Policję, Straż Pożarną lub inne odpowiednie służby,
- niezwłocznie powiadomić właściwych pracowników Zamawiającego,
Do podstawowych zadań pracowników ochrony należy:
- stała, aktywna obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynku,
- udzielanie informacji osobom zwracającym się o pomoc w odnalezieniu właściwego miejsca na terenie budynku głównego,
- zatrzymywanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania organom policji,
- usuwanie z obiektu osób zakłócających porządek publiczny,
- kontrolowanie funkcjonowania systemów ochrony technicznej obiektu oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku ich uaktywnienia, podejmowanie koniecznych działań w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji rejestrowanych przez monitoring,
- sprawdzanie opuszczenia budynku przez osoby nie będące pracownikami, których obecność w budynku jest nieuzasadniona,
- wykonywanie cyklicznych obchodów w budynku i terenu na zewnątrz,
- reagowanie na przypadki parkowania samochodów tarasujących drogę dojazdową na parking służbowy od ul. Winnickiej oraz parkujące bez upoważnienia na tym parkingu,
- prowadzenie książki służb, do której wgląd ma Dyrektor zamawiającego oraz osoby upoważnione przez niego.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia wszystkich pracowników na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi za pośrednictwem pracowników wykonujących usługę na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił pracownikom jeden telefon służbowy wraz z aktywną kartą sim oraz numerem telefonu, który umożliwi kontakt pracownikom ze służbami w przypadku zaistnienia zagrożenia. Telefon ten będzie dostępny na recepcji całodobowo.
Dodatkowymi obowiązkami pracowników ochrony będzie obsługa stanowiska recepcji (kontrola wejść/wyjść z budynku, wydawanie/przyjmowanie kluczy wraz z ich ewidencją, obsługa centrali telefonicznej, umożliwianie wstępu do budynku służbom porządkowym i technicznym).
Zamawiający wymaga by pracownicy Wykonawcy byli przedstawiani Zamawiającemu do akceptacji, w związku z tym, iż praca ta wymaga ciągłego kontaktu z interesantami, artystami, muzykami pracownicy ochrony muszą legitymować się nienaganną aparycją, manierami, powinni posiadać strój schludny. Zamawiający dopuszcza do pracy w KCK w ramach ww. zamówienia osoby posiadające co najwyżej lekki stopień niepełnosprawności określony na podstawie ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga by na etapie podpisania umowy Wykonawca przedstawił wykaz osób, które będą zatrudnione w celu realizacji zamówienia oraz przedstawi oświadczenie ile z tych osób posiada lekki stopień niepełnosprawności. Zamawiający wyraża zgodę aby każda z firm wchodząca w skład konsorcjum firm wystawiała Zamawiającemu osobną fakturę VAT, proporcjonalną do zakresu wykonywanych czynności. Łączna kwota faktur nie może przekroczyć miesięcznego wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie ustrukturyzowanych faktur korygujących oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. Zamawiający nie posiada konta na Platformie Elektronicznego Fakturowania. Zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych…. "Zamawiający zakłada konto na platformie przed przewidywanym terminem otrzymania pierwszej ustrukturyzowanej faktury elektronicznej." W związku z tym, gdy zajdzie taka konieczność, Zamawiający założy powyższe konto przekaże dane zainteresowanemu Wykonawcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2014r., poz. Nr 1099 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z 24 czerwca 2003 r. w sprawie obiektów szczególnie ważnych dla bezpieczeństwa i obronności państwa oraz ich szczególnej ochrony (dotyczy ośrodka telewizji publicznej), a także obsługę urządzeń ochrony technicznej budynku KCK, w tym:
- sygnalizacji włamania i napadu SWN wraz z monitorowaniem sygnału napadu SN,
- sygnalizacji alarmu pożaru SAP,
- systemu kontroli dostępu SKD,
- systemu monitoringu CCTV.
Do mienia Zamawiającego zalicza się:
- budynek główny KCK,
- stacja trafo przy ul. Winnickiej,
- teren wraz z parkingami i elementami małej architektury w obrębie ulic Winnickiej, Św. Leonarda, Kościuszki i Kopernika.
Całkowita powierzchnia użytkowa budynków wynosi 16.047m2, całkowita powierzchnia terenu wynosi ok. 20.000 m2.
Ochrona realizowana dwuosobowo, całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia w dowolnym czasie trwania umowy. Pracownicy ochrony wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego.
W sytuacjach alarmowych, natychmiast po wezwaniu, ochrona zostanie wzmocniona poprzez udział grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną. W razie zaistnienia okoliczności skutkujących uszczupleniem lub zniszczeniem mienia Zamawiającego, wykrytego przez pracowników Wykonawcy, mają obowiązek:
- zabezpieczyć miejsce zdarzenia do przyjazdu odpowiednich służb,
- niezwłocznie powiadomić Policję, Straż Pożarną lub inne odpowiednie służby,
- niezwłocznie powiadomić właściwych pracowników Zamawiającego,
Do podstawowych zadań pracowników ochrony należy:
- stała, aktywna obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynku,
- udzielanie informacji osobom zwracającym się o pomoc w odnalezieniu właściwego miejsca na terenie budynku głównego,
- zatrzymywanie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania organom policji,
- usuwanie z obiektu osób zakłócających porządek publiczny,
- kontrolowanie funkcjonowania systemów ochrony technicznej obiektu oraz podejmowanie natychmiastowych działań w przypadku ich uaktywnienia, podejmowanie koniecznych działań w przypadku zauważenia niebezpiecznych sytuacji rejestrowanych przez monitoring,
- sprawdzanie opuszczenia budynku przez osoby nie będące pracownikami, których obecność w budynku jest nieuzasadniona,
- wykonywanie cyklicznych obchodów w budynku i terenu na zewnątrz,
- reagowanie na przypadki parkowania samochodów tarasujących drogę dojazdową na parking służbowy od ul. Winnickiej oraz parkujące bez upoważnienia na tym parkingu,
- prowadzenie książki służb, do której wgląd ma Dyrektor zamawiającego oraz osoby upoważnione przez niego.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia wszystkich pracowników na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi za pośrednictwem pracowników wykonujących usługę na podstawie umowy zlecenia.
Zamawiający wymaga by Wykonawca zapewnił pracownikom jeden telefon służbowy wraz z aktywną kartą sim oraz numerem telefonu, który umożliwi kontakt pracownikom ze służbami w przypadku zaistnienia zagrożenia. Telefon ten będzie dostępny na recepcji całodobowo.
Dodatkowymi obowiązkami pracowników ochrony będzie obsługa stanowiska recepcji (kontrola wejść/wyjść z budynku, wydawanie/przyjmowanie kluczy wraz z ich ewidencją, obsługa centrali telefonicznej, umożliwianie wstępu do budynku służbom porządkowym i technicznym).
Zamawiający, ze względu na charakter świadczonej usługi oraz zakres obowiązków wymaga, by Wykonawca przed wprowadzeniem pracowników do obiektu zaprezentował przedstawicielowi Zamawiającego proponowane osoby do pracy w recepcji. Mając na uwadze, że miejscem pracy jest recepcja, ciągły kontakt z interesantami, praca przy wydawaniu kluczy, wpisywaniu danych osoby pobierającej, pomoc w skierowaniu interesantów do właściwego podmiotu, usuwanie z obiektu osób zakłócających porządek publiczny, cykliczne obchody w budynku i terenu na zewnątrz Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, by pracownicy oddelegowani do pracy w ramach realizacji zamówienia nie mieli problemów w wykonywaniu tychże zadań. W przypadku, gdy Zamawiający dwukrotnie zgłosi Wykonawcy nieprawidłowe lub niewłaściwe wykonywanie zamówienia przez konkretnego pracownika, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować zmianę pracownika. Zamawiający wymaga by na etapie podpisania umowy Wykonawca przedstawił wykaz osób, które będą zatrudnione w celu realizacji zamówienia oraz przedstawi oświadczenie ile z tych osób posiada stopień niepełnosprawności, w podziale na lekki, umiarkowany i znaczny. Zamawiający wyraża zgodę aby każda z firm wchodząca w skład konsorcjum firm wystawiała Zamawiającemu osobną fakturę VAT, proporcjonalną do zakresu wykonywanych czynności. Łączna kwota faktur nie może przekroczyć miesięcznego wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie ustrukturyzowanych faktur korygujących oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych. Zamawiający nie posiada konta na Platformie Elektronicznego Fakturowania. Zgodnie z art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych…. "Zamawiający zakłada konto na platformie przed przewidywanym terminem otrzymania pierwszej ustrukturyzowanej faktury elektronicznej." W związku z tym, gdy zajdzie taka konieczność, Zamawiający założy powyższe konto przekaże dane zainteresowanemu Wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.