Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00055578/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-24
- 2023/BZP 00065181/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00073527/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ppuz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ppwsz,a,2225221,postepowanie-w-trybie-podstawowym-art-275-pkt-1-pzp-pn-dostawa-sprzetu-komputerowego-dla-podhalanski.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0d676f-9c15-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119978/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa sprzętu komputerowego dla Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP.382.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 254118 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
· Część I:Zakup i dostawa sprzętu: drukarka atramentowa (urządzenie wielofunkcyjne atramentowe) do wydruku dyplomów dla studentów PPUZ w Nowym Targu
– 1 szt. (opis zał. 1a)
Zakup i dostawa sprzętu: tablet - 1 szt. (opis zał. 1b)
Zakup i dostawa sprzętu: tablet z rysikiem - 1 szt. (opis zał. 1c)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232150-0 - Drukarki atramentowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
30237450-8 - Tablety graficzne
48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 10600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
· Część II:Zakup i dostawa sprzętu: switch dystrybucyjny (Core) – 1 szt. (opis zał. 1d)
Zakup i dostawa sprzętu: UTM – Fortigate ze wsparciem na 5 lat – 1 szt. (opis zał. 1e)
Zakup i dostawa sprzętu: punkty dostępowe (Access Point) WiFi – 7 szt. (opis zał. 1f)
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera
48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego
32413100-2 - Rutery sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.5.) Wartość części: 196000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9717,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5912,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366537920
7.3.3) Ulica: Przerwana 11A lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-484
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5912,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204353,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204353,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204353,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trecom Wrocław Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142706744
7.3.3) Ulica: ul. Czyżewska 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-908
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166140,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont placu przed domem przedpogrzebowym na Cmentarzu Komunalnym w Nowym Targu".
- Rozbudowa dp nr 1669K Jordanów-Spytkowice na odcinku I-w km od 7+879,20 do km 8+700 na odcinku II w km od 9+269,00 do km 9+649,77 w miejscowości Spytkowice, Powiat Nowotarski/Gmina Spytkowice
- Likwidacja barier architektonicznych na parterze w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Placówek im. St. Staszica w Nowym Targu w tzw. "starej części szkoły".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Grabka w miejscowości Łopuszna
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów
- Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Mławie poprzez zakup systemów teleinformatycznych, oprogramowania i rozwiązań ciągłego monitorowania bezpieczeństwa (SIEM)
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa 21 urządzeń sieciowych UTM wraz 5 letnią licencją oraz przedłużenie wsparcia oraz licencji dla posiadanego przez Zamawiającego klastra UTM na okres 1 roku.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.