Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089228/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja im. Brata Alberta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350554888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radwanowice 1
1.5.2.) Miejscowość: Rudawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-064
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.korbiel-bok@albert.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://albert.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33649ab3-a5d9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089228/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu osób z niepełnosprawnościami do Świetlicy Terapeutycznej zlokalizowanej w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Kościuszki 9 wrazz zapewnieniem w ramach usługi transportowej opieki dla uczestników w czasie przewozu,
w dniach od poniedziałku do piątku, na trasie w powiecie Chrzanowskim, dziennie około 160 km, w okresie od kwietnia 2022 do 31.03.2023 z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2022 (przerwa wakacyjna) w III turach opisanych poniżej:
1. Przywóz I grupy na godzinę 10:00 do Świetlicy Terapeutycznej w Chrzanowie ul. Kościuszki 9,
2. przywóz II grupy do Świetlicy na godzinę 14:30 i następnie odwóz I grupy ze Świetlicy
3. odwóz II grupy od godz. 18:00,
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras podanych wyżej w zakresie do 10 km dziennie. Przewóz podopiecznych klimatyzowanym samochodem, przystosowanym do przewozu minimum 15 osób oraz wyposażonym dodatkowo w miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, wyposażonym w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów oraz podjazd
i zabezpieczenia dla wózka inwalidzkiego. Pojazd podlegał będzie ubezpieczeniu OC, AC oraz wyprodukowany został nie wcześniej niż w 2018 roku.
Opiekę podczas transportu sprawować będzie osoba pełnoletnia, posiadająca kurs w zakresie pierwszej pomocy, dysponująca telefonem komórkowym, którego numer znany i dostępny jest zamawiającemu oraz może być udostępniony opiekunom prawnym transportowanych podopiecznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 136889,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu osób z niepełnosprawnościami do Świetlicy Terapeutycznej zlokalizowanej w Radwanowicach wraz z zapewnieniem w ramach usługi transportowej opieki dla podopiecznych w czasie przewozu, w dniach od poniedziałku do piątku, na dwóch trasach w Powiecie Krakowskim, dziennie 205 km, w okresie od kwietnia 2022 do 31.03.2023 z wyłączeniem miesiąca sierpnia 2022 (przerwa wakacyjna).Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany długości tras w zakresie 5 km dziennie.
Przewóz podopiecznych odbywać się będzie dwoma samochodami, w pełni sprawnymi technicznie, klimatyzowanymi, każdy przystosowany do przewozu minimum 8 osób oraz wyposażony dodatkowo w miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów oraz podjazd i zabezpieczenia dla wózka inwalidzkiego. Pojazdy podlegać będą ubezpieczeniu OC, AC.
Opiekę podczas transportu, w każdym z pojazdów, sprawować będzie osoba pełnoletnia, posiadająca kurs w zakresie pierwszej pomocy, dysponująca telefonem komórkowym, którego numer znany i dostępny jest zamawiającemu oraz może być udostępniony opiekunom prawnym transportowanych podopiecznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 175389,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BBG sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383218535
7.3.3) Ulica: Krakowska 33
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Arti Artur Trybus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351140551
7.3.3) Ulica: Białka 17
7.3.4) Miejscowość: Wola Filipowska
7.3.5) Kod pocztowy: 32-065
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI RUDAWA
więcej: przetargi RUDAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Świetlicy Terapeutycznej w Jawiszowicach
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Zakładu Produkcji Wód w 2025 r. - znak sprawy DP-02/25
- Sukcesywne dostawy tłucznia granitowego (kruszywa) o granulacji 0-31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Kobyla Góra
- Dostawa kruszywa dla Gminy Kętrzyn
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Zakup kruszywa drogowego wraz z dostawą i wyrównaniem na remontowane, modernizowane nawierzchnie dróg, chodników i placów gminnych na terenie gminy Stopnica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.