Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600
1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c534b0-9eb3-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.15.2022.AW1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 83012,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 73487,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 79487,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 55162,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
4.5.5.) Wartość części: 83362,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70515,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66481,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69021,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43911 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Zamościu Usługi sprzątania pomieszczeń w 2025 r.
- Kompleksowa organizacja VI Konferencji naukowej prac realizowanych przez pracowników Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej w 2024 r.
- Usługa polegająca na wykonaniu kompleksowych przeglądów technicznych oraz utrzymaniu w pełnej sprawności użytkowej w okresie 12 miesięcy posiadanej przez UM w Lublinie specjalistycznej aparatury ...
- Usługa serwisowo - konserwacyjna kotłowni szpitala.
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.