eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUtworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spokojna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 52 86 600

1.5.8.) Numer faksu: 81 52 86 601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65c534b0-9eb3-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031912/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.15.2022.AW1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

4.5.5.) Wartość części: 83012,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.

5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

4.5.5.) Wartość części: 73487,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.

5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

4.5.5.) Wartość części: 79487,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.

5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

4.5.5.) Wartość części: 55162,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie mapy zasadniczej w postaci rastrowej z jednoczesnym jej uzupełnieniem istniejącymi danymi wektorowymi (mapa hybrydowa) dla 5 gmin powiatu lubelskiego. Zamówienie obejmuje pięć części zamówienia: Część I – Gmina Garbów, Część II – Gmina Wojciechów, Część III – Gmina Krzczonów, Część IV – Gmina Zakrzew, Część V – Gmina Strzyżewice. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) kalibrację rastrów map analogowych,
2) transformację skalibrowanych rastrów do docelowego układu współrzędnych płaskich „2000/8”,
3) uszlachetnienie, czyszczenie, uczytelnienie i czyszczenie części treści skalibrowanych rastrów .
Zamówienie dotyczy wykonania powyższych czynności dla każdej z części zamówienia.
4.2 Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych jw.. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ (część 1 – 5 zamówienia),
4.4.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
72314000-9 – usługi gromadzenia oraz scalania danych
71354300-7 – usługi badań katastralnych
72312100-6 – usługi przygotowywania danych
71356100-9 – usługi kontroli techniczne.
4.5. Rękojmia.
Minimalny okres rękojmi za wady, do udzielenia jakiego jest zobowiązany Wykonawca wynosi 36 miesięcy.

5. Termin wykonania zamówienia (cz. 1-5): 150 dni od daty podpisania umowy.
Uwaga: zgodnie z zapisami rozdziału XVII „Skrócenie czasu realizacji zamówienia” stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Maksymalny termin skrócenia przez wykonawcę terminu realizacji zamówienia nie może wynosić więcej niż 60 dni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych

4.5.5.) Wartość części: 83362,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70515,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66481,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69021,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43911 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 18

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35670 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM GROUP Sp. z o.o. Aleja Solidarności 75 lok. 9, 00-090 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252580198

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 75 lok. 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.