eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LigotaZP2/02/2025: Sukcesywna dostawa warzyw owoców i jaj dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.



Og³oszenie z dnia 2025-02-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP2/02/2025: Sukcesywna dostawa warzyw owoców i jaj dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 w LIGOCIE im.. Zofii Kossak-Szczuckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000728931

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: BORY 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ligota

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-518

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp3ligota@czechowice.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sp3wligocie.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP2/02/2025: Sukcesywna dostawa warzyw owoców i jaj dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb54616c-0956-4546-8303-586c436e0d57

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00120382

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00095574/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 ZP1/12/2025: Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. Zofii Kossak-Szczuckiej w Ligocie, w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb54616c-0956-4546-8303-586c436e0d57

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu
Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Je¿eli dokumenty elektroniczne,
przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233)
wykonawca, w celu utrzymania
w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w
nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
2.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ
dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa nr 3 im. Zofii
Kossak-Szczuckiej w Ligocie, ul. Bory 2
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Barbarê So¶nick± - Pawiñsk±,
z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@b-biodo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czastrwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: zp2/02/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 30272,80 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARZYWA I OWOCE ¦WIE¯E - owoce, warzywa, powinny byæ nie zwiêdniête, skorupka twarda, bez uszkodzeñ zewnêtrznych, owoce kulisto-sto¿kowate, dopuszcza siê nieregularny intensywnie kolor, skóra g³adka, l¶ni±ca, mi±¿sz soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny byæ jêdrne, nie popêkane, nie sparcia³e, bez uszkodzeñ przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny byæ zaparzone, zamarzniête, zaple¶nia³e,
Owoce, warzywa li¶ciaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeñ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do warto¶ci ni¿szej ni¿ okre¶lona w Formularzu ofertowym, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych ze zmieniaj±cej siê liczby podopiecznych korzystaj±cych z wy¿ywienia w placówce, zmiany ilo¶ci poszczególnych produktów wymaganych jad³ospisem. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysoko¶ci min. 70 % warto¶ci brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w ka¿dej Czê¶ci oddzielnie wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

1) Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najni¿sza cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powy¿szym kryterium Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 pkt.

2.) KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :

a) wniesie do MAGAZYNU przy kuchni– 40 PKT

b) SIEDZIBA ZAMAWIAJ¡CEGO PARTER -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P= suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy bêdzie sumowana .

W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wska¿e drugiego kryterium Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ jest to termin wskazany w pkt. 2 b) Rozdzia³u XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : a) wniesie do MAGAZYNU przy kuchni– 40 PKT b) SIEDZIBA ZAMAWIAJ¡CEGO PARTER -0 PKT

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : O¶wiadczenie za³. nr 3
O¶wiadczam, ¿e: 1. nie podlegam wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 10

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¦WIADCZENIE WYKONAWCY sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ
publicznych DOTYCZ¡CE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale XIII SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania
niniejszej umowy, polegaj±ce na:
a) zmianie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia
w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) zmianie terminie, czêstotliwo¶ci dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbêdna jest zamiana
sposobu wykonywania lub terminu, czêstotliwo¶ci realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla
zamawiaj±cego oraz konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy.
c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objêtego umow±, pod warunkiem, i¿
odpowiednik jest tej samej lub wy¿szej jako¶ci, za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
d) przed³o¿eniu przez Wykonawcê oferty korzystniejszej dla Zamawiaj±cego, pod warunkiem, i¿ odpowiednik jest tej samej
lub wy¿szej jako¶ci za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±.
e) wprowadzeniu do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powoduj±cego wycofanie
dotychczasowego za cenê nie wy¿sz± ni¿ cena produktu objêtego umow±. f) dopuszczeniu siê zmiany umowy w zakresienumeru katalogowego, nazwy produktu wielko¶ci opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku
wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiêkszeniu o 10% warto¶ci umowy brutto, o ile sta³o siê to niezbêdne dla zapewnienia ci±g³o¶ci dostawy oraz
prawid³owego funkcjonowania sto³ówki na skutek okoliczno¶ci jakich nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie prowadzenia
postêpowania o zamówienie.
h) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê, dodatkowych dostaw, których nie uwzglêdniono w
zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci
dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy
i) Je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt±
staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. W przypadkach, o których mowa w pkt. H , I: 1) nie
mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: : Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdzia³em XVI niniejszej specyfikacji 2025-02-05 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-06 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.