Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00179327/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: brak
1.5.2.) Miejscowość: Brzyska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-212
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134460115
1.5.8.) Numer faksu: 134460107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@brzyska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzyska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0ed252-b9a0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043659/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb0ed252-b9a0-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, email: budownictwo@brzyska.pl,
e - puap
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone w dziele V w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO zawarta została w dziale XX w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO zawarta została w dziale XX w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.21.5.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu prac budowlanych związanych z inwestycją pn.: " ,,Przebudowa i zmiana przeznaczenia budynku Domu Ludowego w Lipnicy Dolnej na dz. nr ewid. 232/1 na budynek użyteczności publicznej z funkcją mieszkalną’’
Inwestycja ma na celu utworzenie zasobu mieszkaniowego gminy (mieszkań socjalnych i lokali zastępczych), bazy na potrzeby działalności OSP Lipnica Dolna oraz świetlicy wiejskiej dla mieszkańców. Budynek z lat 90-tych stanowi niedokończoną inwestycję społeczną i obecnie ulega degradacji. Budynek posiada 2 kondygnacje, powierzchnia zabudowy wynosi 351,88 m2, , powierzchnia użytkowa - 574,70 m2, wykonany został stan surowy otwarty - ściany zewnętrzne murowane warstwowe, wewnętrzne jednowarstwowe, stropy żelbetowe wylewane na budowie, dach o konstrukcji drewnianej, wielospadowy, pokryty blachą stalową ocynkowaną powlekaną trapezową
Planuje się wykonanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznych co, kotłowni gazowej, instalacji elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, wykonanie elewacji i prac wykończeniowych budynku, montaż instalacji fotowoltaiki , wykonanie robót zewnętrznych wraz z ogrodzeniem.
Inwestycja ma wielkie znaczenie dla mieszkańców Lipnicy którzy od lat wnioskują o zmianę i zagospodarowanie oraz zakończenie budowy tego budynku. Budynek zlokalizowany jest na terenach należących do zlikwidowanego państwowego przedsiębiorstwa gospodarki rolnej o powierzchni 32, 3065 ha.
Utworzone mieszkania socjalne służyć będą zaspokojeniu potrzeb mieszkańców gminy znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej (m.in. ofiar przemocy, samotnych matek) ale również zaspokojeniu potrzeb w przypadku innych sytuacji kryzysowych (np. powódź, pożar) w postaci lokali zastępczych. Działaniem kompleksowym będzie stworzenie bazy operacyjnej OSP. Działania te przyczynią się do zapewnienia bazy lokalowo-magazynowej na wypadek wystąpienia w gminie sytuacji kryzysowej/klęski żywiołowej.
Inwestycja wywiera pozytywny wpływ na wszystkich mieszkańców gminy za szczególnym uwzględnieniem mieszkańców wsi Lipnica Dolna. Mieszkania socjalne będą dostępne dla osób potrzebujących z całego terenu gminy, dzięki stworzeniu bazy dla OSP nastąpi poprawa bezpieczeństwa wszystkich mieszkańców a stworzenie świetlicy wiejskiej wpłynie pozytywnie na aktywizację mieszkańców Lipnicy Dolnej i okolicznych wsi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45262700-8 - Przebudowa budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu i wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1 pkt 4,7,8,10 ustawy PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie dla żadnej części zamó-wienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100) (w przypadku sumy ubezpieczenia wykazanej w walucie obcej, zamawiający przyjmie, iż sumą ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i średniego kursu tej waluty, określonego przez Narodowy Bank Polski na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
- wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100)
-dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis KRS, Polisa OC, Wykaz prac wraz z referencjami, wskazanie kierownika budowy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w jednej z form przewidzianych przez PZP. W przypadku wpłaty pieniężnej należy wykonać przelew środków pieniężnych na konto 28 8626 0002 2001 0000 1531 0004. Wadium musi wpłynąć na ww. konto najpóźniej do dnia 20.03.2023 do godz. 9006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy zostały określone w § 14 w załączniku nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BRZYSKA
więcej: przetargi BRZYSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wysoka (ETAP I)"
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Budowa obiektu socjalno-biurowego w Parku Leśnym w Lubinie
więcej: Gotowe panele ogrodzeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.