Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043895/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00051485/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120436 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Stawiguda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10
1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895126839
1.5.8.) Numer faksu: 896500360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Stawiguda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d472287e-a8da-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001107/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Stawiguda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043895/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiZ.271.1.8.2021.NSA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2923808,82 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w gminie Stawiguda I. CZĘŚĆ I - Poprawa efektywności energetycznej szkoły podstawowej w Rusi Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Rusi. Zakres zadania obejmuje:1) Branża budowlana: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku ocieplenie poddasza wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych2) Branża sanitarna wymiana kotłów z palnikami olejowymi wymiana instalacji c.o. i grzejników montaż paneli solarnych3) Branża elektryczna wymiana opraw oświetleniowych montaż paneli fotowoltaicznych Prace budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych umożliwiających poprawne działanie obiektu. Placówka pozostaje zamknięta w miesiącach lipiec i sierpień i w tych miesiącach Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót wewnątrz obiektu. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt sal zastępczych dostosowanych do prowadzenia zajęć oraz do zapewnienia na swój koszt transportu uczniów do i z sal zastępczych. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:1) Dokumentacja projektowa - [załącznik nr 9 do SWZ], który to dokument jest integralną częścią SWZoraz2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 10 do SWZ], który to dokument jest integralną częścią SWZ, a także3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 11 do SWZ].4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 2260962,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie docieplenia wraz z remontem budynku przedszkola gminnego w Bartągu. 1) W zakresie docieplenia budynku ujęto: Izolacja przeciwwilgociowa ścian zewnętrznych fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych, docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych, docieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją, wymiana pokrycia dachowego, remont kominów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana obróbek blacharskich, parapetów, wymiana rynien oraz rur spustowych, wykonanie kolorystyki elewacji budynku odtworzenie, wykonanie nowej opaski wokół budynku, remont schodów zewnętrznych wraz z murkami oporowymi, remont pomieszczeń podpiwniczonych, prace towarzyszące2) W zakresie branży sanitarnej ujęto: wymiana pieca olejowego, wymiana instalacji c.o. 3) W zakresie branży elektrycznej ujęto: remont instalacji odgromowej wymiana oświetlenia na LED Prace budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót budowlanych umożliwiających poprawne działanie obiektu. Placówka pozostaje zamknięta w miesiącach lipiec i sierpień i w tych miesiącach Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót wewnątrz obiektu. W przypadku przekroczenia tego terminu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt sal zastępczych dostosowanych do prowadzenia zajęć oraz do zapewnienia na swój koszt transportu uczniów do i z sal zastępczych. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:1) Dokumentacja projektowa - [załącznik nr 9 do SWZ], który to dokument jest integralną częścią SWZoraz2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 10 do SWZ], który to dokument jest integralną częścią SWZ, a także3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 11 do SWZ].4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 662845,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2607975,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2844330,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2607975,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ?ROMBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390515648
7.3.3) Ulica: Lubelska 37C
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-408
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ROMBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "ROMBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2607975,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878903,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 894040,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878903,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatne Przedsiębiorstwo Sewil Sebastian Podlecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392994707
7.3.3) Ulica: Wilczyńskiego 25E/225
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO SEWIL SEBASTIAN PODLECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878903,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI STAWIGUDA
więcej: przetargi STAWIGUDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.