Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097726/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY-BIAŁOŁĘKA M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015740188
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Modlińska 190
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225103620
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dbfobialoleka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9469c63-ab66-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019797/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych w dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097726/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO.II.GSZ.2411.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 929745,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39525000-8 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
- Dostawy środków do dezynfekcji
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.