eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PawłówBudowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pawłów 56

1.5.2.) Miejscowość: Pawłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14

1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pawlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pawlow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6a01bfa-d306-43ea-995a-f1534cf910ea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6a01bfa-d306-43ea-995a-f1534cf910ea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061815/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKiP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7613043,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole
Podstawowej w Szerzawach oraz budowie boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Pawłowie.
Przedmiot zamówienia dotyczy rozbudowy Publicznej Szkoły Podstawowej w Szerzawach o salę gimnastyczną z
nadbudową i przebudową istniejącej sali wraz z instalacjami wewnętrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji
deszczowej w gruncie, c.o. gazu, wentylacji mechanicznej, energii elektrycznej oraz zbiornika na wody opadowe na działce
nr 974/4 w Szerzawach.
Budynek szkoły został wzniesiony w latach 70-tych i został nadbudowany w 2012r. Jest to budynek trzykondygnacyjny,
częściowo podpiwniczony z przybudowaną salą gimnastyczną. Istniejący budynek sali gimnastycznej to obiekt o jednej
kondygnacji nadziemnej, połączony z częścią szkolną za pomocą łącznika.
W ramach rozbudowy i nadbudowy zostaną wykonane następujące roboty:
- dobudowana zostanie duża sala gimnastyczna,
- nadbudowana zostanie antresola z trybunami dla widzów oraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym.
- przebudowana zostanie istniejąca część sali sportowej w której zostanie wydzielona klatka schodowa, szatnie dla uczniów,
szatnia odzieży wierzchniej oraz salka korekcyjna z odrębnym wejściem i kotłownia.
Sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarno–higienicznym została zaprojektowana na parterze i będzie wyposażona w
urządzenia typowo sportowe, zarówno do gier zespołowych, jak i ćwiczeń gimnastycznych. Sala gimnastyczna ma
wydzielone boiska do gier zespołowych: koszykówka, siatkówka, piłka nożna, ręczna. Rozmieszczenie boisk przewidziano
wzdłuż osi podłużnej sali. W zakresie wyposażenia umieszczono bramki do piłki ręcznej, dzięki czemu możliwa będzie także
gra w piłkę ręczną oraz piłkę nożną w obszarze sali gimnastycznej. W poziomie parteru zaprojektowano także dodatkową
salę pomocniczą - przeznaczoną na salę gimnastyki korekcyjnej. Na piętrze została urządzona widownia wraz z dostępnymi
pomieszczeniami sanitarno–higienicznymi (WC damskie, WC męskie) oraz pomieszczenie techniczne.
Salę gimnastyczną z zapleczem należy wyposażyć w urządzenia i sprzęt sportowy spełniający normy oraz wszelkie wymogi
bezpieczeństwa i atestów higienicznych.
Sala dostępna będzie dla osób niepełnosprawnych - zaprojektowano podjazd dla wózków inwalidzkich oraz dostosowane
dla potrzeb niepełnosprawnych toalety, szatnie i łazienkę. Na terenie obiektu nie będzie barier architektonicznych.
Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej murowanej.
Na terenie działki nr 974/4 zlokalizowane jest obecnie m.in. boisko o nawierzchni asfaltowej - przeznaczone do rozbiórki,
plac manewrowy i miejsca postojowe, stara instalacja kanalizacji - obecnie nie czynna, przewidziana do demontażu w
trakcie robót ziemnych.
Zakres robót: roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; roboty fundamentowe; wykonanie ścian parteru; wykonanie stropu nad
parterem; wykonanie ścian kolankowych; wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; wykonanie elewacji; wykonanie
instalacji wewnętrznych; roboty wykończeniowe.
Kolejność realizacji: wykonanie rozbudowy; rozbiórka pokrycia dachowego w części istniejącej; wykonanie nadbudowy;
montaż zbiornika na wody opadowe; wykonanie przyłączy; dojście i dojazd do budynku, urządzenie zieleni.
Przedmiotem zamówienia obejmuje także budowę zespołu boisk dla potrzeb Publicznej Szkoły Podstawowej w Pawłowie: tj.
boiska treningowego do piłki nożnej, kortu tenisowego i dwóch boisk do piłki siatkowej plażowej wraz z oświetleniem,
niezbędnym wyposażeniem i ogrodzeniem oraz utwardzonych dojść i dojazdów technicznych w Pawłowie na działkach o nr
ewid. 588/2, 307/2, 308/2, 309/4, 310/5, 310/3, 312/2, 313/2, 314/1, 315, 316/2, 317/2, 498/3, 306/6.
Planowane roboty będą obejmowały:
- prace ziemne;
- budowę boiska piłkarskiego treningowego o nawierzchni z trawy syntetycznej;
- budowę kortu tenisowego o nawierzchni poliuretanowej;
- budowę dwóch boisk do piłki siatkowej plażowej;
- budowę dojść i dojazdów technicznych;
- budowę ogrodzenia boisk;
- budowę oświetlenia boisk;
- instalację sprzętu sportowego i elementów małej architektury.
Boiska znajdują się na poziomie otaczającego gruntu i są w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych.
Dla inwestycji dot. budowy zespołu boisk sportowych w Pawłowie zostało wydane pozwolenia na budowę Nr 34/17
Znak:BK.I.6740.5.13.2017.GK z dnia 07.02.2017, jednak wykonano projekt zamienny obejmujący m.in.: przeniesienie
boiska treningowego do piłki nożnej i zmianę lokalizacji boisk do piłki siatkowej i kortu tenisowego.
2. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna
wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowią one integralną część niniejszej SWZ.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową oraz warunkami
zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki
budowlanej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców
zainteresowanych złożeniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie się wykonawcy ze specyfiką przedmiotu
zamówienia, w tym także uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ
mając na uwadze, że wizje mogą być wykonywane wyłącznie w obecności pracowników Zamawiającego i w terminach
ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna może odbyć się wyłącznie przed przewidzianym terminem składania ofert.
Osoby, które przybędą na wizję lokalną zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Z odbycia wizji lokalnej
zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór
protokołu stanowi załącznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (związany z dojazdem na miejsce, użyciem własnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialność
za interpretację treści uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponoszą sami Wykonawcy.
Brak udziału w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5. Wszystkie zastosowane materiały powinny odpowiadać obowiązującym normom oraz posiadać wymagane atesty i
certyfikaty oraz nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994
r. - Prawo budowlane. W zależności od zastosowanych materiałów należy bezwzględnie przestrzegać technologii i
wymagań producentów. Przed odbiorem końcowym należy przedstawić komplet certyfikatów PZH i załączyć je do
dokumentacji odbiorowej.
6. Wykonawca ujmie także w kosztach ogólnych:
1) Kompleksową obsługę geodezyjną, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku
elektronicznym). Format i zawartość plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres
minimum 36 miesięcy dla robót budowlanych licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy.
Przedłużenie min. okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
8. Inwestycja dofinansowana jest ze środków pochodzących z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej: Program Inwestycji
Strategicznych w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45441000-0 - Roboty szklarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

34928200-0 - Ogrodzenia

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9453570,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12889913,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9453570,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Rystal-Bud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591416983

7.3.3) Ulica: ul. Piwowarska 25

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty wentylacyjne, roboty związane z nawierzchnią boisk zewnętrznych.
SORTED Sp. z o. o., Chyliczki, ul. Wschodnia 27B, 05-500 Piaseczno (w zakresie robót związanych z nawierzchnią boisk zewnętrznych).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9453570,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.