eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryWykonanie placu zabaw i pumptrack na obiekcie sportowo-rekreacyjnym w Gostyni.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie placu zabaw i pumptrack na obiekcie sportowo-rekreacyjnym w Gostyni.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.wyry.pl/9924034/dokument/28489

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie placu zabaw i pumptrack na obiekcie sportowo-rekreacyjnym w Gostyni.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29fa7529-88c4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wykonanie placu zabaw i pumptrack na obiekcie sportowo-rekreacyjnym w Gostyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „projektuj-buduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie placu zabaw i pumptrackna obiekcie sportowo-rekreacyjnym w Gostyni”.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
Zaprojektowanie i wykonanie placu zabaw i pumptrack na obiekcie sportowym w Gostyni w gminie Wyry w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez firmę AMAKO Agnieszka Makosz – Kolberg wykonany w maju 2021 r.
Część 1 – plac zabaw na części działki nr 3290/147,
Część 2 – tor pumptrack na części działki nr 3330/146 i 1523/146.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania w podziale na ww części wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszeniu robót budowlanych, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, wykonaniem robót objętych dokumentacją projektową oraz przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów.
B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz załącznik A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
C. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45000000-7 roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
Projektowanie:
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
Roboty budowlane:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
D. Informacja o finansowaniu ze środków zewnętrznych
1. Dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych (RFIL).
2. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
E. Informacje Zamawiającego:
1. Zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp opis przedmiotu zamówienia wymaga uwzględnienia w dokumentacji projektowej dostępności dla osób niepełnosprawnych>
2. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOR-SPORT Adam Wilk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462404918

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 299

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.