Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025635/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47-83-54-862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01a83912-7902-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekominikacyjnych z wymianą baterii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025635/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2022
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.ZADANIE 1: Przegląd i konserwacja urządzeń UPS wraz z wymianą baterii o żywotności projektowej min. 10 lat
2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 155447,2 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.ZADANIE 2: Przegląd i konserwacja siłowni ELTEK wraz z wymianą baterii o żywotności projektowej min. 10 lat.
2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 49756,1 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.ZADANIE 3: Przegląd i konserwacja siłowni telekomunikacyjnej TELZAS WSZ-06 wraz z wymianą akumulatorów HZB 12-55FA
2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 22926,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.ZADANIE 4: Przegląd i konserwacja agregatu prądotwórczego
2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 4878,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166364,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316958,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316958,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.W. "CAMCO" Spółka z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008000360
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316958,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-22 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64348,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96904,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64348,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infomac Sp. z o.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321326109
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INFOMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64348,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-18 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61406,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42556,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOMAC Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321326109
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INFOMAC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42556,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-18 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4551,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.I.W. "CAMCO" Spółka z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008000360
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-22 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Drugi wykonawca zadanie 2, nr. sprawy: ZP.3.2022: JANASZEK ELECTRIC Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 77 02-952 Warszawa, REGON: 368429695. Umowa ramowa opiewa na kwotę: 78 188,00 zł. Umowa obowiązuje od daty zawarcia do 31.12.2023r. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienie: 78 188,00zł.
Drugi wykonawca zadanie 3, nr. sprawy: ZP.3.2022: JANASZEK ELECTRIC Sp. z o.o., ul. Wiertnicza 77 02-952 Warszawa, REGON: 368429695. Umowa ramowa opiewa na kwotę: 29 320,00 zł. Umowa obowiązuje od daty zawarcia do 31.12.2023r. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29 320,00zł.
Drugi wykonawca zadanie nr 4, nr. sprawy: ZP.3.2022: JANASZEK ELECTRIC Sp. Z o.o, ul. Wiertnicza 77, 02-952 Warszawa, REGON: 368429695. Umowa ramowa opiewa na kwotę: 3 880,00 zł. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022r. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienie: 3 880,00zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.