Og³oszenie z dnia 2025-02-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00191383/01 - Wynik z dnia 2025-04-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013057317
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-077
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 69 20 884
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@narodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a53f63d0-1bf8-4eeb-b8de-d20ca154de32
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00120523
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00073732/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie na rzecz Teatru Narodowego obs³ugi informatycznej systemu SAGE Symfonia ERP
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a53f63d0-1bf8-4eeb-b8de-d20ca154de323.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Okre¶lone w Umowie
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Okre¶lone w Umowie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia obecno¶ci w siedzibie Teatru lub do zapewnienia dy¿uru telefonicznego osób wykonuj±cych bezpo¶rednio czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia – cz³onków zespo³u – na ka¿de zg³oszenie Zamawiaj±cego we wszystkie dni powszednie (poniedzia³ek – pi±tek) w godzinach od 8:00 do 16:00, w tym:
a) limit godzin spêdzonych przez osoby bezpo¶rednio wykonuj±ce czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia wynosi 25 godzin miesiêcznie,
b) godziny z limitu, o którym mowa w pkt a), nie wykorzystane w danym miesi±cu przechodz± na kolejne miesi±ce.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ: „Opis przedmiotu zamówienia”, dalej zwanym „OPZ”.
3. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Przedmiot zamówienia stanowi jedn± kategoriê zakupow± i ze wzglêdu na to¿samo¶æ przedmiotow± w ¿aden sposób
nie utrudnia ma³ym i ¶rednim przedsiêbiorcom z³o¿enia oferty. Ponadto podzia³ zamówienia na czê¶ci wi±za³by siê z nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi, tj. potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia i móg³by zagroziæ jego w³a¶ciwemu wykonaniu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty oceniane bêd± w systemie punktowym (maksymalna liczba punktów wynosi 100),
wg nastêpuj±cych zasad:
a) oferta z najni¿sz± cen± uzyska maksymaln± liczbê punktów: 60
b) oferta z najwy¿sz± wysoko¶ci± kary umownej uzyska maksymaln± liczbê punktów: 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kara umowna
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym,2. Uprawnienie do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e ubezpieczy³ odpowiedzialno¶æ cywiln± w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
4. Zdolno¶ci techniczna lub zawodowa,
a) Zamawiaj±cy wymaga wykazania minimum trzech us³ug odpowiadaj±cych swoim rodzajem us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 75 000,00 z³ netto rocznie ka¿da – ¶wiadczonych w sposób ci±g³y przez co najmniej 12 miesiêcy,
b) Wykonawca wymaga wskazania:
- kierownika zespo³u, jako osobê upowa¿nion± do kontaktów z Zamawiaj±cym, kierownik zespo³u powinien posiadaæ wy¿sze wykszta³cenie informatyczne,
- osób bezpo¶rednio wykonuj±cych czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego,
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
- status Sage Platynowy partner,
- do¶wiadczenie w zakresie nadzorowania systemu informatycznego SAGE ERP o podobnej z³o¿ono¶ci co system Zamawiaj±cego,
- do¶wiadczenie w pomocy bezpo¶redniej u¿ytkownikom systemu SAGE ERP w ¶rodowisku minimum 20 u¿ytkowników,
d) Zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikacje zawodowe osób wchodz±cych w sk³ad zespo³u wyznaczonych do realizacji zamówienia udokumentowane by³y certyfikatami (2 osoby certyfikowane na modu³) dla rozwi±zañ SAGE Symfonia ERP u¿ywanych w Teatrze, w tym:
- Sage Symfonia ERP Finanse i Ksiêgowo¶æ,
- Sage Symfonia ERP Handel,
- Sage Symfonia ERP One Peyrol Kadry i P³ace,
- Sage Symfonia ERP SQL Serwer i administracja systemem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U.2024.507); Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ – zgodnie z pkt 8.2.1 a) SWZ,
2. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – patrz pkt 7.3 SWZ – zgodnie z pkt 8.2.1 b) SWZ,
3. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – w wykazie nale¿y podaæ us³ugi, które spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego, okre¶lone w pkt 7.4.1 SWZ – zgodnie z pkt 8.2.1 c) SWZ,
4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – w wykazie osób nale¿y uwzglêdniæ osoby, o których mowa w pkt 7.4.2 SWZ - zgodnie z pkt 8.2.1 d) SWZ,
5. Dokument potwierdzaj±cy posiadanie przez Wykonawcê Statusu Sage Platynowy partner, o którym mowa w pkt 7.4.3 a) SWZ – zgodnie z pkt 8.2.1 e) SWZ,
6. Certyfikaty, o których mowa w pkt 7.4.4 a) – d) SWZ, potwierdzaj±ce posiadanie kwalifikacji zawodowych osób wchodz±cych w sk³ad zespo³u wyznaczonych do realizacji zamówienia – zgodnie z pkt 8.2.1 d) SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) Formularz ofertowy” – interaktywny formularz dostêpny na Platformie e-Zamówienia,b) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê, gdy umocowanie nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ Notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. 2024. 1001), które to po¶wiadczenie Notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Osoby uprawnione do udzielenia pe³nomocnictwa, zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców podpisuj± dokument pe³nomocnictwa kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.1.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie to wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania, o których mowa w pkt 8.2.1 a) – b), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj±
w o¶wiadczeniu do³±czonym do oferty, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy.
5. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza spe³nianie wymogów okre¶lonych w pkt 7.4 SWZ – przez jednego z Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w pkt 7.3 SWZ – musi spe³niæ co najmniej jeden Wykonawca.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych Umow± zmiany tre¶ci niniejszej Umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci zgody obu Stron, z zachowaniem formy pisemnej.2. Zmiany do Umowy – zgodne z przepisami ustawy Pzp – nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku ¿±dania zmiany Umowy od Wykonawcy, Teatr powiadomi Wykonawcê o akceptacji ¿±dania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.
4. Teatr na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. a) w zwi±zku z ust.1 pkt 1 tego artyku³u ustawy Pzp. przewiduje w niniejszej Umowie mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, w ten sposób, ¿e dopuszcza mo¿liwo¶æ zast±pienia Wykonawcy, któremu Teatr udzieli³ zamówienia nowym Wykonawc± w sytuacji, gdy Teatr odst±pi³ od Umowy z przyczyn okre¶lonych w § 9 ust. 5 Umowy le¿±cych po stronie Wykonawcy, z którym zawarto niniejsz± Umowê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1) Oferta musi zostaæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia – na „Formularzu ofertowym” dostêpnym w systemie – sekcja „Og³oszenia i dokumenty postêpowania utworzone w systemie” – zamieszczonej w szczegó³ach postêpowania. 2) Otwarcie ofert jest niejawne
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamo¶ciu - dzia³ka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastruktur± techniczn± wewnêtrzn± i zewnêtrzn± w Che³mie
- Zakup samochodów s³u¿bowych dla III Oddzia³u ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeñ sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwy¿szej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdro¿enie sprzêtu i oprogramowania zwiêkszaj±cego poziom bezpieczeñstwa cybernetycznego Urzêdu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorz±d - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Zakup wyposa¿enia sali teoretycznej Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluñskim
- Dostawa i wdro¿enie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierz±, oprogramowaniem, switchy zarz±dzalnych oraz us³ugi wdro¿enia
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.