Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070589/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120530 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Smodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011035381
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Kasprzaka 17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 38-94-902, 22 38-94-859 lub 22 38-94- 808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wolski.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb745601-bd32-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020586/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie nr 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano - instalacyjnymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/13/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321138,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu łóżkowego w pawilonie 8 wraz z towarzyszącymi robotami budowlano-instalacyjnymi, polegających na demontażu dźwigu hydraulicznego o nr rej N3127003447, dostawie i montażu nowego dźwigu elektrycznego, zgodnego z dyrektywą dźwigową 2014/33/UE wraz z uzgodnieniami wszystkich niezbędnych projektów i odbiorami przez Urząd Dozoru Technicznego.
W ramach zadania przewiduje się:
- wykonanie dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlano-wykonawczego w zakresie architektonicznym, konstrukcyjnym, elektrycznym, ppoż., w celu spełnienia aktualnych przepisów dla urządzeń dźwigowych, w tym uwzględniającego zapisy ekspertyzy pożarowej z roku 2009, postanowienia PSP z dnia 07.04.2010 roku oraz przepisy UDT wraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień w czasie nie dłuższym niż 6 tygodni od daty podpisania umowy.
- wykonanie wszelkich ekspertyz oraz dokumentacji niezbędnych z punktu widzenia celu i wymogów producenta instalowanego urządzenia,
- demontaż istniejącego dźwigu hydraulicznego produkcji Schindler nr H-117 wytworzonego w 1996 roku o udźwigu 1600 kg/21 osób obsługującego 3 przystanki. Jest to dźwig pracujący w systemie SIMPLEX posiadający maszynownię górną, posiadający przystanek podstawowy przelotowy usytuowany na poziomie 0, umożliwiający wejście do windy bez konieczności pokonywania schodów z zewnątrz oraz drzwi ppoż. przed drzwiami przystankowymi dźwigu na piętrach parter, I-piętro i II- piętro z wszystkimi innymi niezbędnymi pracami budowlanymi,
- wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na podstawie opracowanego projektu budowlano-wykonawczego, w tym m.in. remont szybu dźwigowego, fragmentu korytarza na każdej kondygnacji po zdemontowanych drzwiach oraz pomieszczenia maszynowni
- dostawę i montaż nowego dźwigu elektrycznego służącego do przewozu osób, łóżek szpitalnych i noszy ratowniczych, zgodnego z dyrektywą dźwigową 2014/33/UE ,
-montaż drzwi ppoż. do pomieszczenia maszynowni dźwigu,
- Demontaż trzech par drzwi na każdej kondygnacji budynku zlokalizowanych przed wejściem do dźwigu,
- Wykonanie na każdej kondygnacji budynku portalu ze stali nierdzewnej z umieszczeniem pietrowskazywacza i panelu sterowania na tym portalu
- zabezpieczenie do wys. 1,50 m wnęki wejściowej do drzwi dźwigowych na każdej kondygnacji z okładziny odpornej na zarysowania i uderzenia np. Acrovyn
- przygotowanie zainstalowanego dźwigu do odbioru przez UDT oraz uczestnictwo w tym odbiorze z pokryciem wszystkich niezbędnych wymagań i kosztów.
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42416100-6 - Windy
42416130-5 - Windy mechaniczne
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446134,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lift Engineering Wojciech Bigas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366752937
7.3.3) Ulica: Papieża Jana Pawła II 12 m 16
7.3.4) Miejscowość: Zambrów
7.3.5) Kod pocztowy: 18-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lift Engineering Wojciech Bigas
jakie przetargi wygrała firma
Lift Engineering Wojciech Bigas
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-292021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek - opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania - Przebudowa i rozbudowa budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.