eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120569 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717222066

1.5.8.) Numer faksu: 717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51a6364-caa0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.25.2021.II.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 780800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych, w tym ich wtórników, zgodnych z przepisami obowiązującymi w dniu dostawy, oraz odbiór od Zamawiającego używanych tablic rejestracyjnych celem ich złomowania (utylizacji). Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.
Zakres, wymagania, miejsce i sposób realizacji:
1) Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w szczególności w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.), warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717 ze zm.) warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547).
2) Przewidywana ilość poszczególnych tablic rejestracyjnych przedstawia się następująco:
1) samochodowa jednorzędowa w tym: zwyczajna, indywidualna, zabytkowa, tymczasowa, profesjonalna, dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem – 72.300 szt.,
2) samochodowa dwurzędowa w tym: zwyczajna, indywidualna, zabytkowa, tymczasowa, profesjonalna, dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem – 550 szt.,
3) samochodowa zmniejszona w tym: zwyczajna, tymczasowa, dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem – 500 szt.,
4) motocyklowa w tym: zwyczajna, indywidualna, zabytkowa tymczasowa, profesjonalna, dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem – 2.400 szt.,
5) motorowerowa w tym: zwyczajna, zabytkowa, tymczasowa, profesjonalna, dla pojazdu elektrycznego lub pojazdu napędzanego wodorem - 500 szt. ,
6) oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wielkości przedmiotu zamówienia wskazanego w ppkt. 2 o max. 30% jego ogólnej liczby.
4) Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 70 % wielkości zamówienia wskazanego w ppkt 2.
5) Ilość zamawianych tablic rejestracyjnych może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku ogólne wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu, na co Wykonawca wyrazi zgodę.
6) W przypadku zmiany wzoru tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca będzie dostarczał tablice wg nowych wzorów.
7) Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.).
Warunki dostawy oraz miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Tablice rejestracyjne dostarczane będą partiami obejmującymi minimum 200 sztuk tablic pojedynczych, w opakowaniach zawierających minimum 25 sztuk tablic pojedynczych, do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 7.30 - 14.00, w terminie nie dłuższym niż siedem dni roboczych licząc od daty przesłania Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną lub za pomocą dedykowanego programu komputerowego.
2) Wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice indywidualne, tablice tymczasowe, tablice profesjonalne, tablice zabytkowe, tablice dla pojazdu elektrycznego lub napędzanego wodorem, oraz tablice dodatkowe należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu (parter), w ciągu godzin pracy, tj. 7.30 – 14.00, w terminie nie dłuższym niż pięć dni roboczych licząc od daty przesłania zamówienia Wykonawcy drogą elektroniczną lub za pomocą dedykowanego programu komputerowego.
3) Zamawiający składa Wykonawcy zamówienia na tablice rejestracyjne, wtórniki tablic rejestracyjnych, tablice zabytkowe, tablice profesjonalne, tablice indywidualne, tablice dla pojazdu elektrycznego lub napędzanego wodorem i tablice dodatkowe zgodnie z zapotrzebowaniem, drogą elektroniczną lub za pomocą dedykowanego programu komputerowego, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
Odbiór:
1) Do każdej partii dostarczonych tablic rejestracyjnych Wykonawca dołączy protokół odbioru.
2) W przypadku stwierdzenia wad lub braków w trakcie odbioru, Zamawiający odmówi odbioru całej lub częściowej partii zamówionych tablic rejestracyjnych, a Wykonawca będzie zobowiązany do ich odebrania na swój koszt i wymiany na wolne od wad w terminie 3 dni roboczych.
Warunki dostawy:
1) Tablice będą dostarczone na koszt Wykonawcy.
2) Koszty załadunku, rozładunku, transportu, nadania przesyłki u operatora pocztowego i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę.
3) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbierania, złomowania i utylizacji starych tablic rejestracyjnych – raz na kwartał. Złomowanie i utylizacja tablic rejestracyjnych odbywa się w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca określi telefony kontaktowe oraz adresy e-mail, a także inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 919117,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983625,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 919117,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526 00 18 376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 919117,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-15
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.