eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCa³odobowa obs³uga stajenna koni



Og³oszenie z dnia 2022-04-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ca³odobowa obs³uga stajenna koni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA STO£ECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.policja.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ca³odobowa obs³uga stajenna koni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-113f3995-90b1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00120574

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00007200/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Obs³uga stajenna koni s³u¿bowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00062279/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-325/22/33/Z

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 693474,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na ca³odobowej obs³udze stajennej koni.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ oraz Rozdz. XIX SWZ.
3.Miejsce realizacji zamówienia: ul. Kozielska nr 4A, 01-163 Warszawa .
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci:
a) karmienie koni;
b) wymiana ¶ció³ki w boksach wraz z wyrzuceniem obornika;
c) do¶cielanie s³omy w boksach;
d) ca³odobowy dozór koni.
2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ppkt 1. W celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
− zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika;
3) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w ppkt 2 dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w ppkt 1. Sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ Zamawiaj±cy okre¶la w Rozdz. XIX § 8 ust. 1 pkt 4 SWZ.
4) w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
5. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie dotycz± Wykonawcy, który prowadzi jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz± i sk³ada ofertê.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85312310-5 - Us³ugi dozoru

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 671058,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 690795,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671058,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Feluch JF CAVALRY CENTER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 147354630

7.3.3) Ulica: Czerwonej Poziomki nr 7

7.3.4) Miejscowo¶æ: Adamów-Wie¶

7.3.5) Kod pocztowy: 96-325

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 748952,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.