eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawakompleksową usługę w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
kompleksową usługę w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

kompleksową usługę w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia na okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50717d41-8f16-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi w zakresie ochrony fizyczne osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058949/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D-46/P/21'

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia Szpitala. Rozumie się przez to: ochronę mienia Szpitala, ochronę i nadzór nad funkcjonowaniem parkingu na terenie obiektu zgodnie z obowiązującym Regulaminem, ochronę mienia w szatni dla osób odwiedzających. Zapewnienie dodatkowego systemu wsparcia w sytuacji zagrożenia spokoju i porządku.
2. Lokalizacja posterunków ochrony:
a) całodobowo portiernia Szpitala jeden agent ochrony,
b) posterunek ruchomy w budynkach A, B, C, D, E, F jeden agent ochrony w godzinach 7:00 – 20:00 we wszystkie dni tygodnia przy szczególnym nadzorze budynku F w godz. 7:30 – 18:00 w zakresie ochrony i udzielania informacji, całodobowo posterunek ruchomy ze szczególnym uwzględnieniem Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, NPL, budynków szpitala oraz terenu zewnętrznego.
c) Całodobowo jeden agent ochrony, posterunek ruchomy terenu zewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem parkingu pracowników Szpitala.
Łącznie nie mniej niż trzech agentów.
Zakres ochrony:
Ochronie podlegać będą wszystkie pomieszczenia biurowe, medyczne, magazynowe znajdujące się na wszystkich kondygnacjach budynków A, B, C, D, E, F oraz budynki usytuowane na terenie Szpitala (Zakład Patomorfologii, hotel pielęgniarek, stacja uzdatniania wody, warsztaty).
3. Zadania agentów ochrony:
Ochrona przed kradzieżami, włamaniami, zniszczeniem mienia itp., zapewnienie spokoju i porządku na terenie Szpitala oraz zabezpieczenie obiektów zlokalizowanych na terenie Szpitala przed osobami niepowołanymi, nadzór nad właściwym korzystaniem z parkingu.
4. Szczegółowe obowiązki agentów ochrony:
a) posiadanie bezprzewodowych środków łączności i utrzymanie stałego kontaktu radiowego z innymi pracownikami ochrony na zmianie;,
b) posiadanie systemu dokumentującego dokonywanie obchodów wewnątrz i na zewnątrz Szpitala (rejestrowanie obchodów w wyznaczonych miejscach co najmniej trzy razy na dobę, obowiązkowo w godzinach otwarcia i zamknięcia drzwi Szpitala),
c) każdorazowe wydawanie kluczy do pomieszczeń w szczególności w razie awarii, zgodnie z instrukcją, odnotowane w książce pobierania kluczy i pokwitowanie przez osobę pobierającą, będącą na liście osób upoważnionych;,
d) informowania Zamawiającego o nierespektowaniu przepisów p.poż. i bhp,
e) Prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony osób i mienia:
- wykaz zatrudnionych pracowników ochrony na terenie szpitala;
- książka raportów pracowników ochrony (książka przebiegu służby);
- książka ewidencji kluczy;
- rejestr wjazdu/wyjazdu pojazdów na teren obiektu;
f) współdziałania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony mienia w obiekcie z patrolem interwencyjnym firmy ochroniarskiej, właściwymi terenowo jednostkami Policji oraz w przypadkach zagrożenia z odpowiednimi służbami miejskimi,
g) czas przybycia patrolu interwencyjnego (od chwili zgłoszenia) maksymalnie 15 minut,
h)sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń Szpitala po zakończeniu pracy poszczególnych komórek organizacyjnych, zwracanie uwagi na zamknięcie drzwi wejściowych (zamykanie wejść do szpitala po godz. 2000), okien itp.,
i) monitorowania centrali p. poż.,
j) obsługiwanie całodobowo systemu monitorującego Szpital,
k) kierowanie ruchem samochodowym na terenie Szpitala,
l)nadzór nad ruchem osobowym po godzinach urzędowania; dozór systemów alarmowych w tym systemu parkingowego; powiadamianie służb ratowniczych w przypadku zaistnienia zagrożeń.
m) interwencja w przypadku zadziałania urządzeń alarmowych w tym p. poż.
n) podejmowanie reakcji w przypadku nieprawidłowo zaparkowanych samochodów przy ul. Bursztynowej i ul. Świebodzińskiej, bieżące informowanie Zamawiającego i odpowiednich służb,
o)udzielanie informacji dotyczących lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych, oddziałów, zakładów i pracowni w Szpitalu,
p) w przypadku usterek, awarii, zagrożenia pożarem lub podłożeniem bomby itp. agent ochrony obowiązany jest postępować wg obowiązujących instrukcji,
r) posiadania jednolitego ubrania z widocznym napisem Ochrona, lub innym dającym możliwość szybkiej identyfikacji pracownika.
s) konieczność odśnieżania wejść głównych do szpitala;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo korygowania zakresu ochrony według własnej oceny potrzeb.
6. Zakres ochrony parkingu:
a) sprawowanie nadzoru nad poprawnością pracy urządzeń wjazdowych i wyjazdowych na teren Szpitala /szlabany/,
b) nadzór nad poprawnością korzystania z parkingu, bieżące informowanie Zamawiającego o jego nieprzestrzeganiu,
c) automaty /kasy/ do opłat parkingowych znajdują się w budynku F (1 automat) i przy dyżurce ochrony (1 automat)
d) zapewnienie drożności dróg wewnętrznych na terenie Szpitala, całodobowa ochrona parkingu pracowników Szpitala, wymagany cogodzinny obchód.
8. Zamawiający wymaga zamontowania na terenie zewnętrznym monitoringu (min. 10 kamer) z możliwością podglądu i odczytu danych w dyżurce ochrony.
9. Ocena skuteczności ochrony:
- Co kwartał dokonywana będzie ocena skuteczności działań ochrony i wywiązywania się firmy ochraniającej szpital z obowiązków wynikających z umowy. Pisemna forma raportu powinna zawierać:
a) sposób wydawania i pobierania kluczy;
b) kontroli ruchu osobowego;
c) ewakuacji i sposobu zachowania w przypadku zaistnienia zagrożenia (jeśli takie będą miały miejsce);
d) współdziałanie z Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną w przypadku naturalizacji powstałych zagrożeń;
e) informowania Zamawiającego o awariach dotyczących zabezpieczenia technicznego chronionych obiektów.

10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ważnej przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z prowadzoną działalnością w zakresie ochrony osób i mienia na kwotę nie mniejszą niż 3000.0000,00 zł .

11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo na każdym etapie prowadzonego postępowania oraz na każdym etapie realizacji umowy do kontroli posiadania patrolu interwencyjnego poprzez przedłożenie na wezwanie Zamawiającego umowy lub oświadczenia o posiadaniu patrolu interwencyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747741,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 747741,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747741,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364414745

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747741,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-23 do 2023-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.