Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00073254/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
- 2023/BZP 00093398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13
1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 122509413
1.5.8.) Numer faksu: 122509432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niepolomice.eu, https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-399bda98-9a27-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011213/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073254/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269635,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych
dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w ramach programu pilotażowego "Ja w Przemyśle". Zamówienie składać będzie się z dwóch modułów:
Moduł nr 1. Temat: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podstawowych z zakresu:
- przegląd firm w Niepołomickiej Strefie Inwestycyjnej;
- wstępne informacje o przemyśle - wizja, strategia i cele funkcjonowania przedsiębiorstw;
- TPM - moja odpowiedzialność za stan maszyn;
- zasada zera błędów;
- procesy produkcyjne, logistyczne i administracyjne czym są , co zapewniają;
- główne koncepcje organizacji pracy w zakładzie przemysłowym;
- systemy produkcyjne- przedstawienie przykładowego systemu produkcyjnego;
- koncepcja ciągłego doskonalenia Kaizen;
- wskaźniki, cele, informacje;
- przyszłość przemysłu -rewolucja 4.0, automatyzacja, robotyzacja w przemyśle;
- metoda 5S;
- marnotrawstwo- nadprodukcja, nadmierne zapasy;
- przepływ jednej sztuki produktu;
- praca standaryzowana;
- Poka yoke;
- co to jest Lean- zapoznanie z koncepcją, pochodzenie, główne założenia;
- PDCA/5 x dlaczego;
- Czas taktu i czas cyklu;
- koncepcja Kanban;
- metody dostawy JIS/JIT;
- wizualizacja ANDON;
- Strategia Pull i Push;
dla 14 grup, przy założeniu liczebności grupy od 10 do 20 osób (maksymalnie 210 osób),
w ciągu 2 dni roboczych, łącznie 14 godzin zegarowych.
W ramach realizacji Modułu nr 1 Wykonawca winien współpracować z zamawiającym
w zakresie uszczegółowienie tematyki szkolenia we wskazanych zagadnieniach.
W ramach usługi Wykonawca winien jest zapewnić:
a) Salę szkoleniową spełniającą warunki realizacji szkolenia dla ww. osób, sale wyposażone
w odpowiednie pomoce dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć,
b) Osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają odpowiednie przygotowanie merytoryczne (wykształcenie) i doświadczenie zawodowe związane
z obszarem tematycznym szkolenia,
c) Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz elektronicznej dla każdego z uczestników szkolenia wraz z egzemplarzem dodatkowym na potrzeby archiwalne projektu,
d) Dziennik szkolenia - oryginał, tj. listy obecności, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, szczegółowy program szkolenia z wykazem godzin dydaktycznych przeznaczonych na jego realizację,
e) Zaświadczenia o ukończeniu kursu dla uczestników oraz kopie na potrzeby archiwalne projektu,
f) Catering dla uczestników szkolenia, w tym: 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, ciastka) oraz przerwa obiadowa (ciepły posiłek).
Moduł nr 2. Temat: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych z zakresu uprawnień operatorów wózków widłowych oraz uprawnień SEP.
Ilość grup i ich liczebność dostosowana do merytorycznego zakresu szkolenia, łączna ilość uczestników stanowić będzie co najmniej 30% ale nie więcej niż 50% uczestników projektu szkolenia podstawowego, lecz nie więcej niż 105 uczestników.
W ramach usługi Wykonawca winien jest zapewnić:
a) Salę szkoleniową spełniającą warunki realizacji szkolenia dla ww. osób, sale wyposażone w odpowiednie pomoce dydaktyczne wspomagające prowadzenie zajęć,
b) Osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia posiadają odpowiednie przygotowanie merytoryczne (wykształcenie) i doświadczenie zawodowe związane z obszarem tematycznym szkolenia,
c) Materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz elektronicznej dla każdego z uczestników szkolenia wraz z egzemplarzem dodatkowym na potrzeby archiwalne projektu,
d) Wykonawca musi zapewnić: ewaluacje szkoleń, wózek widłowy wraz z wymianą butli gazowej do realizacji zajęć praktycznych, plac manewrowy oraz sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia,
e) Dziennik szkolenia - oryginał, tu: listy obecności, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, szczegółowy program szkolenia z wykazem godzin dydaktycznych przeznaczonych na jego realizację,
f) Zaświadczenia o ukończeniu kursu dla uczestników oraz kopie na potrzeby archiwalne projektu,
g) Catering dla uczestników szkolenia, w tym: 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, ciastka) oraz przerwa obiadowa (ciepły posiłek).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga - szkolenia będące przedmiotem zamówienia skierowane są do przyszłych pracowników produkcji zakładów pracy.
Przez szkolenie/warsztat należy rozumieć:
a) dla modułu nr 1: grupę od 10 do 20 uczestników, którzy zrealizowali 14 godzin zegarowych szkolenia,
b) dla modułu nr 2: grupę liczącą do 9 uczestników, którzy zrealizowali szkolenie operatora wózka widłowego oraz grupę liczącą do 9 uczestników, którzy zrealizowali szkolenie SEP.
Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.
Nie wymaga się zatrudnienia pracowników w formie, o której mowa w art. 95 Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146685,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146685,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558
7.3.3) Ulica: ul. Krasińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-952
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146685,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28INNE PRZETARGI NIEPOŁOMICE
- Dostosowanie stadionu MKS "Puszcza" Niepołomice do wymogów rozgrywek ekstraklasowych - remont trybun
- Kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego Krytej Pływalni w Niepołomicach
- Prowadzenie Domu Kultury w Podłężu w roku 2025
- Prowadzenie Domu Kultury w Staniątkach w roku 2025
więcej: przetargi NIEPOŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.