eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabierzów"Wykonanie 3-ch zadań odwodnieniowych na terenie gminy Zabierzów"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120765 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie 3-ch zadań odwodnieniowych na terenie gminy Zabierzów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Zabierzów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (12)285-21-16

1.5.8.) Numer faksu: (12)285-21-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zabierzow@zabierzow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zabierzow.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie 3-ch zadań odwodnieniowych na terenie gminy Zabierzów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc3c8b3-bd24-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000675/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Budowa odwodnienia pomiędzy ul. Słoneczną a przy ul. Przy Torze w m. Zabierzów.

1.1.28 Kontynuacja budowy kanalizacji deszczowej w ul. Osiedlowej w m. Rudawa.

1.1.29 Wykonanie odwodnienia przy ul. Skalnej w m. Radwanowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.1.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 347856,71 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 -„Budowa kanalizacji deszczowej pomiędzy ul. Słoneczną, a ul. Przy Torze
na dz. nr 708/5, 708/1, 710/2, 710/1, 709, 716 w miejscowości Zabierzów”
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dla Zadania nr 1:
a) Projekt budowlany pn: „Budowa kanalizacji deszczowej pomiędzy
ul. Słoneczną, a ul. Przy Torze na dz. nr 708/5, 708/1, 710/2, 710/1, 709, 716 w miejscowości Zabierzów” – Załącznik nr 12a do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 12a – Projekt budowlano-wykonawczy”;
b) Przedmiar robót - Załącznik nr 11a do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 11a – Przedmiar robót”;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR - Załącznik nr 10a do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 10a - STWiOR”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 88922,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - „Budowa odwodnienia odprowadzającego wody opadowe z drogi gminnej
na dz. nr 532 (ul. Skalna) w miejscowości Radwanowice”
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:

2) dla Zadania nr 2:
a) Projekt budowlany pn: „Kanalizacja deszczowa odprowadzenia wód opadowych z drogi gminnej na dz. nr 532 (ul. Skalna) oraz terenów przyległych poprzez budowę kanału krytego, korytek ściekowych i rowu otwartego wraz z ubezpieczeniem oraz budowę wylotu do cieku wraz z zabezpieczeniem dna i skarp cieku na dz. nr 532, 545/2, 544, 547/1 , 5432/2 w miejscowości Radwanowice, gmina Zabierzów” – Załącznik nr 12b do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 12b – Projekt budowlano-wykonawczy”;
b) Przedmiar robót - Załącznik nr 11b do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 11b – Przedmiar robót”;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)- Załącznik nr 10b do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 10b - STWiOR”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 112921,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - „Cd. budowy kanalizacji deszczowej w ul. Osiedlowej od studz. D13 do
studz. D16 wraz z odwodnieniem i odtworzeniem nawierzchni drogowej na
odc. od studz. D8 do studz. D16 w miejscowości Rudawa””
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3) dla Zadania nr 3:
a) Projekt budowlany i wykonawczy pn: „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. ul. Olszynowej i ul. Osiedlowej w miejscowości Rudawa” – Załącznik nr 12c do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 12c – Projekt budowlany Rudawa”; „Zał. Nr 12d – Projekt wykonawczy Rudawa”;
b) Przedmiar robót - Załącznik nr 11c do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 11c – Przedmiar robót”;
c) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania - Załącznik nr 10c do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 10c – SST Rudawa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

4.5.5.) Wartość części: 146012,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179171,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179171,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179171,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wajda P.P.H.U. ELIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6831120922

7.3.3) Ulica: Szczygłów 14

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179171,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.