eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoKonserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 5909400

1.5.8.) Numer faksu: 5909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1e3c67e-7247-4483-99d2-fe85a6ea6ecd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 421150 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: Zadanie nr 1: Pielęgnacja wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych w obrębie Miasta Kępna oraz Osiedla Hanulin
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Utrzymanie estetycznego wyglądu terenów zielonych.
2. Koszenie trawy na terenach zielonych.
3. Grabienie i usuwanie opadłych liści, gałęzi.
4. Usuwanie roślinności z traktów komunikacyjnych za pomocą środków chemicznych i mechanicznie.
5. Oczyszczanie ławek parkowych.
6. Prace porządkowe w miejscach pamięci narodowej.
7. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 8A - OPZ - cz.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 287037 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: Zadanie nr 2: Dostawa, nasadzenia i pielęgnację roślin gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych na terenie miasta Kępna w 2025 r."
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych .
2. Dostawę, nasadzenia i pielęgnację kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych, w trzech terminach " bratki wielkokwiatowe i bratki drobnokwiatowe, stokrotka pełna, niezapominajka, jaskier, - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym, nasadzenia zostaną wykonane w terminie do 11 kwietnia 2025r, termin dostosowany jednak będzie do warunków atmosferycznych (brak przymrozków, opadów śniegu);
" ipomoea (różne rodzaje), koleus, pelargonia zwisająca czerwona i różowa, aksamitka różnokolorowa, begonia stale kwitnąca różnokolorowa, biała margaretka (argyranthenum), kocanka, lawenda, canna, pelargonia rabatowa, starzec, surfinia różnokolorowa, szałwia, petunia, plectranthus, bidens, Bluszczyk kurdybanek, werbena, rozplenica japońska, hakonechloa smukła, zielistka - Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym, nasadzenia należy wykonać nie później niż do dnia 10 czerwca 2025r.
" chryzantema drobnokwiatowa mix kolorów, wrzos, kapusta ozdobna -Termin nasadzeń oraz sposób nasadzeń (kompozycji kwiatowych) zostanie uzgodniony z Zamawiającym i dostosowany będzie do warunków atmosferycznych jednak w terminie nieprzekraczalnym do 10 października 2025r.
3. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres zadania określa załącznik nr 8B - OPZ - cz. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 179629 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest "Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2025r."
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: Zadanie nr 3: Pielęgnacja wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych przy skwerze Pocztowym, skwerze przy ul. Lipowej, skwerze przy ul. Spółdzielczej, skwerze przy ul. Sportowej oraz skwerze przy ul. Dąbrowskiego w Kępnie w 2025r"
I. Zakres zamówienia obejmuje:
1. Pielęgnację terenów zielonych w poniższych lokalizacjach:
a) Skwerze Pocztowym w Kępnie (działka nr 1966/2 o powierzchni 1,194 m2),
b) Skwerze przy ul. Lipowej (działki nr 1597 i 162/1 o powierzchni ok. 1100m2),
c) Skwerze przy ul. Spółdzielczej w Kępnie ( działka nr 1867 o powierzchni 2.176 m2)
d) Skwerze przy ul. Sportowej w Kępnie (działka nr 912/1, i część działki 938/1 o powierzchni ok. 1.964 m?)
e) Skwerze przy ul. Dąbrowskiego w Kępnie (działki 1905/1 o powierzchni ok. 2660 m2).
2. Transport zebranych odpadów do RIPOK-u, a w przypadku awarii do innej instalacji zastępczej wskazanej przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.;
II. Szczegółowy zakres zadania określa szczegółowo załącznik nr 8C.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.5.) Wartość części: 92592 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268272,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268272,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268272,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Ewelina Szmaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191979675

7.3.3) Ulica: ul. Żołędziowa 6

7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268272,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Ogród Artur Stempniewic􀀇

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140167323

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 16

7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Ewelina Szmaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191979675

7.3.3) Ulica: ul. Żołędziowa 6

7.3.4) Miejscowość: Mikorzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.