eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńDostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej pracowni RTG



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej pracowni RTG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WIELUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 16

1.5.2.) Miejscowość: Wieluń

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438406800

1.5.8.) Numer faksu: 438406801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-wielun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/727975

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej pracowni RTG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbbd8e91-abac-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084806/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i instalacja aparatu RTG wraz z adaptacją istniejącej Pracowni RTG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094542

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.2.24.242.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i instalacja dwustanowiskowego aparatu RTG wraz demontażem starego aparatu oraz wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją istniejącej pracowni RTG na potrzeby nowego aparatu. Miejscem instalacji i wykonania prac adaptacyjnych będzie pracownia RTG w SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16.
2. Realizacja zamówienia obejmować będzie:
a) demontaż starego aparatu RTG,
b) adaptację pomieszczeń, w których ma zostać zamontowane oferowane urządzenie; zakres opracowań i prac związanych z adaptacją pomieszczeń RTG został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ),
c) dostarczenie do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2023 r. urządzenia; zaoferowane urządzenie musi być dopuszczone do obrotu na terenie RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, być oznakowane znakiem CE, w sposób widoczny, czytelny i nieusuwalny,
d) rozmieszczenie i uruchomienie urządzenia, dokonania jego kalibracji (jeżeli jest konieczne),
e) podłączenie urządzenia do istniejącej sieci informatycznej Zamawiającego, w tym integracji z systemami medycznymi AMMS firmy Asseco Poland Spółka Akcyjna z siedzibą w Rzeszowie oraz Alle-Rad firmy Pixel Technology Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
f) uzyskanie dokumentu potwierdzającego spełnienie akceptacyjnych testów kontroli parametrów technicznych urządzenia,
g) wykonanie pomiarów rozkładu mocy dawki promieniowania jonizującego w otoczeniu urządzenia,
h) przygotowanie dokumentów w celu uzyskania zezwoleń na użytkowanie pracowni oraz urządzenia. Zakres prac związanych z uzyskaniem zgody na użytkowanie aparatu oraz pracowni RTG został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ -SOPZ,
i) przeszkolenie personelu medycznego Zamawiającego w zakresie obsługi i racjonalnej eksploatacji urządzenia,
j) dostarczenie instrukcji obsługi urządzenia w języku polskim, w formie papierowej i elektronicznej,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699727,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699727,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699727,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONSULTRONIX S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676-01-15-479

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699727,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin dostawy aparatu RTG maksymalnie do 7 tygodni od dnia zawarcia umowy, nie później niż do 12.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.