eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinZawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 4886 346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: borek@zbilk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17ee33c4-ac29-4bfe-94c5-4fc2b65bbd84

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wykonanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EBo.261-2-TP/25

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 6481482,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych, polegających na remoncie komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. Orientacyjna ilość lokali mieszkalnych przewidzianych do remontu w okresie obowiązywania umowy ramowej – około 200 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRULAN Łukasz Kruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8581736792

7.3.4) Miejscowość: Troszyn 44/7

7.3.5) Kod pocztowy: 74-505

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa ramowa została zawarta z 7 wykonawcami, tj.:

1. KONTAR Jan Dwożan, ul. Krzysztofa Kolumba 5, 70-035 Szczecin, NIP: 8522408052, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 57,36 zł

2. zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Zakład Usługowy Edward Szelewicki z siedzibą w Szczecinie przy ul. Władysława Szafera 130/4 71-245 Szczecin, NIP 8520900553
Zakład Usługowy – Piotr Szelewicki z siedzibą w Szczecinie przy ul. Władysława Szafera 130/4 71-245 Szczecin, NIP 8522232630
Wspólników Spółki cywilnej o nazwie SZEL – BUD Piotr Szelewicki, Edward Szelewicki, z siedzibą w Szczecinie przy ul. Włościańskiej 1, 71-021 Szczecin, NIP: 8510205372, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 52,14 zł

3. USŁUGI BUDOWLANE I ELEKTROINSTALACYJNE Piotr Pieczyński, Polskich Marynarzy 99/10, 71-050 Szczecin, NIP 8511113695, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 52,20 zł

4. HYDRAGAZ SERWIS Janusz Szczepański, Ul. Jana Kazimierza 6M1, 71-620 Szczecin, NIP 8512100252, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 54,28 zł

5. Firma Budowlana Ekoprojekt Maciej Moszyński, 74-400 Dębno, ul. Miła 26, NIP: 5971655255, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 53,19 zł

6. ADROBUD Mariusz Wojciechowski, 72-112 Stepniczka, ul. Barnima II 27A, NIP: 6661364239, Mikroprzedsiębiorstwo, brak podwykonawców, w dniu 24.02.2025 r., wartość umowy ramowej: 57,24 zł

7. KRULAN Łukasz Kruszyński, Troszyn 44/7, 74-505 Mieszkowice, NIP: 8581736792, Mikroprzedsiębiorstwo, w dniu 24.02.2025r., wartość umowy ramowej: 46,44 zł

Podane wartości umowy dotyczą ceny jednej roboczogodziny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.