eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DąbiePrzebudowa drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Dąbie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe2c656-b9b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej ul. 3 Maja w Dąbiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfe2c656-b9b8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L Nr 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dąbie.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@gminadabie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania, podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia w tym w ramach postępowania odwoławczego i sądowego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Przebudowa drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu, w trybie zaprojektuj i wybuduj, w zakresie zgodnym z programem funkcjonalno użytkowym oraz projektem technicznym.
2. Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu. Droga powiatowa ul. 3-go Maja w Dąbiu zlokalizowana jest w centrum miasta Dąbie i znajduje się obecnie w złym stanie technicznym. Przy ulicy tej zlokalizowane są instytucje i jednostki takie jak: Urząd Miejski w Dąbiu, Ośrodek Zdrowia w Dąbiu, Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury i
Biblioteka Publiczna w Dąbiu, Bank Spółdzielczy, Ochotnicza Straż Pożarna w Dąbiu oraz Szkoła Podstawowa w Dąbiu. Przy ulicy tej znajduje się również plac targowy, jedyne osiedle w mieście ze znaczną ilością mieszkańców, główny dojazd do największego parkingu na terenie miasta, dojazd do kościoła, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych,
Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dąbiu, Klubu Senior oraz Punktu rehabilitacji osób. Inwestycja dotyczy drogi powiatowej ale z uwagi na ograniczenia finansowe powiatu a jednocześnie wagę odcinka komunikacyjnego Gmina Dąbie w porozumieniu z Powiatem bierze odpowiedzialność za realizację inwestycji by zaspokoić palącą potrzebę
udrożnienia głównego odcinka drogi w mieście a także rozładować problemy parkowania i komunikacji osób niepełnosprawnych i starszych oraz dostęp do usług społecznych, likwidację wykluczenia osób starszych oraz chorych.
Inwestycja zapewni bezpieczne dotarcie i powrót ze szkoły zlokalizowanej przy odcinku tej drogi. Zakres zadania obejmował będzie przebudowę uszkodzonej nawierzchni asfaltowej drogi, przebudowę uszkodzonych nawierzchni zatok parkingowych zlokalizowanych w obrębie pasa drogowego, przebudowę zjazdów oraz chodników drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu oraz budowę parkingu. Realizacja inwestycji poprawi znacząco bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu korzystających z tego odcinka drogi oraz przyczyni się do zwiększenia dostępności komunikacyjnej gminy Dąbie. Inwestycja pozwoli na usprawnienie komunikacji w regionie i skróci czas dojazdu do pracy, szkoły i placówek usługowych w tym
obszarze.
3. Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związana z przebudową drogi powiatowej ul. 3-go Maja w Dąbiu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”.
Etap I – przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej – projekt budowlany wraz z uzyskaniem stosownych wszelkich uzgodnień i pozwoleń wynikających z obecnie aktualnych obowiązujących przepisów szczegółowych.
Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych dokumentacji technicznych oraz obecnie aktualnych obowiązujących przepisów. Program funkcjonalno-użytkowy w ramach niniejszego zadania obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 3493P (ul. 3-go Maja) polegającej na wykonaniu jezdni o nawierzchni bitumicznej w granicach działek pasa drogowego o długości ok. 307 m wraz z wykonaniem wymiany nawierzchni chodników, zjazdów i miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej obejmuje również wskazane działki przyległe do pasa drogowego przedmiotowej drogi powiatowej (Plan sytuacyjny do PFU – Koncepcja rys nr 2).
Wskazana inwestycja dotyczy istniejącej drogi powiatowej nr 3493P w przekroju ulicznym o nawierzchni bitumicznej z chodnikami, zjazdami i miejscami postojowymi o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na długości około 307 mb. Ulica 3-go Maja (droga powiatowa nr 3493P) stanowi łącznik pomiędzy ulicą Kolską (droga wojewódzka nr 473) a ulicą Kościuszki
(droga powiatowa 3402P). Sąsiedztwo istniejącego pasa drogowego obejmuje zabudowa miejska, mieszkalna oraz obiekty użyteczności publicznej. Wody opadowe odprowadzane są poprzez istniejące spadki podłużne i poprzeczne
powierzchniowo (ściek przykrawężnikowy) do istniejącej wgłębnej kanalizacji deszczowej. W pasie drogowym odcinkowo znajduje się zieleń w postaci krzewów (żywopłot) oraz trawniki. Na działkach sąsiadujących z pasem drogowym przewidziane do przebudowy (str. Wschodnia od ul. 3-go Maja) posiadają utwardzenia z bloczków betonowych (trylinki) i z betonowej płytki chodnikowej, powierzchnie zielone. Miejsce budowy parkingu przy placu targowym (str. Zachodnia od ul. 3-go Maja) posiada nawierzchnię gruntową.
Teren pod inwestycje jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
Teren pod inwestycję jest objęty ochroną Konserwatora Zabytków.
4. Przebudowana droga powiatowa ul. 3-go Maja w Dąbiu zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych
1164/2; 1167/3; 1220/1; 1386/1; 1167/3; 1634/2; 1634/3; 1167/2; 1165/3; 1174/1; 1163/1; 1650; 1161/3; 1161/4; 1157/2; 1155/4; 1156/2; 1158/2; 1160/2; 1160/3; 1160/7 obręb 0001 Dąbie.
5. Zakres zadania obejmuje również budowę oraz przebudowę sieci kanalizacji deszczowej w ulicy 3-go Maja zlokalizowanej w miejscowości Dąbie, na terenie działki ewidencyjnej nr 1164/2. W części południowej ulicy znajduje się miejska sieć kanalizacji deszczowej Dn400 betonowa, na odcinku od ulicy Kolskiej do1/4 długości ulicy. W tym rejonie zlokalizowane są
również wpusty deszczowe. Nową sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano na pozostałej części ulicy nie wyposażonej w ww. instalację. Przewidziano budowę nowej kanalizacji deszczowej od sieci istniejącej w kierunku północnym, do ulicy T. Kościuszki. Na tym odcinku zaprojektowano sieć zbiorczą kanalizacji deszczowej oraz nowe wpusty deszczowe. Na odcinku istniejącej kanalizacji deszczowej zaprojektowano jedynie nowe wpusty deszczowe. Istniejące wpusty deszczowe przewidziano do likwidacji. Ulica 3-go maja ma przekrój poprzeczny o charakterze daszkowym. Wpusty deszczowe zaprojektowano przy krawężnikach, po obu stronach jezdni, w nawiązaniu do ukształtowania istniejącego. Sieć zaprojektowano z rur PCV SN8, łączonych na wcisk za pomocą uszczelek gumowych, o średnicach Dn 315, 250 oraz 160 jako włączenie wpustów deszczowych. Studnie rewizyjne na odcinku nowoprojektowanym przewidziano jako systemowe,
PE/PVC, Dn 1000, włazowe zakończone włazem typu ciężkiego z pierścieniem betonowym odciążającym. Studnie rewizyjne na istniejącym kanale deszczowym przewidziano jako betonowe, Dn 1000, włazowe zakończone włazem typu ciężkiego z pierścieniem betonowym odciążającym. Wszystkie wpusty deszczowe zaprojektowano jako systemowe PE/PVC, Dn 500, z osadnikiem H=0,5 m., zakończone wpustem deszczowym typu ciężkiego z pierścieniem betonowym odciążającym. Długość sieci kanalizacji deszczowej: L=279,6 m., w tym Dn 315 – 169,0 m., Dn 250 – 46,1 m., Dn 160 – 64,5 m.
Projekt techniczny budowy i przebudowy sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Dąbie ul. 3-go Maja przewiduje budowę sieci kanalizacji deszczowej Dn250 na odcinku pomiędzy studniami rewizyjnymi KD6 oraz KD7, jednakże zamawiający wymaga budowy sieci kanalizacji deszczowej Dn315 na odcinku pomiędzy studniami rewizyjnymi KD6 oraz KD7.
5. Wymagania dodatkowe
• Materiały i akcesoria montażowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca. Wszystkie wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać atesty i aprobaty techniczne wymagane przez
odpowiednie przepisy prawa.
• Wykonawca dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych urządzeń lub obiektów w wyniku prowadzonych prac.
• Przedmiar załączony do postępowania należy traktować pomocniczo.
• Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika robót z właściwymi uprawnieniami.
• Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi dokumentację powykonawczą z naniesionymi ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji robót.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w programie funkcjonalno użytkowym, projekcie technicznym oraz w szacunkowym przedmiarze robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 161 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Pkt. VIII SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Pkt X i XI SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pkt. X i XI SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem „Wadium – IZP.271.1.4.2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacjach określonych w art. 255,256,257 oraz w art. 310 Ustawy PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.