eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW/ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH PRZEZ PUIK SP. Z O.O. NA PODSTAWIE ZAWARTYCH UMÓW LUB PRZYJĘTYCH NA PSZOKU



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW/ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH PRZEZ PUIK SP. Z O.O. NA PODSTAWIE ZAWARTYCH UMÓW LUB PRZYJĘTYCH NA PSZOKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710063672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6b

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 22 04

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puik.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://puik-lukow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW/ODPADÓW KOMUNALNYCH ODEBRANYCH PRZEZ PUIK SP. Z O.O. NA PODSTAWIE ZAWARTYCH UMÓW LUB PRZYJĘTYCH NA PSZOKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afb165bf-a169-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/PN/TOM/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8.1. Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów/odpadów komunalnych przyjętych na PSZOKu lub odebranych przez PUIK Sp. z o.o. na podstawie zawartych umów.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów/ odpadów komunalnych wskazanych w poniższej tabeli:
L.p. Kod odpadu Frakcja odpadów komunalnych Ilość odpadów w (Mg) przewidywana do odebrania w 2023 roku
1. 20 02 03 Odpady nieulegające biodegradacji 160,00
2. 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów 50,00
3. 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 20,00
Razem 220,00
2. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie odpadów/odpadów komunalnych w całym okresie obowiązywania umowy.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób zgodny z hierarchią postępowania
z odpadami przywiezionymi przez Zamawiającego do Wykonawcy.
4. Zamawiający wymienione w tabeli odpady będzie dostarczał do przetwarzania/składowania własnym transportem.
5. Potwierdzeniem dostarczenia odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów komunalnych/karta przekazania odpadów i ew. kwit wagowy.
6. Zamawiający zastrzega możliwość dostarczenia mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.
7. Zamawiający zastrzega, że miejsce zagospodarowania odpadów nie może być położone dalej niż 50 km od bazy magazynowo - transportowej Zamawiającego, położonej w Łukowie przy ul. Świderskiej 128.
Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia:
8. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
9. Wykonawca zobowiązany jest:
1) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą
o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
2) prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 99597,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu i zagospodarowania odpadów przyjętych na PSZOKu przez PUIK Sp. z o.o..
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu i zagospodarowania odpadów wskazanych
w poniższej tabeli:
L.p. Kod odpadu Frakcja odpadów Ilość odpadów w (Mg) przewidywana do odebrania w 2023 roku
1. 17 03 80 Odpadowa papa 25,00
2. 17 02 02 Szkło 20,00
3. 17 09 04 Zmieszane odpady z budowy 80,00
5. 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 1,50
6. 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 5,00
Razem 131,50
2. Zamówienie obejmuje odbieranie odpadów własnym transportem przez Wykonawcę oraz ich zagospodarowanie w całym okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający wymaga podstawienia na teren Zakładu Oczyszczania Miasta przy ul. Świderskiej 128 min. 1 szt. kontenera o pojemności co najmniej 18 m3 na odpady o kodzie 17 09 04.
4. Odpady o kodzie 20 01 32 odbierane będą w opakowaniach typu big bag zapewnionych przez Wykonawcę.
5. Odpady o kodzie 17 02 02 odbierane będą w kontenerze Kp-7 lub większym podstawionym przez Wykonawcę.
6. Odpady o kodzie 17 03 80 odbierane będą w kontenerze Kp-7 lub większym podstawionym przez Wykonawcę.
7. Odpady o kodzie 20 01 28 odbierane będą w szczelnych beczkach zapewnionych przez Wykonawcę lub ustawione w oryginalnych opakowaniach na paletach i ściśle zabezpieczone folią.
8. Odbiory będą odbywały się na zlecenia telefoniczne w miarę potrzeb Zamawiającego.
9. Zamawiający wymaga odbiorów w terminie do 5 dni od zgłoszenia telefonicznego.
10. Potwierdzeniem odebrania odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów.
11. Zamawiający zastrzega możliwość przekazania do Wykonawcy mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.
12. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy gwarantuje odpowiedni stan techniczny pojazdów oraz pojemników.
Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia:
13. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
14. Wykonawca zobowiązany jest:
1) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą
o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
2) dysponować środkami transportu i potencjałem osobowym gwarantującym stałe, ciągłe
i bezawaryjne świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów,
3) prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej,
4) dysponować kontenerami do gromadzenia odpadów w ilości wskazanej w opisie Części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 127097,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów/odpadów komunalnych przyjętych na PSZOKu lub odebranych przez PUIK Sp. z o.o. na podstawie zawartych umów oraz wytworzonych podczas mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów na kompostowni.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów/odpadów komunalnych wskazanych w poniższej tabeli:
L.p. Kod odpadu Frakcja odpadów komunalnych Ilość odpadów w (Mg) przewidywana do odebrania w 2023 roku
1. 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 320,00
2. 19 12 12 Inne odpady (w tym zmieszane substancje, przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11 20,00
3. 19 05 01 Nieprzekompostowane frakcje odpadów komunalnych i podobnych 20,00
4. 19 05 03 Kompost nie odpowiadający wymaganiom (nie nadający się do wykorzystania) 200,00
Razem 560,00
2. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie odpadów w całym okresie obowiązywania umowy.
3. Wskazane odpady będą gromadzone na terenie Zakładu Oczyszczania Miasta i na Kompostowni odpadów na utwardzonym terenie.
4. Zamawiający wymienione w tabeli odpady będzie dostarczał do przetwarzania własnym transportem lub transportem zleconym przewoźnikowi, który posiada przewidziane przepisami pozwolenia i licencje na transport odpadów oraz tabor samochodowy o DMC 40 Mg ( ciągnik samochodowy z naczepą wywrotką lub naczepą z ruchomą podłogą).
5. Załadunek odpadów będzie po stronie Zamawiającego.
6. Transporty odpadów będą organizowane w miarę potrzeb Zamawiającego.
7. Potwierdzeniem odebrania odpadów będzie odpowiednia karta przekazania odpadów/ karta przekazania odpadów komunalnych.
8. Zamawiający zastrzega możliwość przekazania do Wykonawcy mniejszej lub większej ilości odpadów niż wskazane w powyższej tabeli.
9. Zamawiający zastrzega, że miejsce zagospodarowania odpadów/składowisko odpadów nie może być położone dalej niż 150 km od bazy magazynowo - transportowej Zamawiającego, położonej
w Łukowie przy ul. Świderskiej 128.
Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia:
10. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania odpowiednich wpisów i zezwoleń.
11. Wykonawca zobowiązany jest:
1) realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ustawą
o odpadach oraz spełniać wymogi określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym
w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r., Nr 104, poz. 868) i ich zmianami,
2) prowadzić działalność w sposób nie powodujący zagrożenia dla życia i zdrowia mieszkańców, zanieczyszczenia tras wywozu, hałasu i zapylenia oraz uszkodzeń infrastruktury technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 362634,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125587,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125587,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125587,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Stanin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 710063672

7.3.4) Miejscowość: Stanin 62

7.3.5) Kod pocztowy: 21-422

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125587,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelska Agencja Ochrony Środowiska S.A,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 710063672

7.3.3) Ulica: Kuźnicza 15

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-045

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zagospodarowanie odpadów/odpadów komunalnych przyjętych na PSZOKu lub odebranych przez PUIK Sp. z o.o. na podstawie zawartych umów oraz wytworzonych podczas mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów na kompostowni część 3 zamówienia wpłynęła jedna ważna oferta.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę 446 040,00 zł brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta została złożona przez: Lubelska Agencja Ochrony Środowiska S.A, 21-045 Świdnik, Kuźnicza 15 555 120,00 zł brutto

W związku z tym iż zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką przeznaczył na sfinansowanie części 3 zamówienia unieważnienie postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.