eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego KAST2000i wspomagającego zarządzanie miastem Opole



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120927 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego KAST2000i wspomagającego zarządzanie miastem Opole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Opole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek - Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego KAST2000i wspomagającego zarządzanie miastem Opole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e51e4a4-b87f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120927

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000699/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji zintegrowanego systemu informatycznego KSAT2000i wspomagającego zarządzanie miastem Opole.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b.
Uzasadnienie faktyczne: Właścicielem praw autorskich systemu KSAT2000i i licencjodawcą jest firma COIG S.A. Użytkownikiem systemu informatycznego KSAT2000i jest Miasto Opole - Urząd Miasta Opola. Jako użytkownik posiadamy licencje zezwalające na korzystanie z oprogramowania zgodnie z poniższymi zasadami:
Moduł KSAT2000i, tj. oprogramowanie i struktura bazy danych stanowiące jego integralne części, są własnością Licencjodawcy. Użytkownik musi traktować moduł KSAT2000i jak każdy inny przedmiot prawa autorskiego. Użytkownik nie ma prawa ujawniać chronionych prawem autorskim, zawartych w module KSAT2000i wartości intelektualnych, innym osobom poza pracownikami i konsultantami Użytkownika. Firma COIG S.A. jest posiadaczem praw autorskich do systemu KSAT2000i oraz posiadaczem wiedzy i technologii umożliwiającej świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu KSAT2000i przez okres od 1.06.2021 r. do 31.05.2022 r.
Zamówienie dotyczy usług w zakresie:
1. zapewnienia telefonicznej pomocy i doradztwa w sprawie użytkowania oprogramowania KSAT2000i;
2. usuwania błędów zgłaszanych przez Zamawiającego;
3. dostosowania i aktualizacji oprogramowania - wynikających ze zmiany przepisów prawnych;
4. współdziałania z Zamawiającym w diagnozowaniu potrzeb zmian w architekturze sprzętowo-systemowej powiązanej z funkcjonowaniem oprogramowania KSAT2000i;
5. informowania z wyprzedzeniem o przewidywanych potrzebach zmian sprzętowo-systemowych lub zmian w obrębie systemu KSAT2000i w celu przeciwdziałania awariom i zapewnienia ciągłości pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376380 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376380 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6340134205

7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 100

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-065

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31
2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.