Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668550/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00018623/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00023222/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4940f348-2b26-43e0-bc0c-73db39983a66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa zbiornika wodnego nr 1 na terenach inwestycyjnych
1.1.9 Przebudowa zbiornika wodnego nr 2 na terenach inwestycyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668550
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2024 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 877886,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia „Przebudowa zbiornika wodnego numer 1 na terenach inwestycyjnych”Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dotyczących przebudowy istniejącego zbiornika wodnego nr 1 zlokalizowanego w rejonie ul. abp. Jakuba Świnki w Uniejowie.
Celem inwestycji jest zwiększenie możliwości retencyjnych zbiornika poprzez jego odtworzenie do pierwotnych parametrów. W chwili obecnej zbiornik jest zaniedbany, dno częściowo zamulone, skarpy o zmiennym nachyleniu w wielu miejscach uszkodzone.
Zbiornik nr 1 zlokalizowany jest na działkach o nr ewid.: 2146/49, 2146/51 i 2146/48 w m. Uniejów.
Dla Zamawiającego ważne jest osiągnięcie wymaganego efektu zwiększenia możliwości retencji wody w zbiorniku.
Zakres robót dla zbiornika 1 obejmuje:
- ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków;
- rozdrobnienie krzewów przy użyciu rębaka przeznaczonego do współpracy z ciągnikiem rolniczym;
- mechaniczne oraz ręczne koszenie porostów ze skarp zbiornika wraz z wygrabianiem i rozdrobnieniem;
- wydobycie z dna zbiornika roślinności korzeniącej się przy użyciu hakownicy zawieszonej na koparce;
- mechaniczne koszenie porostów z dnia zbiornika kosiarką pływającą wraz z usunięciem ich z powierzchni lustra wody i zhałdowaniem na brzegach;
- załadowanie po odsączeniu wydobytej roślinności dennej j.w. wraz z odwozem, wyładunkiem i mechanicznym wyrównaniem powierzchni;
- ręczne oczyszczenie umocnień w rejonie budowli wraz z wywozem;
- mechaniczne profilowanie skarp zbiornika wraz z zabudową wyrw i dziur;
- plantowanie skarp zbiornika;
- umocnienie skarp zbiornika kiszką wegetacyjną (uzupełnienie istniejącego umocnienia) o średnicy 30 cm i matą wegetacyjną kokosową (poniżej kiszki) oraz powyżej kiszki pasem darniny o szerokości 0,80 i poprzez obsiew mieszanką traw;
- nasadzenia drzew i krzewów w rejonie zbiornika;
- wykonanie ogrodzenia o długości L=330 m i wysokości h=1,80 m z siatki stalowej;
- oczyszczenie terenu po wykonaniu robót.
Szczegółowe rozwiązania technologiczne pozostają w gestii Wykonawcy. Każde rozwiązanie technologiczne przed rozpoczęciem prac projektowych wymaga akceptacji Zamawiającego. Każdorazowo w gestii Wykonawcy leży takie zaprojektowanie i wykonanie robót na zbiorniku aby zapewnić swobodną migrację organizmów wodnych w normalnych warunkach hydrologicznych.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych prac;
- uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeni, warunków, decyzji i pozwoleń wynikających z zapisów ustawy Prawo wodne, Prawo budowlane, OOŚ i innych, które są niezbędne do rozpoczęcia robót, oraz przy realizacji robót budowlanych, w tym dotyczące wycinki drzew i krzewów;
- wykonanie wszystkich robót na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami Prawo Budowlane, w tym prowadzenie nadzoru autorskiego;
- wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- wykonanie i umieszczenie (zgodnie z PFU) tablic informacyjnych;
- w przypadku nałożenia przez właściwy organ obowiązku realizacji nadzoru przyrodniczego, zapewnienie go leży po stronie Wykonawcy.
Teren inwestycji znajduje się w strefie B ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów, na terenie Nadwarciańskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszaru Natura 2000 Dolina Środkowej Warty PLB300002.
Opracowana dokumentacja projektowa musi być zgodna z art. 99-103 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania funkcjonalne, techniczne, materiałowe oraz użytkowe przyjęte w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz spełniające zapisy niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym dla projektu pn. „Przebudowa zbiornika wodnego numer 1 na terenach inwestycyjnych” stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 10 do SWZ udostępniony jest pomocniczo.
W zakres dokumentacji wchodzą:
- projekty wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia wodnoprawnego, a gdyby okazało się niezbędne zgłoszenia robót lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli jej uzyskanie okazałoby się niezbędne do realizacji prac),
- projekt zagospodarowania terenu obejmujący również projekt nasadzeń,
- projekt techniczny (wraz z niezbędną dokumentacją branżową) oraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie.
Przedmiot zamówienia musi zostać zaprojektowany zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę innych rozwiązań w zakresie zagospodarowania terenu pod warunkiem spełnienia warunków określonych w PFU oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w programie funkcjonalno - użytkowym oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
Wszelkie koszty niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej (wykonania badań, pomiarów, pozyskania map, pozwoleń, zwolnień, warunków, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych oraz ewentualnych odstępstw) ponosi Wykonawca.
4. Wytyczne do zgłoszenia wodnoprawnego zgodnie z ustawą Prawo wodne.
5. W razie konieczności wykonania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę winna być ona wykonana w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) i zawierać wszystkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia.
Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana i przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej po 2 egz. na nośniku CD lub DVD w tym:
a) materiały wyjściowe, projekt budowlany i projekty techniczne/wykonawcze – dla rysunków w formacie (*.dwg)/(*.dxf) (w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) oraz (*.pdf), dla tekstu w formacie (.pdf) i (.doc);
b) kosztorysy robót budowlanych, przedmiary - w programie Norma lub kompatybilnym w formacie (*.ath) i (*.pdf);
c) STWiOR - w programie WORD lub kompatybilnym w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf).
6. Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje (w tym niezbędne decyzje wydane przez właściwe organy) opinie, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym w formacie (.pdf).
7. Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, natomiast po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu skan całej dokumentacji, tj. forma elektroniczna w formacie (.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń, uzgodnień i zatwierdzeń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do akceptacji sporządzanych projektów. Każdorazowo Zamawiający będzie mógł wnieść do nich uwagi w terminie 5 dni roboczych, które winny być niezwłocznie uwzględnione przez Wykonawcę.
9. Dokumentacja projektowa powinna:
-umożliwić realizację inwestycji z uwzględnieniem wymagań ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
-w swojej treści określić przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.
-opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
-Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz doświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.
-w zakresie przedmiaru robót zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych.
10. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich egzemplarzy sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na wskazanych w SWZ polach eksploatacji.
11. Wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych zostanie zawarte w wynagrodzeniu ryczałtowym.
12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 477043,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia „Przebudowa zbiornika wodnego numer 2 na terenach inwestycyjnych”Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dotyczących przebudowy istniejącego zbiornika wodnego nr 2 zlokalizowanego w rejonie ul. abp. Jakuba Świnki w Uniejowie.
Celem inwestycji jest zwiększenie możliwości retencyjnych zbiornika poprzez jego odtworzenie do pierwotnych parametrów. W chwili obecnej zbiornik jest zaniedbany, dno częściowo zamulone, skarpy o zmiennym nachyleniu w wielu miejscach uszkodzone.
Zbiornik nr 2 zlokalizowany jest na działkach o nr ewid.: 2146/45 w m. Uniejów.
Dla Zamawiającego ważne jest osiągnięcie wymaganego efektu zwiększenia możliwości retencji wody w zbiorniku.
Zakres robót budowlanych dla zbiornika 2 obejmuje:
- ręczne ścinanie średniej gęstości krzaków;
- rozdrobnienie krzewów przy użyciu rębaka przeznaczonego do współpracy z ciągnikiem rolniczym;
- mechaniczne oraz ręczne koszenie porostów ze skarp zbiornika wraz z wygrabianiem i rozdrobnieniem;
- mechaniczne koszenie porostów z dnia zbiornika kosiarką pływającą wraz z usunięciem ich z powierzchni lustra wody i zhałdowaniem na brzegach;
- załadowanie po odsączeniu wydobytej roślinności dennej j.w. wraz z odwozem, wyładunkiem i mechanicznym wyrównaniem powierzchni;
- wykop (odmulenie) dna zbiornika ze złożeniem urobku na odkład i po odsączeniu częściowe rozplantowanie urobku na miejscu (70%) oraz częściowy odwóz urobku (30%);
- mechaniczne profilowanie skarp zbiornika wraz z zabudową wyrw i dziur;
- plantowanie skarp zbiornika;
- umocnienie skarp zbiornika kiszką wegetacyjną (uzupełnienie istniejącego umocnenia) o średnicy 30 cm i matą wegetacyjną kokosową (poniżej kiszki) oraz powyżej kiszki pasem darniny o szerokości 0,80 m i poprzez obsiew mieszanką traw;
- nasadzenia drzew i krzewów w rejonie zbiornika;
- oczyszczenie terenu po wykonaniu prac.
Szczegółowe rozwiązania technologiczne pozostają w gestii Wykonawcy. Każde rozwiązanie technologiczne przed rozpoczęciem prac projektowych wymaga akceptacji Zamawiającego. Każdorazowo w gestii Wykonawcy leży takie zaprojektowanie i wykonanie robót na zbiorniku aby zapewnić swobodną migrację organizmów wodnych w normalnych warunkach hydrologicznych.
Zakres zamówienia obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego niezbędnej do prawidłowego i bezpiecznego wykonania wszystkich wymaganych prac;
- uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, dopuszczeni, warunków, decyzji i pozwoleń wynikających z zapisów ustawy Prawo wodne, Prawo budowlane, OOŚ i innych, które są niezbędne do rozpoczęcia robót, oraz przy realizacji robót budowlanych, w tym dotyczące wycinki drzew i krzewów;
- wykonanie wszystkich robót na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z zapisami umowy i wszystkich niezbędnych robót przygotowawczych potrzebnych do wykonania zamówienia oraz wykonania wszelkich czynności wymaganych przepisami Prawo Budowlane, w tym prowadzenie nadzoru autorskiego;
- wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującym prawem, w tym m. in. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
- wykonanie i umieszczenie (zgodnie z PFU) tablic informacyjnych;
- w przypadku nałożenia przez właściwy organ obowiązku realizacji nadzoru przyrodniczego, zapewnienie go leży po stronie Wykonawcy.
Teren inwestycji znajduje się w strefie B ochrony uzdrowiskowej Uzdrowiska Uniejów, na terenie Nadwarciańskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu i obszaru Natura 2000 Dolina Środkowej Warty PLB300002.
Opracowana dokumentacja projektowa musi być zgodna z art. 99-103 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania funkcjonalne, techniczne, materiałowe oraz użytkowe przyjęte w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz spełniające zapisy niniejszej SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno – użytkowym dla projektu pn. „Przebudowa zbiornika wodnego numer 2 na terenach inwestycyjnych” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ. Przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 11 do SWZ udostępniony jest pomocniczo.
W zakres dokumentacji wchodzą:
- projekty wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, dokonanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia wodnoprawnego, a gdyby okazało się niezbędne zgłoszenia robót lub uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (jeżeli jej uzyskanie okazałoby się niezbędne do realizacji prac),
- projekt zagospodarowania terenu obejmujący również projekt nasadzeń,
- projekt techniczny (wraz z niezbędną dokumentacją branżową) oraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary i kosztorysy inwestorskie.
Przedmiot zamówienia musi zostać zaprojektowany zgodnie z koncepcją projektowania uniwersalnego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę innych rozwiązań w zakresie zagospodarowania terenu pod warunkiem spełnienia warunków określonych w PFU oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w programie funkcjonalno - użytkowym oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
Wszelkie koszty niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej (wykonania badań, pomiarów, pozyskania map, pozwoleń, zwolnień, warunków, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych oraz ewentualnych odstępstw) ponosi Wykonawca.
4. Wytyczne do zgłoszenia wodnoprawnego zgodnie z ustawą Prawo wodne.
5. W razie konieczności wykonania dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę winna być ona wykonana w zakresie i formie zgodnej z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454) i zawierać wszystkie wymagane prawem opracowania niezbędne dla tego rodzaju przedsięwzięcia.
Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana i przekazana Zamawiającemu w formie elektronicznej po 2 egz. na nośniku CD lub DVD w tym:
a) materiały wyjściowe, projekt budowlany i projekty techniczne/wykonawcze – dla rysunków w formacie (*.dwg)/(*.dxf) (w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) oraz (*.pdf), dla tekstu w formacie (.pdf) i (.doc);
b) kosztorysy robót budowlanych, przedmiary - w programie Norma lub kompatybilnym w formacie (*.ath) i (*.pdf);
c) STWiOR - w programie WORD lub kompatybilnym w formacie (*.doc) lub (*.rtf) oraz (*.pdf).
6. Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje (w tym niezbędne decyzje wydane przez właściwe organy) opinie, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym w formacie (.pdf).
7. Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, natomiast po uzyskaniu pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu skan całej dokumentacji, tj. forma elektroniczna w formacie (.pdf) będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń, uzgodnień i zatwierdzeń.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu do akceptacji sporządzanych projektów. Każdorazowo Zamawiający będzie mógł wnieść do nich uwagi w terminie 5 dni roboczych, które winny być niezwłocznie uwzględnione przez Wykonawcę.
9. Dokumentacja projektowa powinna:
-umożliwić realizację inwestycji z uwzględnieniem wymagań ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych
-w swojej treści określić przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.
-opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
-Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz doświadczenia o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy.
-w zakresie przedmiaru robót zawierać opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych.
10. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich egzemplarzy sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na wskazanych w SWZ polach eksploatacji.
11. Wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych zostanie zawarte w wynagrodzeniu ryczałtowym.
12. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 400842,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe POLTER Sławomir Piguła
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Verde Plus Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661409195
7.3.3) Ulica: Grądy 8
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacj projektowej - Pracownia Projektowa ARCHIVISION
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "POLTER" Sławomir Piguła
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "POLTER" Sławomir Piguła
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo - Uslugowe POLTER Sławomir Piguła
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Verde Plus sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661409195
7.3.3) Ulica: Grądy 8
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacj projektowej - Pracownia projektowa ARCHIVISION
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "POLTER" Sławomir Piguła
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "POLTER" Sławomir Piguła
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.