Ogłoszenie z dnia 2025-02-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644451/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00658696/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich jednostek oświatowych na lata szkolne 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028 w podziale na zadania (3 zadania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-acfb1284-c5ac-46e8-ba72-3207b00b79e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa udostępnienia systemów naboru elektronicznego do rybnickich jednostek oświatowych na lata szkolne 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028 w podziale na zadania (3 zadania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfb1284-c5ac-46e8-ba72-3207b00b79e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługa udostępnienia systemu do naboru elektronicznego do rybnickich placówek oświatowych na lata szkolne 2025/2026, 2026/2027 i 2027/2028
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.94.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 919800,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 552000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - nabór elektroniczny do przedszkoli będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta RybnikaWymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do przedszkoli:
1) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie przedszkoli; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych przedszkoli;
2) umożliwiał dostęp do informacji o przebiegu rekrutacji na każdym etapie rekrutacji dla organu prowadzącego oraz poszczególnych przedszkoli;
3) umożliwiał dokonywanie przez organ prowadzący korekt w planie naboru w trakcie całego okresu trwania procedury rekrutacyjnej;
4) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do przedszkola przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej;
5) umożliwiał organowi prowadzącemu ustalanie zakresu danych na podaniu o przyjęcie do przedszkola oraz określanie minimalnego zakresu danych, jakie należy podać, aby możliwe było wygenerowanie podania w systemie;
6) umożliwiał wskazanie przez opiekunów prawnych listy maksymalnie 3 preferowanych przedszkoli, do których wnioskują o przyjęcie wraz z zaznaczeniem kolejności preferencji;
7) umożliwiał wcześniejszy przydział dzieci kontynuujących uczęszczanie do danego przedszkola na podstawie deklaracji kontynuacji;
8) umożliwiał definiowanie stosowanych kryteriów naboru (w tym kryteriów automatycznych) oraz obliczanie liczby punktów z tytułu spełnienia kryteriów, określonych w zasadach rekrutacji;
9) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru;
10) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez przedszkola, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls lub .csv i .pdf;
11) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów;
12) umożliwiał wprowadzenie przez przedszkola informacji o potwierdzeniu woli przyjęcia przez kandydatów do nich zakwalifikowanych;
13) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach;
14) umożliwiał wprowadzanie przez przedszkola informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez przedszkole, poza przydziałem;
15) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki;
16) umożliwiał kontrolowanie raportem obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego;
Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić.
Zamawiający szacuje, że liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do przedszkoli wynosi 39.
Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w formularzu oferty oraz będzie wynikać z faktycznej liczby punktów naborowych.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 nabór elektroniczny do szkół podstawowych będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta Rybnika,Wymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do szkół podstawowych:
1) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie szkół podstawowych; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych szkół;
2) umożliwiał dostęp do informacji o przebiegu rekrutacji na każdym etapie rekrutacji dla organu prowadzącego oraz poszczególnych szkół podstawowych;
3) umożliwiał dokonywanie przez organ prowadzący korekt w planie naboru w trakcie całego okresu trwania procedury rekrutacyjnej;
4) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły podstawowej przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej;
5) umożliwiał organowi prowadzącemu ustalanie zakresu danych na podaniu o przyjęcie do szkoły podstawowej oraz określanie minimalnego zakresu danych, jakie należy podać, aby możliwe było wygenerowanie podania w systemie;
6) umożliwiał wskazanie przez opiekunów prawnych listy maksymalnie 3 preferowanych szkół podstawowych (pozaobwodowych), do których wnioskują o przyjęcie wraz z zaznaczeniem kolejności preferencji;
7) umożliwiał automatyczne przyjęcie do szkoły kandydatów z jej obwodu;
8) umożliwiał dostęp do informacji o uczniach z obwodu oraz kandydatach spoza obwodu;
9) umożliwiał definiowanie stosowanych kryteriów naboru (w tym kryteriów automatycznych) oraz obliczanie liczby punktów z tytułu spełnienia kryteriów określonych w zasadach rekrutacji;
10) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru;
11) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez szkoły, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls lub .csv i .pdf;
12) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów;
13) umożliwiał wprowadzenie przez szkoły informacji o potwierdzeniu woli nauki przez kandydatów do nich zakwalifikowanych;
14) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach;
15) umożliwiał wprowadzanie przez szkoły informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez szkołę poza przydziałem;
16) umożliwiał eksport list przyjętych w formacie *.SOU w celu zasilenia danymi bazy przyjętych programów uczniowskich (specyfikacja formatu jest przedstawiona poniżej);
17) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki;
Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić.
Zamawiający szacuje, że liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do szkół podstawowych wynosi 32.
Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w formularzu oferty oraz będzie wynikać z faktycznej liczby punktów naborowych.
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – nabór elektroniczny do szkół ponadpodstawowych będących jednostkami budżetowymi działających na terenie Miasta RybnikaWymaga się, by system w obszarze funkcjonalnym dotyczącym naborów elektronicznych do szkół ponadpodstawowych:
1) umożliwiał stworzenie i opublikowanie internetowego informatora o ofercie szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez miasto; informator musi składać się z wizytówek poszczególnych szkół i zawierać co najmniej następujące dane: przedmioty nauczane w zakresie rozszerzonym, nauczane języki obce, zajęcia dodatkowe, przedmioty punktowane ze świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, limit miejsc, dodatkowe wymagania; informator musi ponadto umożliwiać odnalezienie właściwej szkoły wg jej typu; informator musi być publikowany po zatwierdzeniu wprowadzonej oferty przez organ prowadzący;
2) umożliwiał wypełnienie podania o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej przy użyciu formularza elektronicznego na stronie internetowej;
3) umożliwiał uczniowi wybór maksymalnie 3 szkół z jednego organu prowadzącego oraz dowolnej liczby oddziałów ze wskazaniem kolejności ich preferencji;
4) umożliwiał automatyczne przeliczanie punktów rekrutacyjnych na podstawie ocen ze świadectwa ukończenia szkoły podstawowej, wyników egzaminu po szkole podstawowej oraz kryteriów dodatkowych ustalanych przez dyrektorów szkół;
5) umożliwiał przeprowadzenie rekrutacji dodatkowej (uzupełniającej) na podstawie decyzji komisji rekrutacyjnej szkoły;
6) umożliwiał organowi prowadzącemu, po zakończeniu terminu składania podań a przed ostatecznym przydziałem uczniów do szkół, wykonywanie symulacji przydziału kandydatów; na etapie prowadzenia symulacji, uczniowie oraz szkoły nie powinny mieć dostępu do systemu;
7) umożliwiał organowi prowadzącemu przeprowadzenie serii przydziałów próbnych, w trakcie których jest możliwość dokonywania zmian w planie naboru oraz łatwy powrót do dowolnie wybranego z przydziałów przeprowadzonych wcześniej i uznania go za ostateczny;
8) umożliwiał organowi prowadzącemu na ostateczne zatwierdzenie wyników przydziału uczniów do szkół;
9) umożliwiał pobranie informacji o wynikach rekrutacji przez szkoły, zawierających imię i nazwisko kandydata, w formacie .xls lub .csv i .pdf;
10) umożliwiał publikację wyników rekrutacji indywidualnie dla każdego z kandydatów;
11) umożliwiał wprowadzenie przez szkoły informacji o potwierdzeniu woli nauki przez kandydatów do nich zakwalifikowanych;
12) umożliwiał publikację informacji o pozostających wolnych miejscach;
13) umożliwiał wprowadzanie przez szkoły informacji o kandydatach przyjmowanych do nich w ramach rekrutacji uzupełniającej i dodatkowej, czyli przyjmowanych bezpośrednio przez szkołę, poza przydziałem;
14) umożliwiał eksport list przyjętych w formacie *.SOU w celu zasilenia bazy danych przyjętych w programach uczniowskich (specyfikacja formatu jest przedstawiona poniżej);
15) umożliwiał organowi prowadzącemu kontrolę stanu wykonania prac na kolejnych etapach rekrutacji przez wszystkie uczestniczące w procesie jednostki;
16) włączał Zamawiającego do bazy wielojednostkowej (nabór zintegrowany dla województwa śląskiego);
Liczba punktów naborowych w poszczególnych latach może się różnić.
Zamawiający szacuje, że liczba punktów naborowych obsługiwanych w procesie rekrutacji do szkół ponadpodstawowych wyniesie 9.
Wynagrodzenie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w formularzu oferty oraz będzie wynikać z faktycznej liczby punktów naborowych.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 122000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88648,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88648,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88648,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Vulcan sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980014451
7.3.3) Ulica: Wołowska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88648,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77578,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77578,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77578,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VULCAN sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980014451
7.3.3) Ulica: Wołowska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77578,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440364,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440364,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440364,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VULCAN sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8980014451
7.3.3) Ulica: Wołowska 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440364,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Ruch Rydułtowy.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług serwisowych utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych cyfrowych central telefonicznych produkcji firmy DGT sp. z o.o. systemów KAR oraz telefonów systemowych i konsol dyspozytorskich DGT użytkowanych w Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej - (4).
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd", z podziałem na 2 części.
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd""
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.