eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźlePrace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c4c9e4-9561-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2022.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206374,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
1. Zakres zamówienia obejmuje prace pielęgnacyjne na skwerach urządzonych na terenie miasta o powierzchni łącznej 1,3064 ha (szczegółowy wykaz skwerów zawiera zał. nr 8).
2. Zakres prac wymaganych na wskazanych skwerach:
1) Plewienie zgodnie z harmonogramem prac zawartym w zał. nr 10.
2) Cięcia formujące i pielęgnacyjne na skwerach (pod kierownictwem osoby posiadającej wiedzę, doświadczenie i uprawnienia w tym zakresie) w terminach i wielkości uzależnionej od gatunków roślin.
3) Nawożenie raz w roku w miesiącu maju oraz podlewanie wg. potrzeb w uzgodnieniu z Zamawiającym (na skwerze przy ul. Planetorza istnieje system nawadniania).
4) Opryski ochronne – przeciwko chorobom oraz szkodnikom wg. potrzeb (preparatem uzgodnionym z Ogrodnikiem miejskim).
5) Uzupełnienie kory wg. potrzeb.
6) Ułożenie i zamocowanie włókniny wg. potrzeb.
7) Przycinanie odrostów pni drzew.
3. Wszystkie narzędzia, materiały, preparaty zapewnia Wykonawca na własny koszt.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania wszystkich powstałych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
5. Wykonawca na własny koszt zapewnia transport sprzętu oraz odpadów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznanie się i stosowania w zakresie przewidzianym umową Podstawowych wytycznych dla kształtowania zieleni Kędzierzynie – Koźlu (załącznik nr 9).
7. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za zaistniałe zniszczenia w zieleni na skwerach objętych umową, wynikające z błędnie wykonanych prac, czy nie zachowaniu należytej staranności i uwagi.
8. Wykonawca zapewni serwisowanie i obsługę systemu nawadniania na skwerze przy ul. Planetorza (przygotowanie do sezonu oraz przygotowanie do okresu zimowego -opróżnienie instalacji).
9. Prawo opcji.
Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji zwiększenie zakresu zamówienia podstawowego do 20% wartości wynagrodzenia za zakres podstawowy (cały przedmiot umowy), na poniższych zasadach:
1) Wykorzystanie wskazanej opcji nastąpić może w terminie obowiązywania umowy i będzie rozliczane w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie oraz zasady wynikające z umowy, pod warunkiem posiadania środków w budżecie.
2) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części. W przypadku skorzystania z prawa opcji w części, Zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie, do wyczerpania kwoty.
3) Prawo opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego wykorzystania, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
10. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osobę wykonującą następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: prace pielęgnacyjne roślin.
Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w Projektowane postanowienia umowy.
11. Wykonawca w ofercie winien podać cenę usługi wykonania prac pielęgnacyjnych 1 ar. terenu.
12. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa m.in. Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200004,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200004,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200004,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kryszniew Zakład Konserwacji Terenów Zielonych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7492107574

7.3.3) Ulica: Olszowa 57

7.3.4) Miejscowość: Cisek

7.3.5) Kod pocztowy: 47-253

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200004,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.