eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobolewDowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sobolew



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sobolew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOBOLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobolew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256825023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sobolew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobolew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87b2695-efd2-435b-b8e5-ae006da7a60d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sobolew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87b2695-efd2-435b-b8e5-ae006da7a60d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120996

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049597/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Sobolew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00072886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.3.2025/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Sobolew. Obejmuje świadczenie usługi polegającej na regularnym przewozie dzieci do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Sobolew, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania – w dni nauki szkolnej, za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych.
2. Warunki świadczenia usługi:
Świadczenie usługi transportowej polegającej na dowożeniu i odwożeniu do/z:
a) Publicznej Szkoły Podstawowej w Sobolewie – ok. 110 uczniów, (dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 30 osób);
b) Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Gończycach oraz Szkoły Podstawowej w Sokole – ok. 115 uczniów (dopuszcza się zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczniów w ciągu roku o 30 osób);
5. W ciągu jednego tygodnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 1 500 kilometrów (przywóz i odwóz),
6. Wykonawca musi zapewnić:
7. Minimum dwa pojazdy na trasie do/z Publicznej Szkoły Podstawowej w Sobolewie, dwa pojazdy posiadające minimum 52 miejsc,
8. Minimum dwa pojazdy na trasie do/z Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Gończycach oraz Szkoły Podstawowej w Sokole, jeden posiadający minimum 52 miejsc, drugi pojazd posiadający minimum 25 miejsc,
9. Dowożenie uczniów musi odbyć się wyłącznie środkami transportu spełniającymi następujące wymogi:
10. pojazdy służące do przewozu uczniów winny posiadać aktualne badanie techniczne oraz ubezpieczenie OC
11. pojazdy przewożące uczniów powinny posiadać pasy bezpieczeństwa,
12. pojazdy przewożące uczniów powinny posiadać oznaczenia, że służą do przewozu uczniów,
13. pojazdy muszą posiadać sprawny system ogrzewania w okresie jesienno – zimowym, a w sezonie letnim sprawną klimatyzację,
14. pojazdy muszą posiadać apteczkę doraźnej pomocy oraz dwie gaśnice, z których jedna powinna być umieszczona możliwie blisko kierowcy, a druga wewnątrz pojazdu w miejscu dostępnym w razie potrzeby jej użycia,
15. pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących dostosowaną do liczby dowożonych uczniów,
16. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować transport zastępczy w razie awarii pojazdu lub niedyspozycji kierowcy, przy czym transport zastępczy nie może odbiegać od standardu i bezpieczeństwa pojazdu dopuszczonego do przewożenia uczniów.
17. Zamawiający zapewni opiekę nad uczniami w czasie dowozu.

18. Szczegółowy harmonogram -opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARY "SOWIŃSKI" ROBERT SOWIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261383429

7.3.3) Ulica: ul. Maciejowicka 87

7.3.4) Miejscowość: Sobolew

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.