Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121032 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 (II)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ułanów 9a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-450
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl3@mcoo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mcoo.krakow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 (II)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3321d4f0-e3d0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001112/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Budowa Szkoły Podstawowej na os. Kliny w Krakowie - I wyposażenie - meble do sal lekcyjnych, szatni, pomieszczeń administracyjnych,biblioteki i stołówki (II)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113654/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki m.in. w sytuacji, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lub 5 ustawy, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający przeprowadził w 2021r. postepowanie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy (numer postepowania: MCOO/ZP/R/15/21), w którym dopuścił możliwość składania ofert częściowych. W części odpowiadającej zamówieniu (w tym również w zakresie warunków zamówienia), którego dotyczy niniejsze ogłoszenie postępowanie zostało unieważnione, gdyż wszystkie złożone na tę część oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. Reasumując, spełnione są przesłanki uprawniające do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie z art. 305 pkt. 2 ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: MCOO/ZP/R/15/21 (część 3)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCOO/ZP/R/26/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110531,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia, w tym mebli szkolnych, mebli biurowych, zwanego dalej „wyposażeniem”, do budynku Szkoły Podstawowej nr 14 w Krakowie przy ul. Bartla 29 wraz z montażem (- jeśli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123817,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123817,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123817,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6761013717
7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123817,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.