Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00114502/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00198063/01 - Wynik z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie
zgodnie z klasyfikacją ESCO dla uczestników projektu pn. „Aktywni górą!”, realizowanego w WMWK OHP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tamka 1
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-349
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121061
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00114502
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant Główny Ochotniczych Hufców Pracy,
ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
e-mail: kgohp@ohp.pl
tel. (+ 48) 22 578 47 01
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: iodkg@ohp.pl
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest ,,Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wy-stawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 70 osób w wieku 15-20 lat’’.
Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Komendanta Głównego OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo za-mówień publicznych.
Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, któ-ra opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilo-waniu.
Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Jeżeli Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w opar-ciu o informacje ze źródeł otwartych
Po zmianie:
Stosownie do art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywny 95/460WE (RODO) informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Komendant Główny Ochotniczych Hufców Pracy,
ul. Tamka 1, 00-349 Warszawa
e-mail: kgohp@ohp.pl
tel. (+ 48) 22 578 47 01
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Głównej Ochotniczych Hufców Pracy – adres poczty elektronicznej: iodkg@ohp.pl
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Szkolenia w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie
zgodnie z klasyfikacją ESCO (European Skills/ Competences, Qualifications and
Occupations) dla uczestników projektu pn. „Aktywni górą!” z Programu
Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3)
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie.
Podanie Pana/Pani danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego;
Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Komendanta Głównego OHP będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo za-mówień publicznych.
Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat licząc od pierwszego stycznia roku następnego, po roku w którym zakończono sprawę.
Stosowanie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, któ-ra opierać się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilo-waniu.
Posiada Pan/Pani :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczą-cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwa-rzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Jeżeli Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować je w opar-ciu o informacje ze źródeł otwartych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
Zdolność techniczna lub zawodowa
a) wiedza i doświadczenie
Opis spełnienia warunku:
Warunek postawiony dla wszystkich części.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej pięciu usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych o zbliżonym charakterze, w którym brało udział co najmniej 8 osób.
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).
b) dysponowanie osobami
Opis spełnienia warunku:
Warunek postawiony dla wszystkich części.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe/ zawodowe (psychologia, coaching, socjoterapia, pedagogika lub pokrewne) lub wykształcenie wyższe/ zawodowe i certyfikaty/ zaświadczenia/ inne umożliwiające przeprowadzenie kursu w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO. Minimalne doświadczenie zawodowe danej osoby w przeprowadzeniu danego rodzaju zajęć nie może być krótsze niż 2 lata od daty składania ofert. Doświadczenie będzie liczone od daty zdobycia ww. wykształcenia. Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia, jej zamiana jest możliwa wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba). W takich sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo osoby spełniającej ww. wymogi.
W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część postępowania Zamawiający zastrzega, że jedna osoba wskazana do realizacji zamówienia może realizować maksymalnie dwie części postępowania.
Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa na-rodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.
Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
1.2. Zdolność techniczna lub zawodowa
a) wiedza i doświadczenie
Opis spełnienia warunku:
Warunek postawiony dla wszystkich części.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na przeprowadzeniu szkoleń w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych
( tzn. np. zrozumieć emocje lub automotywacja lub radzenie sobie ze stresem lub komunikacja interpersonalna lub rozwój i chęć do pracy nad sobą lub skuteczność w działaniu lub organizacje pracy) o zbliżonym charakterze, w którym brało udział co najmniej 8 osób.
Jeżeli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, wówczas warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykaże ww. dwie usługi.
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów).
b) dysponowanie osobami
Opis spełnienia warunku:
Warunek postawiony dla wszystkich części.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe ( o profilu umożliwiającym szkolenie z za-kresu kompetencji społecznych zwłaszcza psychologia, coaching, socjoterapia, pedagogika lub pokrewne ) lub ukończył szkolenie lub kurs itp. (potwierdzony certyfikatem lub zaświadczeniem lub innym dokumentem) w zakresie umiejętności przeprowadzenia szkoleń dotyczących kompetencji społecznych (tzn. np. zrozumieć emocje lub automotywacja lub radzenie sobie ze stresem lub komunikacja interpersonalna lub rozwój i chęć do pracy nad sobą lub skuteczność w działaniu lub organizacje pracy). Minimalne doświadczenie zawodowe wykazanej osoby w prowadzeniu zajęć grupowych (szkoleń, warsztatów) nie powinno być krótsze niż 2 lata (licząc od daty uzyskania ww. kwalifikacji do daty składania ofert).
Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia, jej zamiana jest możliwa wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba). W takich sytuacjach Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo osoby spełniającej ww. wymogi.
W przypadku gdy wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część postępowania wówczas warunek ten będzie spełniony, jeżeli dysponuje co najmniej jedną ww. osobą na maksymalnie dwie części, na które składa ofertę, tzn.:
- dysponuje jedną ww. osobą gdy składa ofertę na jedną lub dwie części,
- dysponuje dwiema ww. osobami gdy składa ofertę na trzy lub cztery części,
- dysponuje trzema ww. osobami gdy składa ofertę na pięć części lub sześć części.
Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa na-rodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Usługa szkoleniowa pt. "Ocena wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych w ramach perspektywy finansowej 2021-2027"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów, szkoleń oraz warsztatów dla nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Sztumski
- Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu multimedialnego dla Gminnego Ośrodka Obsługi Szkół i Przedszkoli
- Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników bezpośredniej obsługi klientów oraz Inspektorów kontroli Oddziału ZUS w Siedlcach
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.