Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości dla SPZOZ w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 800-lecia 26
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134656290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zozsanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zozsanok.pl/?page_id=7551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
na dostawę ręczników listkowych, papieru toaletowego do dozowników oraz środków czyszcząco- dezynfekcyjnych dla sekcji utrzymania czystości dla SPZOZ w Sanoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b740bdef-a133-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012116/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiały biurowe, tonery, taśmy tusze do drukarek i inne, środki czystości, akcesoria do sprzątania, worki foliowe, proszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/TP/08/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 900000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135891 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ręczników jednorazowego użytku listkowych w 2 pozycjach asortymentowychSzczegółowy opis, zakres i wielkość
przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym
stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 63500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa papieru toaletowego do dozowników TORK w 2 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkośćprzedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym
stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 8580 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa środków czyszcząco- polerujących oraz padów w 13 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkośćprzedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym
stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 24152 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ręczników papierowych do dozowników MATIC oraz KIMBERLY w 3 pozycjach asortymentowych Szczegółowy opis, zakres i wielkośćprzedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym
stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 39659 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Przebudowa drogi gminnej nr G117368R w m-ci Stróże Małe na terenie Gminy Sanok
- zakup myjni dezynfektora do mycia kaczek i basenów dla SPZOZ w Sanoku
- Budowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Sanok
- Wykonanie usługi remontu dwóch sprężarek F8WB oraz przegląd sprężarki śrubowej F250VMD-M dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku
- Modernizacja mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2230R ulica Biała Góra w Sanoku w km 0+043 na rzece San - etap I
- Dostępna przestrzeń publiczna - Starostwo Powiatowe w Sanoku bez barier
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtarzane po unieważnieniu cz. 1, 2 i 3 z procedury ZP-13/2024)
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, narzędzi i skóry oraz dostawa chemii gospodarczej i akcesoriów do utrzymania czystości
- Dostawa paliw, olejów oraz innych artykułów do środków transportowych i maszyn eksploatowanych w Nadleśnictwie Supraśl
- Dostawa środków do utrzymania czystości i artykułów jednorazowego użytku
- Dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym
- "Sukcesywna dostawa środków czystości dla Wydziału Chemii"
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.