Og³oszenie z dnia 2021-07-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00143684/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00144045/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
- 2022/BZP 00194830/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-06
- 2021/BZP 00238423/01 - Wynik z dnia 2021-10-20
Og³oszenie nr 2021/BZP 00121076 z dnia 2021-07-20 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zaprojektowanie i wykonanie wystawy „Poland - the Heart of Europe” na ¦wiatowej Wystawie Expo Dubaj 2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368205180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Polna 40
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-635
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 390 35 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 826 28 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nawa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.nawa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Osoba Prawna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Nauka i Szkolnictwo Wy¿sze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie wystawy „Poland - the Heart of Europe” na ¦wiatowej Wystawie Expo Dubaj 2022.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b6553a6-e926-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00121076
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007834/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 Organizacja wystawy na targach w Dubaju Expo 2021
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://nawa.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/podlegajace-ustawie-prawo-zamowien-publicznych3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://nawa.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy nie przewiduje
komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Dokumentacja niniejszego postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania
o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w OPW Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjê nt. specyfikacji po³±czenia, tj.: a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) Zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) W³±czona obs³uga JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie
.pdf. Zamawiaj±cy zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia dopuszcza formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 75 MB w formatach:.pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff,.png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z,.html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w OPW. Ilekroæ w OPW, a tak¿e w
za³±cznikach do OPW wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ lub te¿ po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, nale¿y przez
to rozumieæ ¿e o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie potwierdzaj±cym umocowanie do reprezentowanie lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa. W przypadku przekazywania w postêpowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14. ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej z siedzib± w Warszawie przy ul. Polnej 40 (00-635);
dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej: Agata Ankersztajn, odo@nawa.gov.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, lit. c, lit. e RODO w zwi±zku z udzieleniem zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie wystawy „Poland - the Heart of Europe” na ¦wiatowej Wystawie Expo Dubaj 2022, sygn.: 7/us³./2021, w celu:
o prawid³owej realizacji zamówienia publicznego, oraz realizacji umowy;
o realizacji przepisów prawa podatkowego i finansowo-ksiêgowych;
o prawa dochodzenia roszczeñ wynikaj±cych z przepisów prawa cywilnego, je¶li takie siê pojawi±;
o udostêpnienia informacji publicznej;
o archiwizacji dokumentów w interesie publicznym;
o statystycznym.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat liczonych od daty zakoñczenia realizacji zamówienia, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2018 r. poz. 217, z pó¼n.zm.)/ a w przypadku postêpowania wspó³finasowanego ze ¶rodków UE – okres przechowywania mo¿e byæ d³u¿szy, okre¶lony zgodnie z art. 140 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiaj±cego wspólne przepisy dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiaj±cego przepisy ogólne dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, Funduszu Spójno¶ci i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylaj±cego rozporz±dzenie Rady (WE) nr 1083/2006;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 7/us³./2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiaj±cego
2.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie wystawy „Poland - the Heart of Europe” na ¦wiatowej Wystawie Expo Dubaj 2022.2.2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 do OPW – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79342200-5 - Us³ugi w zakresie promocji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79956000-0 - Us³ugi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja Merytoryczna Wystawy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Personelu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Plan produkcyjny wystawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie,
2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie,
3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1 Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê nale¿ytym wykonaniem, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
4.1.1. 2 us³ug zwi±zanych z realizacj± wydarzeñ o zasiêgu miêdzynarodowym o charakterze promocyjnym* lub
4.1.2. 2 us³ug zwi±zanych z realizacj± wydarzeñ o zasiêgu miêdzynarodowym o charakterze artystycznym lub kulturalnym,
o minimalnej warto¶ci 200 000 z³otych brutto ka¿da, w tym w zakresie obejmuj±cym co najmniej 1 wydarzenie obejmuj±ce swoim zakresem równie¿ dzia³ania o charakterze techniczno-organizacyjnym**
* Przez wydarzenie o charakterze promocyjnym Zamawiaj±cy rozumie – wszelkiego typu wydarzenia maj±ce na celu wywo³anie emocji odbiorcy oraz budowanie okre¶lonego skojarzenia z dan± mark± np. poprzez festiwale muzyczne, filmowe, wystawy expo, wydarzenia kulturalne, pokazy, kongresy.
** Przez dzia³ania o charakterze techniczno-organizacyjnym Zamawiaj±cy rozumie ³±cznie – planowanie, realizowanie i kontrolowanie dzia³añ zwi±zanych z obs³ug± wydarzenia (monta¿ i
demonta¿ ekspozycji, nadzór i wsparcie techniczne, dostosowanie do wymogów bezpieczeñstwa zgodnie z przepisami bhp i ppo¿), ww. dzia³ania powinny byæ realizowane poza granicami RP.
4.2 Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±cy warunek w zakresie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postepowaniu zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
4.2.1 przynajmniej jedn± osobê odpowiedzialn± za nadzór i koordynowanie prawid³owej realizacji wszystkich czê¶ci i etapów zamówienia, posiadaj±c± do¶wiadczenie i kwalifikacje zawodowe niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
Kierownika Projektu – posiadaj±cego w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, do¶wiadczenie w kierowaniu co najmniej 2 projektami (wydarzeniami o charakterze promocyjnym*, w tym przynajmniej jednym o zasiêgu miêdzynarodowym) o minimalnej warto¶ci 200 000 z³otych brutto, biegle pos³uguj±cego siê jêzykiem polskim i jêzykiem angielskim,
4.2.2 przynajmniej jedn± osobê, która bêdzie zajmowa³a stanowisko Asystenta Projektu - posiadaj±c± do¶wiadczenie w realizacji co najmniej 2 zamówieñ z zakresu organizacji stoisk targowych podczas imprez/wydarzeñ targowych, w tym przynajmniej jednego za granic±,
pos³uguj±c± siê jêzykiem polskim i angielskim lub niemieckim w stopniu umo¿liwiaj±cym sprawn± komunikacjê.
* Przez wydarzenie o charakterze promocyjnym Zamawiaj±cy rozumie – wszelkiego typu wydarzenia maj±ce na celu wywo³anie emocji odbiorcy oraz budowanie okre¶lonego skojarzenia z dan± mark± np. poprzez festiwale muzyczne, filmowe, wystawy expo, wydarzenia kulturalne, pokazy, kongresy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzieñ sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacji o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 4 do OPW. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne
potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania.
1.2 w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 5.1.1 OPW, tak¿e o¶wiadczenie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
1.4 zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.1.3 OPW – je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego O¶wiadczenie musi byæ podpisane przez ww. podmiot lub
jego pe³nomocnika.
2 Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego: - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
ostateczna zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1 o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owe;
3 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie maj± dla niego w³a¶ciwe przepisy Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w OPW, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1.1 aktualne na dzieñ sk³adania ofert podlegaj±cych negocjacji o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 3 do OPW. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne
potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
1.2 w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 5.1.1 OPW sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji,
1.3 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 5.1.1 OPW, tak¿e o¶wiadczenie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce odpowiedni spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
1.4 zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.1.3 OPW – je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego O¶wiadczenie musi byæ podpisane przez ww. podmiot lub
jego pe³nomocnika.
2 Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego: - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta
ostateczna zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia ni¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1 wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie maj± dla niego w³a¶ciwe przepisy Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub
o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik - forma pe³nomocnictwa patrz OPW, b) pisemne uzasadnienieodno¶nie charakteru zastrze¿onych w ofercie informacji - tajemnica przedsiêbiorstwa
,c)o¶wiadczenia sk³adanego przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wg wzoru Za³±cznik nr 10 do OPW d) Koncepcjê Merytoryczn± wystawy
e) Wykaz osób do kryteriów oceny oferty wraz z referencjami – Wykonawca mo¿e w tym celu wykorzystaæ za³±cznik nr 9 do OPW pn. Wykaz osób f) Plan produkcyjny Uwaga Koncepcja Merytoryczna, Plan produkcyjny oraz wykaz osób do kryteriów oceny oferty
wraz z referencjami nie podlegaj± uzupe³nieniu nie za³±czenie ich spowoduje nie przyznanie punktów w odpowiednich kryteriach, do których te dokumenty s± sk³adane.
Uwag wszystkie dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ sk³adane w formie elektronicznej w sposób opisany w OPW.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniuoraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty podlegaj±cej negocjacji.
Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty podlegaj±cej negocjacji. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
2 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3 W przypadku, o którym mowa w pkt 19.2 OPW, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do OPW.
4 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5 Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6 Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, b) w przypadku wyst±pienia przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiaj±cego projektami maj±cymi wp³yw na realizacjê Umowy lub w zwi±zku ze zmianami okoliczno¶ci wynikaj±cymi ze specyfiki dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego albo w zwi±zku z podjêciem przez Zamawiaj±cego decyzji o przeprowadzeniu przez osobê trzeci± kontroli jako¶ci i sposobu prowadzenia prac, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e w celu uwzglêdnienia powy¿ej opisanych uwarunkowañ le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego musi ponie¶æ koszty, których zawarcie w cenie oferty nie by³o mo¿liwe w dniu jej sk³adania. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wy³±cznie do wysoko¶ci niezbêdnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym. c) w przypadku powsta³ej po zawarciu Umowy sytuacji braku ¶rodków Zamawiaj±cego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie okre¶lonymi warunkami, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian polegaj±cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wy³±cza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiaj±cego do wypowiedzenia lub odst±pienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umow± lub przepisami prawa Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skrócenia okresu ¶wiadczenia us³ug za proporcjonalnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy jak równie¿ do odst±pienia od realizacji umowy w czê¶ci na któr± Zamawiaj±cy nie otrzyma ¶rodków finansowych d) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powoduj±cych konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania Umowy lub terminu realizacji Umowy, e) Przewiduje siê zmianê terminu realizacji Przedmiotu Umowy: − w razie wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Stron lub których Strony przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³y w stanie unikn±æ lub przewidzieæ, − gdy konieczne oka¿e siê przed³u¿enie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego nie d³u¿ej jednak ni¿ o 10 dni w ww. przypadkach. f) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej, 2. Strony niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie Umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. 1) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji zamówienia; 2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw; 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; 5) okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Miejsce sk³adania ofert: https://oneplace.marketplanet.pl – Platforma Zakupowa NAWA na Portalu ONEPLACE
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 12:00
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
którzy zostan± wybrani jako najlepsi na podstawie kryteriów oceny ofert opisanego w rozdziale 12 OPW8.8.) Krótki opis minimalnych wymagañ dotycz±cych przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegaj±cych negocjacjom, które musz± spe³niæ wszystkie oferty:
Patrz OPWSEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca jest zwi±zany ofert± do up³ywu terminu okre¶lonego dat± w dokumentach zamówienia, jednak nie d³u¿ej ni¿ 30 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert.Wykonawca jest zwi±zany ofert± podlegaj±c± negocjacji od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert do dnia 10 wrze¶nia 2021 r.
2021-07-20 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urz±d Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzeda¿ energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomo¶ciach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- us³ugi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycjê
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemy¶l IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do ¦rodowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyñskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi promocji Dni Funduszy Europejskich oraz innych wydarzeñ
- "Promocja Gminy Miasto ¦winouj¶cie poprzez kompleksow± organizacjê wydarzenia w postaci widowiska "Uznam Air Show - podniebny spektakl lotniczy""
- Us³uga kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zio³a, Zielarstwo, Zio³olecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Us³uga wynajmu powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych na terenie województwa mazowieckiego
- Us³uga wynajmu powierzchni reklamowych w ¶rodkach transportu miejskiego na terenie województwa mazowieckiego
- Kompleksowa us³uga organizacji fina³u miêdzynarodowego konkursu dla m³odzie¿y.
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.