Og³oszenie z dnia 2023-03-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00155822/01 - Wynik z dnia 2023-03-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu minibus, 9-osobowego dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367011290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdañsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-862
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum1939.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum1939.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa Instytucja Kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu minibus, 9-osobowego dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0752229b-b9d1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00121083
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum19393.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum1939
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia z Platformy zakupowej Zamawiaj±cego platformazakupowa.pl :
1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem w przypadku zamówieñ o warto¶ci równej lub przekraczaj±cej progi unijne, w przypadku zamówieñ o warto¶ci ni¿szej od progów unijnych Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
2. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
3. Oferta powinna byæ:
1. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,
2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone
do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7. Wykonawca, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ ofertê. Sposób dokonywania zmiany
lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Z³o¿enie wiêkszej liczby ofert lub oferty zawieraj±cej propozycje wariantowe spowoduje podlegaæ bêdzie odrzuceniu
9. Ceny oferty musz± zawieraæ wszystkie koszty, jakie musi ponie¶æ wykonawca, aby zrealizowaæ zamówienie z najwy¿sz± staranno¶ci± oraz ewentualne rabaty.
10. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane przez wykonawcê powinny byæ w jêzyku polskim, chyba ¿e w SWZ dopuszczono inaczej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku z siedzib± w Gdañsku przy pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1;
dane kontaktowe do inspektora danych osobowych w Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku jest Pan Leszek Gierula , mail: iod@muzeum1939.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty, je¶li bêdzie to konieczne dla realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez administratora danych przez okres, wymagany przepisami prawa.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku z siedzib± w Gdañsku przy pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1;
dane kontaktowe do inspektora danych osobowych w Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku jest Pan Leszek Gierula , mail: iod@muzeum1939.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP oraz inne podmioty, je¶li bêdzie to konieczne dla realizacji obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez administratora danych przez okres, wymagany przepisami prawa.
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
- osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PA.280.5(1).2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu
w typie minibus (9-osobowy combi – d³uga wersja z przestrzeni± baga¿ow± za 3 rzêdem siedzeñ )– 1 szt. dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku.
Wymagania podstawowe dla przedmiotu zamówienia, szczegó³owe wymagania oraz parametry techniczne auta okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ- Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
2. Na pojazd Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesiêcznej gwarancji na silnik, podzespo³y mechaniczne, elektryczne i elektroniczne, oraz co najmniej 72 miesiêcznej gwarancji na perforacjê nadwozia oraz co najmniej 36 m-cy gwarancji na lakier karoserii.
3. Wykonawca zapewni najbli¿szy siedzibie Zamawiaj±cego odp³atny, autoryzowany serwis pojazdu w okresie objêtym gwarancj±. Adres oraz dane kontaktowe najbli¿szego siedzibie Zamawiaj±cego autoryzowanego serwisu Wykonawca, zobowi±zany jest podaæ w Formularzu oferty ( za³±cznik nr 2 do SWZ).
4. Wykonawca w Formularzu oferty zobowi±zany jest podaæ markê oraz model oferowanego pojazdu pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza ³±czna liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w ustawie Prawo zamówieñ publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na silnik i podzespo³y
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na lakier
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na perforacjê nadwozia
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 16
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem pkt 9 poni¿ej, chyba ¿e Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych odpisów w tre¶ci Formularza ofertowego;
na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
b) o¶wiadczenia w³asnego Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ww. ustawy; wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) wype³niony Formularz ofertowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 SWZ. O¶wiadczenie wstêpne.
3) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie) - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) pe³nomocnictwo dla osoby/osób sk³adaj±cych ofertê – w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
3. Do umowy maj± zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, je¿eli przepisy ustawy PZP nie stanowi± inaczej.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz okre¶lonym we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma zakupowa prowwadzonego postêpowania,pod adresem: https:// platfromazakupowa.pl/pn/muzeum1939
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-13
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego w ramach wyposa¿enia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdañskiej.
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowych prac porz±dkowych w zakresie sta³ego utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ biurowych w trzech lokalizacjach biur WFO¦iGW w Gdañsku przez okres 12 m-cy
- Obs³uga transportu pasa¿erskiego w zakresie czarteru samolotu pasa¿erskiego i transferów lokalnych oraz ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie rezerwacji i sprzeda¿y biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudow± ogrodu deszczowego na osiedlu Wisz±ce Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdañsku
- Dostawa zamra¿arek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzêtu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przeno¶nych na potrzeby Gdañskiego O¶rodka Sportu w 2025 roku.
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napêdzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wa³czu
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego hybryda plug-in dla Eko- Skarbimierz Sp. z o.o.
- dostawa samochodów osobowych
- Zakup samochodów osobowych z napêdem 4x4 na potrzeby KOWR OT w Rzeszowie
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napêdem typu hybrid"
wiêcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.